SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Wie ligt er wakker van 15 miljoen als je voor 50 hebt verkocht
Bovendien halen we nu PUNTEN voor het NL voetbal.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zijn er al statistieken gepost met een uitleg waarom Klaassen niet moet spelen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sanchez hey, wat een beest. Daar gaan we veel lol van hebben en geld voor krijgenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie ligt er wakker van 15 miljoen als je voor 50 hebt verkocht
Bovendien halen we nu PUNTEN voor het NL voetbal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.Charlie: How's it going in there?
Zo zou ik het niet willen omschrijven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.![]()
Celta won thuis ook maar net aan van Panathinaikos. Tuurlijk zijn ze beter maar Ajax is echt niet kansloos.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.Oh.![]()
We kunnen zondag maar maximaal drie punten verdienen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.Oh.![]()
#8puntenachterinoktoberquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zelfs al zou dat zijn dan verneuken jullie het toch nog wel. Wel mooi die arrogante kakkerlakjesquote:![]()
Prima jonge lijkt me dat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/21381(...)de-knop-omgezet.html
AEG7![]()
Sanchez![]()
die gaat de top halen.
Overigens verlang ik zo erg terug naar Vertonghen als ik Viergever steeds het middenveld in zie dribbelen
Snelle Egel![]()
Sowieso lijkt Bosz veel beter te communiceren met zijn bankzitters. Duidelijk maken waarom ze er niet in staan en krijgt ze zover om te vechten voor hun plekquote:![]()
Oh wat zou het mooi zijn als we ze volgende week op hun plaats kunnen zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zijn dan verneuken jullie het toch nog wel. Wel mooi die arrogante kakkerlakjesOh.![]()
Ik vond hem niet echt gepassioneerd overkomen vandaag. Lijkt een beetje alsof het hem niets meer kan schelen.quote:
Die kans trouwens, dat was niet best nietHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dat heb ik met Ziyech, lijkt hem allemaal niet te boeien en daar voetbalt hij ook naar (vandaag dan). Hij lijkt ook veel trager dan in zijn Twente tijd. Maar denk dat het wel goed komt, aan zijn klasse zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vond hem niet echt gepassioneerd overkomen vandaag. Lijkt een beetje alsof het hem niets meer kan schelen.
Die kans trouwens, dat was niet best nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk volgende week een goed resultaat en je doet weer volop mee voor de titel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hopelijk volgende week een goed resultaat en je doet weer volop mee voor de titel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Muah Ajax moet wel gewoon inlopen om het gat kleiner te maken. Feyenoord kan counteren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.Oh.![]()
Wij zijn Ajax. Wij zijn niet tevreden met een puntjequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.tegen Feyenoord.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.Celta speelt volgende week de derby van Galicië tegen Deportivo. Dat potje tegen Ajax is voor hen slechts een tussendoortje waar ze even verplicht aan de aftrap moeten verschijnen. Als Ajax een kans heeft, is het donderdag wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Nieuwe Ramos las ik laatst.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef S0nic het volgende:
Sanchez![]()
die gaat de top halen.
Overigens verlang ik zo erg terug naar Vertonghen als ik Viergever steeds het middenveld in zie dribbelen
Jullie hebben echt een stel toptalenten in jullie team zitten. Zo'n El Ghazi is de nieuwe CR7. Tete kan nu al makkelijk meedraaien bij Barca. En Bazoer dan!!! Nu al gelijk aan Pogba.
Ajaxtalenten![]()
![]()
Tja.. als je dat allemaal moet vergelijken met Michiel Kramer dan zijn het inderdaad stuk voor stuk toppersquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nieuwe Ramos las ik laatst.
Jullie hebben echt een stel toptalenten in jullie team zitten. Zo'n El Ghazi is de nieuwe CR7. Tete kan nu al makkelijk meedraaien bij Barca. En Bazoer dan!!! Nu al gelijk aan Pogba.
AjaxtalentenKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ajax heeft zondag de klassieker dus dan zou Celta ook een tussendoortje zijn. Zo werkt het meestal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Celta speelt volgende week de derby van Galicië tegen Deportivo. Dat potje tegen Ajax is voor hen slechts een tussendoortje waar ze even verplicht aan de aftrap moeten verschijnen. Als Ajax een kans heeft, is het donderdag wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij snapt het principe niet?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen zondag maar maximaal drie punten verdienen hoor.je komt 2 punten achter of 8. Verschil is 6 punten.
Charlie: How's it going in there?
quote:quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Davinson Sánchez de nieuwe Sergio Ramos lees ik.![]()
Dit is er één uit de categorie bekerfinale / Veltman
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zou jij het nu dan willen omschrijven oh gezalfde?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen omschrijven.Charlie: How's it going in there?
Als een belangrijk duel, niets meer en niets minder. Ook buiten deze duels om gaan Feyenoord en Ajax nog genoeg punten verliezen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zou jij het nu dan willen omschrijven oh gezalfde?![]()
Topshow weer Sun, ik vermaak me uitstekend met je rancuneuze posts.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nieuwe Ramos las ik laatst.
AjaxtalentenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik schrik ervan, geen actieve balcirculatie in een U maar richting het middenveldquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare bezetting van het middenveld.
Veltman ook wel oké.![]()
Dat is een goede verbetering ja, volgende verbeterpunt het positiespel op het middenveld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrik ervan, geen actieve balcirculatie in een U maar richting het middenveld.
Veltman ook wel oké.Oh.![]()
Dit is natuurlijk een vergelijking die voor geen meter opgaat, dat weet je zelf ook wel. Celta uit is niet even een wedstrijdje voor Ajax, maar een graadmeter. Voor Celta ligt dat heel anders, daar kennen ze hooguit drie spelers van Ajax.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ajax heeft zondag de klassieker dus dan zou Celta ook een tussendoortje zijn. Zo werkt het meestal niet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat zal andersom net zo zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vergelijking die voor geen meter opgaat, dat weet je zelf ook wel. Celta uit is niet even een wedstrijdje voor Ajax, maar een graadmeter. Voor Celta ligt dat heel anders, daar kennen ze hooguit drie spelers van Ajax.Oh.![]()
Dat zou erg dubieus zijn, want bij Celta spelen internationals van Spanje, Chili, Portugal, Denemarken en Zweden. Om nog maar te zwijgen van dat negertje voorin die af en toe mee mag ballen waar ze bij Ajax, en hier in dit topic, over liepen te kwijlen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ja bij Ajax spelen ook internationals van Nederland, Kameroen, Colombia, Marokko en Denemarken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou erg dubieus zijn, want bij Celta spelen internationals van Spanje, Chili, Portugal, Denemarken en Zweden. Om nog maar te zwijgen van dat negertje voorin die af en toe mee mag ballen waar ze bij Ajax, en hier in dit topic, over liepen te kwijlen.
Die spelers van Ajax zullen ook echt niet allemaal heel veel voetbal gaan kijken, alleen de topteams waarschijnlijk.Oh.![]()
Ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben Guidetti in de spits lopen, die mag banken voor Berg bij Zweden. Het is een team met hoge pieken maar kunnen ook door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou erg dubieus zijn, want bij Celta spelen internationals van Spanje, Chili, Portugal, Denemarken en Zweden. Om nog maar te zwijgen van dat negertje voorin die af en toe mee mag ballen waar ze bij Ajax, en hier in dit topic, over liepen te kwijlen.
Het klinkt cliché maar het is allemaal vorm van de dag.Charlie: How's it going in there?
Gewoon een middenmoter uit de Primera Division kom op zeg. Ze hebben best meer kwaliteit dan Ajax, maar het verschil is echt niet zo groot. Zeker als ze met een B-team aantreden moet Ajax daar gewoon een resultaat vandaan kunnen halen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben Guidetti in de spits lopen, die mag banken voor Berg bij Zweden. Het is een team met hoge pieken maar kunnen ook door de ondergrens zakken.
Het klinkt cliché maar het is allemaal vorm van de dag.Oh.![]()
Als ze alleen de topteams kijken zullen ze wel weten dat Barcelona onlangs bij momenten redelijk van het veld geblazen is door Celta de Vigo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij Ajax spelen ook internationals van Nederland, Kameroen, Colombia, Marokko en Denemarken.
Die spelers van Ajax zullen ook echt niet allemaal heel veel voetbal gaan kijken, alleen de topteams waarschijnlijk.
Overigens heeft Ajax geen internationals van Colombia, maar dat geheel terzijde.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Tuurlijk. Alleen je B-team vind ik nog wel een behoorlijke aanname. Zou ik niet zomaar vanuit gaan. Tevens voetbalt Celta wel heel erg makkelijk als het loopt. Als ze de hoogste versnelling raken word je helaas gewoon weggebald. Maar dat gebeurt gelukkig maar incidenteel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een middenmoter uit de Primera Division kom op zeg. Ze hebben best meer kwaliteit dan Ajax, maar het verschil is echt niet zo groot. Zeker als ze met een B-team aantreden moet Ajax daar gewoon een resultaat vandaan kunnen halen.Charlie: How's it going in there?
Sanchez heeft gedebuteerd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze alleen de topteams kijken zullen ze wel weten dat Barcelona onlangs bij momenten redelijk van het veld geblazen is door Celta de Vigo.
Overigens heeft Ajax geen internationals van Colombia, maar dat geheel terzijde.Charlie: How's it going in there?
Die 'middenmotor' werd vorig zesde en was tot aan vandaag aan een imponerende opmars bezig na een ongelukkige start.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een middenmoter uit de Primera Division kom op zeg. Ze hebben best meer kwaliteit dan Ajax, maar het verschil is echt niet zo groot. Zeker als ze met een B-team aantreden moet Ajax daar gewoon een resultaat vandaan kunnen halen.Ik maak ze niet groter dan dat ze zijn en Guidetti speelt vaker niet dan wel. Iago Aspas loopt namelijk in de spits rond.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben Guidetti in de spits lopen, die mag banken voor Berg bij Zweden. Het is een team met hoge pieken maar kunnen ook door de ondergrens zakken.
Het klinkt cliché maar het is allemaal vorm van de dag.
Geef eens een paar voorbeelden van door de ondergrens zakken, ben wel benieuwd.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Villareal is dan ook geen verkeerde ploeg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Celta krijgt op dit moment klop van Villarreal.![]()
Ja en dat Vigo nu van het veld wordt geblazen door Villarreal, wat is je punt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze alleen de topteams kijken zullen ze wel weten dat Barcelona onlangs bij momenten redelijk van het veld geblazen is door Celta de Vigo.
Overigens heeft Ajax geen internationals van Colombia, maar dat geheel terzijde.
Sanchez zat er gewoon bij en kwestie van tijd voor hij basisspeler is bij ColombiaOh.![]()
Nee, dat heeft hij niet. Sterker, hij werd de afgelopen twee wedstrijden naar de tribune verwezen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dus hij is geen international, mooi.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanchez zat er gewoon bij en kwestie van tijd voor hij basisspeler is bij ColombiaPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ze hebben de gehele EL campagne tot nu met een B-team gespeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen je B-team vind ik nog wel een behoorlijke aanname. Zou ik niet zomaar vanuit gaan. Tevens voetbalt Celta wel heel erg makkelijk als het loopt. Als ze de hoogste versnelling raken word je helaas gewoon weggebald. Maar dat gebeurt gelukkig maar incidenteel.Oh.![]()
Ah nee zat bij de selectie idd. Gekke pekelmannetjequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Sterker, hij werd de afgelopen twee wedstrijden naar de tribune verwezen.Charlie: How's it going in there?
Gerechtvaardigd, want Yerry Mina is een klasse beter.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah nee zat bij de selectie idd. Gekke pekelmannetjePut these foolish ambitions to rest.![]()
Ja middenmoters hebben wel eens een goed seizoen dat ze Europees voetbal halen. En dan een jaar later kunnen ze opeens weer in de grauwe middenmoot spelen. Is niet dat ze structureel in de subtop eindigen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die 'middenmotor' werd vorig zesde en was tot aan vandaag aan een imponerende opmars bezig na een ongelukkige start.Oh.![]()
Atleti? Leganes? Real vond ik ze op zich wel goed spelen. Heb het al eerder aangegeven, Celta is gewoon de favoriet. Volgens mij heb je niks te bewijzen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die 'middenmotor' werd vorig zesde en was tot aan vandaag aan een imponerende opmars bezig na een ongelukkige start.
[..]
Ik maak ze niet groter dan dat ze zijn en Guidetti speelt vaker niet dan wel. Iago Aspas loopt namelijk in de spits rond.
Geef eens een paar voorbeelden van door de ondergrens zakken, ben wel benieuwd.Charlie: How's it going in there?
Murillo vind ik dan weer net niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gerechtvaardigd, want Yerry Mina is een klasse beter.Charlie: How's it going in there?
Berizzo is bezig iets heel indrukwekkends neer te zetten in Vigo. Dus de resultaten onder Paco Herrera zeggen me niet zoveel. Dat het nu ongelukkig begonnen is doet daar verder ook niet zoveel vanaf. Osasuna gaat met een 0-0 het veld af terwijl ze in negentig minuten drie keer over de middenlijn zijn gekomen, tja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja middenmoters hebben wel eens een goed seizoen dat ze Europees voetbal halen. En dan een jaar later kunnen ze opeens weer in de grauwe middenmoot spelen. Is niet dat ze structureel in de subtop eindigen.
Atlético was zeker geen ondergrens, maar een kwestie van open huis na een achterstand. De 0-4 was erger dan het leek. De statistieken waren zelfs redelijk in evenwicht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Atleti? Leganes? Real vond ik ze op zich wel goed spelen. Heb het al eerder aangegeven, Celta is gewoon de favoriet. Volgens mij heb je niks te bewijzen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Oscar Murillo is een gewaardeerde, ervaren kracht. Als Davinson naast Mina zou spelen heb je een centrum centraal achterin van 21, dat werkt niet. Murillo was zelfs lang de reden dat Davinson er nog niet in kwam bij Atlético.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Murillo vind ik dan weer net niet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Iedere speler had die moeten maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:52 schreef MCH het volgende:
Klaassengod![]()
Waarom zijn alle haters opeens zo stil?
Het paasje van schone, dat was pure klassehardcoholic![]()
Hans Kraay krijgt gelijk over Schone.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je kan overdrijven, Klaassen deed die loopactie + aanname en schot perfect vanaf die inworpquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Iedere speler had die moeten maken.
Het paasje van schone, dat was pure klasse![]()
Hij liet vandaag eindelijk zien op de weg terug te zijn. Maar mijn god, wat was hij slecht vorige keer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:52 schreef MCH het volgende:
Klaassengod![]()
Waarom zijn alle haters opeens zo stil?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Donderdag zullen Bazoer en Riedewald wel speeltijd krijgenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hopelijk basis, net als Tete. Heeft alleen maar voordelen. Sowieso denk (hoop) ik dat Bosz in deze drukke tijd wat meer rouleert.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Donderdag zullen Bazoer en Riedewald wel speeltijd krijgenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klaassen is de enige middenvelder met diepgang. Die moet je gewoon koesteren. Die gaat bij zijn toekomstige club enorm gewaardeerd worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij liet vandaag eindelijk zien op de weg terug te zijn. Maar mijn god, wat was hij slecht vorige keer.
Laten we eens kijken naar Ziyech. Verdomme wat was die dramatisch vandaag.Charlie: How's it going in there?
Instelling van kut met peren vandaag ja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaassen is de enige middenvelder met diepgang. Die moet je gewoon koesteren. Die gaat bij zijn toekomstige club enorm gewaardeerd worden.
Laten we eens kijken naar Ziyech. Verdomme wat was die dramatisch vandaag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Speelt voor iedere drie goede potten 1 zaadpot. Bij Twente al en zal ook zo blijven vrees ik. Dan maar duimen dat het in potten zoals vandaag is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Instelling van kut met peren vandaag ja.Charlie: How's it going in there?
Dolberg heeft gewoon een hekel aan kunstgras.quote:Peter Bosz wisselde tegen ADO Den Haag (0-2) na rust drie keer, maar de opmerkelijkste wissel vond juist tijdens de theepauze plaats. Kasper Dolberg pakte na een paar glijpartijen een nieuw paar schoenen.
Dolberg had in de eerste helft zwarte schoenen met groene zolen aan. En het waren niet zomaar kicksen. De jonge Ajacied is een van de tien talenten wereldwijd die dit seizoen 'backed by Messi' zijn, een campagne van de Barcelona-ster in samenwerking met Adidas.
Dit betekent dat Dolberg op dezelfde soort schoenen als Messi speelt. In serie 2 – vorig jaar was de campagne er ook – zitten onder anderen Nathan (Vitesse), Jean-Kevin Augustin (Paris Saint-Germain) en Davide Calabria (AC Milan).
“Dat is een grote eer,” liet Dolberg weten aan Ajax Life, al gelooft hij niet dat Messi zelf de talenten heeft uitgekozen. “Dat zal zijn team wel hebben gedaan, samen met Adidas. Maar voor het verhaal is het inderdaad mooier om te zeggen dat hij me heeft uitgekozen.”
Goed, het is dus de bedoeling dat de talenten zich goed manifesteren op de 'wondersloffen'. Dat lukte Dolberg in zijn eerste 45 minuten op de Backed-by-Messi-schoenen niet helemaal. Al had hij in de 21ste minuut een heerlijk schot van ver buiten het strafschopgebied, dat tegen de lat belandde.
“Ik had wat ruimte en toen hoorde ik Lasse (Schöne, red.) roepen dat ik moest schieten. Dat deed ik. Maar verder gleed ik vooral veel uit. Dat was irritant. In de warming-up had ik er nog geen last van. Ik heb ook de hele week op deze schoenen getraind, op natuurgras. Dat ging goed. Ik denk dat de mix tussen de schoenen en het kunstgras niet goed was.”
Al met al was het geen gelukkige eerste helft. Vandaar die wissel in de rust. In de tweede helft – op witte wondersloffen – liet Dolberg zich van een betere kant zien. Vlak voor tijd werd een hard schot gered door ADO-doelman Setkus, verder was hij als aanspeelpunt voorin balvast.
Het resulteerde voor hem niet in een treffer, maar voor Ajax wel in een vrij simpele zege. “We waren veel beter dan ADO, maar hadden zelf meer moeten scoren,” aldus de analyse van Dolberg, die negentig minuten speelde.
Dat laatste is toch opvallend. Bosz laat wekelijks weten dat er voorzichtig met de net negentienjarige spits omgegaan moet worden. Dolberg meldde zich daarnaast met rugproblemen af bij Jong Denemarken en kreeg in de eerste helft een tik tegen zijn knie.
“Ik voel het wel aan mijn lichaam dat ik negentig minuten heb gespeeld, op kunstgras,” aldus de spits. “Met mijn rug gaat het goed, en die knie voelde ik alleen even na dat tikje. Ik heb het eruit kunnen lopen.”
Misschien nog wel het belangrijkste voor de Deen is dat hij weer een wedstrijd op kunstgras mag afstrepen. Na Heracles-uit klaagde hij al over de ondergrond, om dit in Den Haag nog eens te herhalen. “Ik heb niets met dit soort gras, ik haat het. Of dat vandaag is veranderd? Totaal niet.”
http://www.ajaxlife.nl/up(...)rsloffen-adoaja-1617![]()
Kunstgras moet dan ook zo snel mogelijk afgeschaft worden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolberg heeft gewoon een hekel aan kunstgras.
[..]Oh.![]()
kan best afgeschaft worden als de KNVB alle grasvelden onder hun beheer gaan doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunstgras moet dan ook zo snel mogelijk afgeschaft worden.
Clubs hebben gewoon het geld niet om natuurgras te onderhouden.![]()
Bs, gras hoort bij het runnen van een club. Gaan we straks ook roepen dat de KNVB de lichtinstallatie moet betalen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
kan best afgeschaft worden als de KNVB alle grasvelden onder hun beheer gaan doen.
Clubs hebben gewoon het geld niet om natuurgras te onderhouden.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het heilige gras van de Kuip onder beheer van de KNVB zetten? Wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
kan best afgeschaft worden als de KNVB alle grasvelden onder hun beheer gaan doen.
Dat het veld in de ArenA onder de KNVB geplaatst wordt is prima. Daar valt nog genoeg vooruitgang in te boeken.![]()
er zijn uitzonderingenquote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het heilige gras van de Kuip onder beheer van de KNVB zetten? Wat denk je zelf?![]()
Dat het veld in de ArenA onder de KNVB geplaatst wordt is prima. Daar valt nog genoeg vooruitgang in te boeken.![]()
jij pakt ook elke gelegenheid aan om je verslaving nieuw licht te geven hè?quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het heilige gras van de Kuip onder beheer van de KNVB zetten? Wat denk je zelf?![]()
Dat het veld in de ArenA onder de KNVB geplaatst wordt is prima. Daar valt nog genoeg vooruitgang in te boeken.
je zou bijna denken dat je meer met Ajax hebt dan met feyenoord.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dan horen ze niet in het prof voetbal thuisquote:Op maandag 17 oktober 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een trainer die hem dan niet meteen laat banken, zoals sommigen hier wilden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij liet vandaag eindelijk zien op de weg terug te zijn. Maar mijn god, wat was hij slecht vorige keer.![]()
In F1 topics kun je ook normaal doen, probeer dat hier ook eens, ben je een stuk leuker.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat het veld in de ArenA onder de KNVB geplaatst wordt is prima. Daar valt nog genoeg vooruitgang in te boeken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
is het dan dan nu klaar met dat gezeik op Klaassen?
ongelooflijk belangrijk voor dit Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:33 schreef mokkiemok het volgende:
ongelooflijk belangrijk voor dit Ajax.![]()
quote:Het scheelde niet veel of Nick Viergever was deze zomer vertrokken bij Ajax. De ideale club meldde zich niet voor de 27-jarige verdediger en Peter Bosz wilde hem ook niet kwijt.
"Als er afgelopen zomer wat moois was gekomen, zou ik weg zijn, omdat ik op deze leeftijd wil spelen", zegt Viergever in De Telegraaf. Hij wilde na zijn reserverol onder Frank de Boer niet weer op de bank raken. "Aanvankelijk viel ik weer buiten de boot. En dat deed pijn. Dan moet je niet opgeven en doorbijten."
Viergever vervolgt: "De trainer zei: je mag niet weg. Hij vond me te belangrijk. Na een paar wedstrijden kwam ik erin. En dan moet je het laten zien. Dat deed ik." De laatste wedstrijden vormt hij een koppel met Davinson Sanchez. "Dat gaat steeds beter. Ik speel er een beetje voor en dek door, terwijl Davinson de spits oppakt."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is natuurlijk geen fantastische speler, maar hij doet het gewoon prima dit jaar. Wat hem niet helpt is dat hij minder uitstraling heeft dan een baksteen, en veel mensen nemen dat onbewust mee in hun oordeel.quote:![]()
,en het feit dat hij een bal niet fatsoenlijk kan aannemen en er geen enkele serieuze dreiging naar voren is, wat hij wel telkens probeert. Als Sanchez er niet naast zou staan zou hij faliekant door de mand vallen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen fantastische speler, maar hij doet het gewoon prima dit jaar. Wat hem niet helpt is dat hij minder uitstraling heeft dan een baksteen, en veel mensen nemen dat onbewust mee in hun oordeel.
Sorry, maar Viergever is gewoon niet goed genoeg.
Brengt ook totaal geen ervaring mee ondanks zijn leeftijd. Is geen speler waar andere tegenop kijken.
kortom: Het is vlees noch vis.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 17-10-2016 11:01:09 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch vijf gecreëerde kansen, wat best oké is voor een centrale verdediger. En het is inderdaad goed dat Sanchez naast hem staat, maar vorig jaar met Van der Hoorn en Viergever stond de verdediging ook als een huis.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
,en het feit dat hij een bal niet fatsoenlijk kan aannemen en er geen enkele serieuze dreiging naar voren is, wat hij wel telkens probeert. Als Sanchez er niet naast zou staan zou hij faliekant door de mand vallen.
Sorry, maar Viergever is gewoon niet goed genoeg.
Brengt ook totaal geen ervaring mee ondanks zijn leeftijd. is geen speler waar andere tegenop kijken.
Het is vlees noch vis![]()
vorig jaar hadden ze ook weinig te doen omdat het middenveld ook verdedigend was opgezet door frank. Met 80 % balbezit heeft je verdediging weinig te doen, anders dan de bal lekker rondspelen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch vijf gecreëerde kansen, wat best oké is voor een centrale verdediger. En het is inderdaad goed dat Sanchez naast hem staat, maar vorig jaar met Van der Hoorn en Viergever stond de verdediging ook als een huis.
met "redelijk goed" win je geen kampioenschappen en haal je nooit meer een degelijk niveau.
We zijn verdomme feyenoord niet, bij Ajax verwacht je een hoger niveau dan meneer Viergever.
Gewoon weer Veltman naast Sanchez zetten en Tete weer op rechts
Sink doet het aardig, maar mist gewoon het defensieve stukje, ik zou daar dan liever Riedewald hebben als Schone het op 6 zo blijft doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, hij speelde afgelopen wedstrijden gewoon minder en dat mag best gezegd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:33 schreef mokkiemok het volgende:
ongelooflijk belangrijk voor dit Ajax.
Niemand zegt volgens mij dat Davy er niks van kan.![]()
ook goed, al heb ik liever Tete weer op rechts, die is verdedigend ook gewoon dicht aan het niveau van Sanchez. Aanvallen doet hij niet onder voor Veltman op rechts.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hij moet Riedewald gewoon op lcv zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voetballend is hij gewoon minder, maar we hebben nimmer getoornd aan het feit dat hij een uitstekend gevoel voor ruimte in de 16 heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, hij speelde afgelopen wedstrijden gewoon minder en dat mag best gezegd worden.
Niemand zegt volgens mij dat Davy er niks van kan.![]()
Hij speelde ook minder, maar zelfs in die wedstrijden was hij beter dan een Gudelj en was hij nog steeds belangrijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, hij speelde afgelopen wedstrijden gewoon minder en dat mag best gezegd worden.
Niemand zegt volgens mij dat Davy er niks van kan.
Klaassen moet gewoon altijd spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het (ook weer zwaar overdreven) gezeik op Veltman was meestal niet van de lucht toen hij centrale verdediger stond. Plus twee rechtspoten, wat bijna geen enkele trainer doet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vorig jaar hadden ze ook weinig te doen omdat het middenveld ook verdedigend was opgezet door frank. Met 80 % balbezit heeft je verdediging weinig te doen, anders dan de bal lekker rondspelen.
met "redelijk goed" win je geen kampioenschappen en haal je nooit meer een degelijk niveau.
We zijn verdomme feyenoord niet, bij Ajax verwacht je een hoger niveau dan meneer Viergever.
Gewoon weer Veltman naast Sanchez zetten en Tete weer op rechts
Sink doet het aardig, maar mist gewoon het defensieve stukje, ik zou daar dan liever Riedewald hebben als Schone het op 6 zo blijft doen.![]()
was die tackle van Sanchez niet met links?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het (ook weer zwaar overdreven) gezeik op Veltman was meestal niet van de lucht toen hij centrale verdediger stond. Plus twee rechtspoten, wat bijna geen enkele trainer doet.
volgens mij is hij niet zo zeer rechtsbenig. Maar ik begrijp je punt
dan maar riedewald
edit: nee was met rechts
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 17-10-2016 11:25:28 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het was weer prima en ik zie Ajax daar zondag makkelijk 3 punten pakken. Jammer dat ze er tegen Ado niet 4 meer inschoten voor het vertrouwen.Groot fan van User Wotte![]()
De komende 3 weken 7 wedstrijden, dan ga je niet volle bak energie verspillen en trappen incasseren. Ik vond dat ze het netjes en gefocussed controleerdenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:54 schreef Tjacka het volgende:
Het was weer prima en ik zie Ajax daar zondag makkelijk 3 punten pakken. Jammer dat ze er tegen Ado niet 4 meer inschoten voor het vertrouwen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ook wel waar. Maar er waren toch wel wat mogelijkheden in ook op 60% de score op laten lopen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De komende 3 weken 7 wedstrijden, dan ga je niet volle bak energie verspillen en trappen incasseren. Ik vond dat ze het netjes en gefocussed controleerden
Ach donderdag een gelijkspel en zondag een overwinning en ik ben meer dan tevreden.Groot fan van User Wotte![]()
het gaat zondag echt niet makkelijk worden, hopelijk komen ze er zonder blessures uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar is iedereen het over eens. Misschien heeft Bosz liever geen gekleurden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook goed, al heb ik liever Tete weer op rechts, die is verdedigend ook gewoon dicht aan het niveau van Sanchez. Aanvallen doet hij niet onder voor Veltman op rechts.![]()
Viergever tov Riedewald, Veltman tov Tete.![]()
Westermann tov Sanchez, Traore tov de zelfs verbande Muricquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het over eens. Misschien heeft Bosz liever geen gekleurden.![]()
Viergever tov Riedewald, Veltman tov Tete.![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb erg veel zin in zondag, maar ben er toch echt niet van overtuigd dat het 3 punten worden. Niet verliezen is het belangrijkste, een gat van 8 punten is niet zomaar dicht, zeker omdat ik Feyenoord niet zo in elkaar zie klappen als vorig seizoen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Souverein naar de overwinning. Daardoor wel in slaap gevallen want heel veel was er niet aan. Meer tegenstand zou niet alleen leuk maar ook gewenst zijn. Zowel Ajax als Feyenoord vallen momenteel lastig in te schatten wat de daadwerkelijke kwaliteiten nu echt zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De komende 3 weken 7 wedstrijden, dan ga je niet volle bak energie verspillen en trappen incasseren. Ik vond dat ze het netjes en gefocussed controleerden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
is wel leuk dat het echt weer eens ergens om gaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb erg veel zin in zondag, maar ben er toch echt niet van overtuigd dat het 3 punten worden. Niet verliezen is het belangrijkste, een gat van 8 punten is niet zomaar dicht, zeker omdat ik Feyenoord niet zo in elkaar zie klappen als vorig seizoen.![]()
als Fey blijft spelen zoals tegen NEC gaat hun dip wel komenquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb erg veel zin in zondag, maar ben er toch echt niet van overtuigd dat het 3 punten worden. Niet verliezen is het belangrijkste, een gat van 8 punten is niet zomaar dicht, zeker omdat ik Feyenoord niet zo in elkaar zie klappen als vorig seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat ze nog wel in elkaar gaan klappen. Ze hebben alleen een bredere selectie waardoor t langer duurt dan vorig seizoen. Echter heb ik nu t idee dat ze bijna allemaal op hun top spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb erg veel zin in zondag, maar ben er toch echt niet van overtuigd dat het 3 punten worden. Niet verliezen is het belangrijkste, een gat van 8 punten is niet zomaar dicht, zeker omdat ik Feyenoord niet zo in elkaar zie klappen als vorig seizoen.wooblabalurg![]()
Feyenoord had het dit weekend wel lastig toch? En tegen niet zo'n hele sterke tegenstanderquote:Op maandag 17 oktober 2016 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Souverein naar de overwinning. Daardoor wel in slaap gevallen want heel veel was er niet aan. Meer tegenstand zou niet alleen leuk maar ook gewenst zijn. Zowel Ajax als Feyenoord vallen momenteel lastig in te schatten wat de daadwerkelijke kwaliteiten nu echt zijn.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
niet om te zeggen dat ik er in geloof maar, wedstrijden als tegen NEC zijn wel kampioenswedstrijden. Als je dat soort wedstrijden weet te winnen doe je mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Feyenoord had het dit weekend wel lastig toch? En tegen niet zo'n hele sterke tegenstander
de wedstrijden dat je zo slecht speelt dat zelfs fc balophetdak 100% kansen krijgt, en hem dan nog weet te winnen.
maarja, dat gelukt houdt eens op, en dan moet je het zelf doen en dat is wat feyenoord gaat opbreken denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat kan dan ja, maar dat ligt dan meer aan hoe fey de rest van het seizoen doorgaat dan aan de wedstrijd van zondag wat de uitslag ook is, zegt niks.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als we verliezen kan het nog heel moeilijk gaan worden om eerste te eindigen dit seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tsja, dat had Ajax ook tegen Roda en Willem II. Zegt alleszins niet zo heel erg veel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Feyenoord had het dit weekend wel lastig toch? En tegen niet zo'n hele sterke tegenstander"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
precies wat ik bedoel, die wedstrijden moet je winnen wil je kampioen worden. Wat dat betreft doet fey dat dit seizoen wel, waar ze vorig seizoen een wedstrijd als tegen NEC hadden verloren (wat ook gebeurde vorig seizoen)quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, dat had Ajax ook tegen Roda en Willem II. Zegt alleszins niet zo heel erg veel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wel. Feyenoord zou voor eigen publiek niet zoals tegen United en PSV spelen dus ruimtes gaan er wel komen. Ajax heeft op 9 van de 11 posities gewoon betere spelers. Ik zou het een wonder vinden wanneer wij niet minimaal gelijk spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
het gaat zondag echt niet makkelijk worden, hopelijk komen ze er zonder blessures uit.Groot fan van User Wotte![]()
net zo een groot wonder als fey die 9 keer uit 9 wedstrijden op rij wint met maar 3 tegendoelpunten?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel. Feyenoord zou voor eigen publiek niet zoals tegen United en PSV spelen dus ruimtes gaan er wel komen. Ajax heeft op 9 van de 11 posities gewoon betere spelers. Ik zou het een wonder vinden wanneer wij niet minimaal gelijk spelen.
weliswaar zonder een echte tegenstander (op psv na dan, maar die zijn hopeloos uit vorm)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax heeft de laatste tijd toch niet de beste ervaringen tegen teams die er vol opklappen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel. Feyenoord zou voor eigen publiek niet zoals tegen United en PSV spelen dus ruimtes gaan er wel komen. Ajax heeft op 9 van de 11 posities gewoon betere spelers. Ik zou het een wonder vinden wanneer wij niet minimaal gelijk spelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verbannen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Westermann tov Sanchez, Traore tov de zelfs verbande Muric![]()
![]()
![]()
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Het verschil tussen de eerste drie is gewoon elk seizoen steeds groter aan het worden. Al had Ajax het middenveld wat er nu staat toen ook gehad. Dan stond Ajax ook gewoon op 27 punten. Zo bijzondere prestaties is het nu ook weer niet. Het is eerder bizar te noemen dat NEC die voorsprong uit handen geeft tegen een zeer matig feyenoord. Dat gaat Ajax echt niet gebeuren. Het enige waar ik mij zorgen om maak is Daley op linksback voor zondag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
net zo een groot wonder als fey die 9 keer uit 9 wedstrijden op rij wint met maar 3 tegendoelpunten?
weliswaar zonder een echte tegenstander (op psv na dan, maar die zijn hopeloos uit vorm)Groot fan van User Wotte![]()
Voorbeelden?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste tijd toch niet de beste ervaringen tegen teams die er vol opklappen.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax heeft op 9 van de 11 posities gewoon betere spelers.![]()
![]()
Onana < Jones
Veltman < Karsdorp
Sanchez = Botteghin
Viergever = Van der Heijden
Sinkgraven < Kongolo
Schone = El Ahmadi
Klaassen = Kuijt
Ziyech > Vilhena
Traore > Basacikoglu
Dolberg < Jörgensen
Younes = Toornstra
[ Bericht 15% gewijzigd door Sunri5e op 17-10-2016 14:09:49 ]![]()
Je doelt op Veltman en Viergever?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel. Feyenoord zou voor eigen publiek niet zoals tegen United en PSV spelen dus ruimtes gaan er wel komen. Ajax heeft op 9 van de 11 posities gewoon betere spelers. Ik zou het een wonder vinden wanneer wij niet minimaal gelijk spelen.wooblabalurg![]()
jij bent van mening dat dit niet zo is?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onana en Sinkgravenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je doelt op Veltman en Viergever?Groot fan van User Wotte![]()
Hier mijn visie:
Jones = Onana
Karsdorp > Veltman
Botteghin < Sanchez
Van der Heijden = Viergever
Kongolo > Sinkgraven
El Ahmadi = Klaassen
Kuyt = Schone
Vilhena < Ziyech
Basa < Traore
Jorgensen < Dolberg
Toornstra = Younes
Ik zie op 4 posities een beter iemand staan bij Ajax.
Voor Feyenoord is dit 2 posities. De rest zie ik als gelijk.wooblabalurg![]()
Onana, Sinkgraven, Jörgensenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je doelt op Veltman en Viergever?![]()
Ik vind Onana lekker keepen. En Jones lijkt toch niet zo betrouwbaar als gedacht.quote:wooblabalurg![]()
quote:![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dolberg beter dan Jörgensen? Kijk even naar de cijfers van beide.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:10 schreef Baconbus het volgende:
Hier mijn visie:
Jones = Onana
Karsdorp > Veltman
Botteghin < Sanchez
Kongolo > Sinkgraven
El Ahmadi = Klaassen
Kuyt = Schone
Vilhena < Ziyech
Basa < Traore
Jorgensen < Dolberg
Toornstra = Younes
Voor Feyenoord is dit 2 posities. De rest zie ik als gelijk.![]()
teletekst supporterquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolberg beter dan Jörgensen? Kijk even naar de cijfers van beide.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hallo Frank de Boerquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolberg beter dan Jörgensen? Kijk even naar de cijfers van beide.Groot fan van User Wotte![]()
pot, ketelquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als er weinig druk op hem staat misschien ja zoals zondag. Wanneer de tegenstander vaak in de 16 komt is het geen geweldige keeperquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Onana lekker keepen. En Jones lijkt toch niet zo betrouwbaar als gedacht.Groot fan van User Wotte![]()
Dat is mijn mening. Ik vind Dolberg een veel betere spits dan Jorgensen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolberg beter dan Jörgensen? Kijk even naar de cijfers van beide.
Zit ook nog zoveel meer potentie en rek in. Wat de cijfers zeggen zal mij aan m'n reet roesten.
Als je enkel daarop afgaat zou vorig seizoen Kramer ook een betere speler zijn dan Zivkovic.wooblabalurg![]()
Ik vond juist op de momenten dat hij er moest staan hij een goede indruk maakte.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als er weinig druk op hem staat misschien ja zoals zondag. Wanneer de tegenstander vaak in de 16 komt is het geen geweldige keeper
In mijn ogen beschikt hij ook over een absolute winnersmentaliteit, iets wat dit team kan gebruiken.
Hetzelfde zie ik overigens Sanchez toevoegen.wooblabalurg![]()
Ik vind Klaassen wel beter dan El Ahmadi, maar voor de rest kan ik me er wel in vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:10 schreef Baconbus het volgende:
Hier mijn visie:
Jones = Onana
Karsdorp > Veltman
Botteghin < Sanchez
Kongolo > Sinkgraven
El Ahmadi = Klaassen
Kuyt = Schone
Vilhena < Ziyech
Basa < Traore
Jorgensen < Dolberg
Toornstra = Younes
Voor Feyenoord is dit 2 posities. De rest zie ik als gelijk.Oh.![]()
Dat ziet elke kneus behalve als je slaapt in een pyjama van feyenoord natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Ik vind Dolberg een veel betere spits dan Jorgensen.
Zit ook nog zoveel meer potentie en rek in. Wat de cijfers zeggen zal mij aan m'n reet roesten.
Als je enkel daarop afgaat zou vorig seizoen Kramer ook een betere speler zijn dan Zivkovic.Groot fan van User Wotte![]()
Dan lijkt hij mij juist een keeper die veel eruit kan halen met reflexen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als er weinig druk op hem staat misschien ja zoals zondag. Wanneer de tegenstander vaak in de 16 komt is het geen geweldige keeperOh.![]()
Het kan zijn dat ik bij El Ahmadi zijn rol bij Feyenoord, die ik als heel belangrijk zie, heb mee laten wegen. Hetzelfde zou je natuurlijk kunnen zeggen voor Davy. Scorend vermogen alleen al.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen wel beter dan El Ahmadi, maar voor de rest kan ik me er wel in vinden.wooblabalurg![]()
Botteghin gelijkwaardig aan Sanchez? Hardop gelachen. Ik zie Botteghin al zijn banden afscheuren bij die sliding die Sanchez gisteren inzette.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
![]()
Onana < Jones
Veltman < Karsdorp
Sanchez = Botteghin
Viergever = Van der Heijden
Sinkgraven < Kongolo
Schone = El Ahmadi
Klaassen = Kuijt
Ziyech > Vilhena
Traore > Basacikoglu
Dolberg < Jörgensen
Younes = ToornstraDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een sliding is het laatste redmiddel om de bal te veroveren. Dit geeft de beperkingen van Sanchez aan. Karim Saidi was ook zo'n topper in het maken van slidings. Kijk eens naar zijn carrière zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Botteghin gelijkwaardig aan Sanchez? Hardop gelachen. Ik zie Botteghin al zijn banden afscheuren bij die sliding die Sanchez gisteren inzette.![]()
Dit argument slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een sliding is het laatste redmiddel om de bal te veroveren. Dit geeft de beperkingen van Sanchez aan. Karim Saidi was ook zo'n topper in het maken van slidings. Kijk eens naar zijn carrière zou ik zeggen.
Ga anders even terug kijken en besef dat het de man van Veltman is.
Besef dan direct ook even dat Tete daar had moeten staan omdat die wel kan verdedigen.
In dat geval had Sanchez nooit een ander z'n man hoeven overpakken.wooblabalurg![]()
Dus Åge Hareide slaapt in een Feyenoord pyjama?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ziet elke kneus behalve als je slaapt in een pyjama van feyenoord natuurlijk
En kijk nog even naar de statistieken![]()
![]()
Prima joh. Die verdedigers en aanvallers van Ajax zijn zoveel beter. Alleen scoren de aanvallers wel minder dan die van Feyenoord en krijgt de verdediging van Ajax een sloot aan goals meer tegen dan Feyenoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit argument slaat echt als een lul op een drumstel.
Ga anders even terug kijken en besef dat het de man van Veltman is.
Besef dan direct ook even dat Tete daar had moeten staan omdat die wel kan verdedigen.
In dat geval had Sanchez nooit een ander z'n man hoeven overpakken.
![]()
![]()
Wow. Denk je echt dat wedstrijden gespeeld worden door 22 individuen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Prima joh. Die verdedigers en aanvallers van Ajax zijn zoveel beter. Alleen scoren de aanvallers wel minder dan die van Feyenoord en krijgt de verdediging van Ajax een sloot aan goals meer tegen dan Feyenoord.
Ben je je ervan bewust dat voetbal een teamsport is?wooblabalurg![]()
je kan wel blijven zwaaien, maar ga dan ook gewoon weg.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Prima joh. Die verdedigers en aanvallers van Ajax zijn zoveel beter. Alleen scoren de aanvallers wel minder dan die van Feyenoord en krijgt de verdediging van Ajax een sloot aan goals meer tegen dan Feyenoord.
Hareide heeft aangegeven dat hij met zijn huidige groep verder wil, omdat ze het goed gedaan hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus Åge Hareide slaapt in een Feyenoord pyjama?
En kijk nog even naar de statistieken
Daarom blijft Jorgensen erbij en krijgt Dolberg voorlopig geen oproep.
Hoe je dit probeert te gebruiken als argument dat hij Jorgensen beter zou vinden is natuurlijk een beetje mal van jou.wooblabalurg![]()
En net was de sliding van Sanchez nog de schuld van Veltman.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wow. Denk je echt dat wedstrijden gespeeld worden door 22 individuen?
Ben je je ervan bewust dat voetbal een teamsport is?![]()
Klopt ja, moet je nagaan hoe goed Sanchez is als hij en de sliding perfect timed en het doet bij een mannetje van een anderquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een sliding is het laatste redmiddel om de bal te veroveren.
Botteghin was in geen velden of wegen te bekennen geweest natuurlijkBotteghin is gewoon een zwaar beperkte voetballer die op zijn 28e nog niet kan tippen aan baas Sanchez.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is het ook. Dat zal het ook wel blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En net was de sliding van Sanchez nog de schuld van Veltman.
Dat Veltman zijn man laat lopen maakt Sanchez echter niet beperkt.
Dit probeerde jij wel te beweren. Wat natuurlijk heel erg mal is van jou.
Sowieso Sanchez vergelijken met Saidi, koekoek!wooblabalurg![]()
Wat een gelul. Je roept altijd je beste spelers op. En dat doet hij met Jorgensen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hareide heeft aangegeven dat hij met zijn huidige groep verder wil, omdat ze het goed gedaan hebben.
Daarom blijft Jorgensen erbij en krijgt Dolberg voorlopig geen oproep.
Hoe je dit probeert te gebruiken als argument dat hij Jorgensen beter zou vinden is natuurlijk een beetje mal van jou.
Geef eens een link waar hij dat zegt.![]()
http://www.fyens.dk/sport(...)ndnu/artikel/3082315quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je roept altijd je beste spelers op. En dat doet hij met Jorgensen.
Geef eens een link waar hij dat zegt.wooblabalurg![]()
Waar zeg ik dat Sanchez beperkt is?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is het ook. Dat zal het ook wel blijven.
Sowieso Sanchez vergelijken met Saidi, koekoek!!
Botteghin is alleen beter.![]()
maar als een bondscoach iemand oproept maakt dat die speler per definitie beter dan een ander?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je roept altijd je beste spelers op. En dat doet hij met Jorgensen.
Geef eens een link waar hij dat zegt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oke nu stoppen met trollen hoor, Botteghin kan er natuurlijk geen ene kut van.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Sanchez beperkt is?!
Botteghin is alleen beter.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar staat dat Dolberg beter is maar dat hij voor Jorgensen heeft gekozen van wegen het in stand houden van het team?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.fyens.dk/sport(...)ndnu/artikel/3082315![]()
Draai het eens om. Waarom zou een speler die niet opgeroepen is beter zijn dan een speler die wel opgeroepen is en ook nog eens veel betere statistieken heeft?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar als een bondscoach iemand oproept maakt dat die speler per definitie beter dan een ander?![]()
Weten wat je zelf gepost hebt is echt het minste wat ik van je verwacht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Sanchez beperkt is?!
Botteghin is alleen beter.
Als je zelfs dat niet kan kun je beter weer gaan zwaaien, want dat ga ik niet voor je doen.wooblabalurg![]()
Gast lees ff terug. Ik beweer helemaal niet dat hij slecht isquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is het ook. Dat zal het ook wel blijven.
Sowieso Sanchez vergelijken met Saidi, koekoek!![]()
![]()
Quote me dan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weten wat je zelf gepost hebt is echt het minste wat ik van je verwacht.
Als je zelfs dat niet kan kun je beter weer gaan zwaaien, want dat ga ik niet voor je doen.![]()
als een bondscoach een ander systeem speeltquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Draai het eens om. Waarom zou een speler die niet opgeroepen is beter zijn dan een speler die wel opgeroepen is en ook nog eens veel betere statistieken heeft?
als een bondscoach nog niet wil switchen
etc etcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als we nou allemaal een paar euro lappen kunnen we wel een paar bezoekjes aan de psychiater voor Sunrise regelen. Die arme jongen is danig in de war.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gast, doe anders zelf eerst eens onderzoek voordat je iets gaat beweren wat niet klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar staat dat Dolberg beter is maar dat hij voor Jorgensen heeft gekozen van wegen het in stand houden van het team?
Scheelt een hoop tijd. Als je geen Deens kan dan zet je het in Google Translate.
Anders kun je altijd nog iemand in de buurt aanspreken of ze je handje vast willen houden.wooblabalurg![]()
Je hebt het over zijn beperkingen. Dat je niet meer weet wat je zelf hebt gepost is best ernstig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gast lees ff terug. Ik beweer helemaal niet dat hij slecht is
Zou even langs een dokter gaan of iig iets minder gebruiken.wooblabalurg![]()
of iets meer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt het over zijn beperkingen. Dat je niet meer weet wat je zelf hebt gepost is best ernstig.
Zou even langs een dokter gaan of iig iets minder gebruiken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb het al door de translate gegooid. Het staat er niet wat je beweerd. Maar ik denk dat Google translate het gewoon niet goed vertaald. Jij kunt blijkbaar Deens dus zult het wel goed hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gast, doe anders zelf eerst eens onderzoek voordat je iets gaat beweren wat niet klopt.
Scheelt een hoop tijd. Als je geen Deens kan dan zet je het in Google Translate.
Anders kun je altijd nog iemand in de buurt aanspreken of ze je handje vast willen houden.![]()
Zelfs Ronaldo heeft zijn beperkingen. Dit maakt hem niet direct een slechte voetballer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt het over zijn beperkingen. Dat je niet meer weet wat je zelf hebt gepost is best ernstig.
Zou even langs een dokter gaan of iig iets minder gebruiken.![]()
Heb je het nu over Ronaldo of over C. Ronaldo?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zelfs Ronaldo heeft zijn beperkingen. Dit maakt hem niet direct een slechte voetballer.wooblabalurg![]()
Zelf ook even gedaan om te checken. Komt er keurig uit. Vooral het laatste stukje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb het al door de translate gegooid. Het staat er niet wat je beweerd. Maar ik denk dat Google translate het gewoon niet goed vertaald. Jij kunt blijkbaar Deens dus zult het wel goed hebben.Blijkbaar werkt Google Translate niet bij jou.quote:Voorlopige liever Noorse Nicolai Jørgensen, Viktor Fischer, Yussuf Poulsen en Andreas Cornelius boven Dolberg voor de wedstrijden tegen Polen en Montenegro.
- De spelers die in onze vorige wedstrijden zijn geweest, hebben het goed gedaan en werken goed voor elkaar en ze elkaar kennen, tot nu toe ben ik vasthouden aan hen.wooblabalurg![]()
Ja, dat staat er bij mij ook. Er staat niet dat Dolberg even goed of zelfs beter vindt dan de andere spitsen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf ook even gedaan om te checken. Komt er keurig uit. Vooral het laatste stukje.
[..]
Blijkbaar werkt Google Translate niet bij jou.
Er staat dat hij vasthoud aan de huidige selectie omdat die het goed hebben gedaan.
Daaaaaag
Stop aub met jezelf zo voor schut te zetten.![]()
barney.gifquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf ook even gedaan om te checken. Komt er keurig uit. Vooral het laatste stukje.
[..]
Blijkbaar werkt Google Translate niet bij jou.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij bent degene die beweerde dat Hareide Jorgensen beter vond. Deze quote geeft aan dat dit niet het geval is, omdat hij sowieso met dezelfde selectie door zal gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, dat staat er bij mij ook. Er staat niet dat Dolberg even goed of zelfs beter vindt dan de andere spitsen.
Er staat dat hij vasthoud aan de huidige selectie omdat die het goed hebben gedaan.
Daaaaaag
Stop aub met jezelf zo voor schut te zetten.
Jammer dat je zo'n moeite hebt om te begrijpen wat die twee simpele zinnen betekenen.wooblabalurg![]()
Kunnen jullie die Sunri5e lekker negeren met z'n eeuwenoude obsessie. Of Feyenoord nu boven of onder Ajax staat, zijn obsessie is mega.![]()
Waarom zwaait ie steeds als ie niet weggaat. Het is zo tegenstrijdig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie die Sunri5e lekker negeren met z'n eeuwenoude obsessie. Of Feyenoord nu boven of onder Ajax staat, zijn obsessie is mega.wooblabalurg![]()
grappendiefquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zwaait ie steeds als ie niet weggaat. Het is zo tegenstrijdig.
8 punten is aardig wat beste man.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat kan dan ja, maar dat ligt dan meer aan hoe fey de rest van het seizoen doorgaat dan aan de wedstrijd van zondag wat de uitslag ook is, zegt niks.![]()
7 wedstrijden op rij verliezen ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
8 punten is aardig wat beste man.
je kan nu echt nog niks zeggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax is op dit moment gewoon favoriet voor de titel en voor de wedstrijd. Ik ben benieuwd wat Haraide daarvan vindt.Groot fan van User Wotte![]()
eerlijk is eerlijk Fey is op moment favoriet. als je de eerste 9 wedstrijden wint en je directe concurrenten doen dat niet ben je op dat moment favoriet. Ik zie ze het alleen niet volhouden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Ajax is op dit moment gewoon favoriet voor de titel en voor de wedstrijd. Ik ben benieuwd wat Haraide daarvan vindt.
voor het seizoen begon was psv favoriet
nu is fey favoriet, laten we hopen dat ajax als laatste lachtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat Haraide zich gewoon op de bookmakers zou baseren en zou beweren dat Feyenoord favoriet is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Ajax is op dit moment gewoon favoriet voor de titel en voor de wedstrijd. Ik ben benieuwd wat Haraide daarvan vindt.![]()
Je gaat inderdaad niet als favoriet de wedstrijd in, maar het is de Klassieker, alles kan, de bal is rond en het is 11 tegen 11.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jezus, wat laat iedereen zich op de kast jagen door Sunrise zeg![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
alleen zo jammer dat als ajax dan een slippertje maakt tegen die subtopper dat we dat dan weer 17 jaar moeten horenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:21 schreef Bronson_ het volgende:
HAHAAHAHAHAHAHAHAHA Sunri5e. Echt voor schut. Echt mad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vindt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent degene die beweerde dat Hareide Jorgensen beter vond.
Tuurlijk. Anders had hij de beste wel opgeroepen.![]()
Ok Hans.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vindt.
Tuurlijk. Anders had hij de beste wel opgeroepen.wooblabalurg![]()
Met één overwinning in de tien jaar op Ajax kunnen ze wel weer voort.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat als ajax dan een slippertje maakt tegen die subtopper dat we dat dan weer 17 jaar moeten horenOh.![]()
Gaat volgende week gewoon een gelijkspelletje worden, voor beide is dat geen slechte uitslag.
Ik zou overigens met Dijks gaan spelen, Sinkgraven zou ik (nog) niet tegen Feyenoord en PSV laten spelen. Tegen alle overige clubs is het geen probleem.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dijksquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgende week gewoon een gelijkspelletje worden, voor beide is dat geen slechte uitslag.
Ik zou overigens met Dijks gaan spelen, Sinkgraven zou ik (nog) niet tegen Feyenoord en PSV laten spelen. Tegen alle overige clubs is het geen probleem.![]()
![]()
Ook Veltman op de vleugel en Schöne op zes zijn wel risico's wat dat betreft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Ik zou overigens met Dijks gaan spelen, Sinkgraven zou ik (nog) niet tegen Feyenoord en PSV laten spelen. Tegen alle overige clubs is het geen probleem.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman is niet zo'n risico, verdedigend zal ie weinig problemen hebben tegen Feyenoord (had vorig seizoen ook Elia in zijn broekzak). Sowieso voldoet ie wel als rechtsback (al zie ik ook liever Tete).quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook Veltman op de vleugel en Schöne op zes zijn wel risico's wat dat betreft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ga je deze later ook weer gebruiken om te zeggen dat Dijks in het Ajax topic vergeleken wordt met Alaba ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Marcelo - Dijks - Alaba vind ik een mooi rijtje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Och, ik verveel me. Dan is het altijd wel grappig om op mijn vriend te reageren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie dat mensen nog steeds happen op Sunri5eAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Pedrosoquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, ik verveel me. Dan is het altijd wel grappig om op mijn vriend te reageren.![]()
![]()
Lekker elftalletje hoor.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is jammer, was ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong viel uit, zijn plaats wordt ingenomen door DekkerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Marcelo is meer niveautje Willems. Jezus, wat ben jij dom. Heb jij wel hersens?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Marcelo - Dijks - Alaba vind ik een mooi rijtje.![]()
Aan alles zie je dat bijvoorbeeld een Nouri eigenlijk Ajax al ontgroeid is. De tussenstap naar Ajax 1 is niet meer nodig. Hij kan vanuit Jong al direct door naar Barca 1.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een heerlijk uitgespeelde aanval weer![]()
Jong is wel een genot om naar te kijken
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als ze 50% van de kansen afmaken dan komen ze aardig in de buurt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zit er niet in ben ik bang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Graafschap is nu nergens nee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze 50% van de kansen afmaken dan komen ze aardig in de buurt.Oh.![]()
Dit Jong Ajax zou Feyenoord gewoon pakkie geven. 0-5.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Muah ze laten het vaak genoeg nog liggen in uitwedstrijden in de JL.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit Jong Ajax zou Feyenoord gewoon pakkie geven. 0-5.Oh.![]()
Die post was voor Sunrijst bedoeld.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze laten het vaak genoeg nog liggen in uitwedstrijden in de JL.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Niemand zit op Sunrijst zijn onzin te wachten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die post was voor Sunrijst bedoeld.Oh.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Erg blij met Traore, heel erg blij. Dat mogen jullie best weten. Bidden dat er een optie tot koop bij zit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:18 schreef El-Capone het volgende:
Was de beste optie in mijn ogen, ben er blij mee. Eerste kanon is binnen!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima voorbereiding gehad bij Chelsea. Fans zijn lovend over die jongen. Zelf zie ik een prima technicus, aan de bal meer dan prima, kan iets voor zichzelf creëren, positioneel slim. Extreem genot en geen choker a la Haller.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn techniek is om te smullen, de kracht die hij in zijn acties legt, snelheid, slimme keuzes..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:48 schreef bombmannl het volgende:
Och och och wat lekker dit. Eindelijk weer een potentiële wereldster in het team.
Bosz kent deze jongen (vice versa) al goed dus verwacht dat hij er snel staat.
NettoGOD
Had stiekem gehoopt op een optie tot koop maar zo gek zijn ze bij Sjelsie helaas niet.![]()
![]()
Tussen al het getrol door, wat is eigenlijk het idee geweest achter Krul halen? Of werd er gedacht dat hij sneller fit zou zijn?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat plus Onana zou nog niet klaar zijn voor het grote werk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:11 schreef Caland het volgende:
Tussen al het getrol door, wat is eigenlijk het idee geweest achter Krul halen? Of werd er gedacht dat hij sneller fit zou zijn?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Niemand had verwacht dat hij zich zo ontwikkelen denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat plus Onana zou nog niet klaar zijn voor het grote werk.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is die nog steeds niet. Denk dat krul moeiteloos zijn plek overneemtquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat plus Onana zou nog niet klaar zijn voor het grote werk.![]()
Onana ontwikkeld? WUT?quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat hij zich zo ontwikkelen denk ik![]()
Ik heb Onana op geen enkele (grote) fout weten te betrappen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is die nog steeds niet. Denk dat krul moeiteloos zijn plek overneemtWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Westermanngodquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/788100237210554372
Mother of god.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
IN DE BASIS ERMEEquote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Mother of god.Oh.![]()
Sanchez out, Westermann in.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Oh de souplesse!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Mother of god.
Who the f*ck heeft een Ronaldo, een Messi, een Özil nodig als je Heiko f*cking Westermann hebt?!![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:24 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Oh de souplesse!!
Who the f*ck heeft een Ronaldo, een Messi, een Özil nodig als je Heiko f*cking Westermann hebt?!![]()
![]()
Ik stel voor dat er een soort seizoenskaart op FOK! komt, zodat je maar in 1 clubtopic kan posten.
Wellicht blijft dit soort genante vertoningen ons dan bespaard.quote:gr gr![]()
Hoezo zou je niet gewoon mee mogen posten in andere clubtopics?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 01:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik stel voor dat er een soort seizoenskaart op FOK! komt, zodat je maar in 1 clubtopic kan posten.
Wellicht blijft dit soort genante vertoningen ons dan bespaard.
[..]
Mensen als Sunri5e moet je om glimlachen en verder laten gaan.Oh.![]()
Qua fysiek is het een ratje,was niet beledigend bedoeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer beledig jij Marokkanen?
Hij gaat in de toekomst waarschijnlijk voor NL spelen..dan is het voor mij net als Afellay,Boulahrouz,Maher een "Nederlander" en geen "Marokkaan"
In voetbaltaal.![]()
Qua fysiek scheelt het niet veel met een Ziyech, en in de wedstrijden boeit dat geen reet dat hij fysiek minder is als hij toch niet van de bal te krijgen is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Qua fysiek is het een ratje,was niet beledigend bedoeld.
Hij gaat in de toekomst waarschijnlijk voor NL spelen..dan is het voor mij net als Afellay,Boulahrouz,Maher een "Nederlander" en geen "Marokkaan"
In voetbaltaal.Oh.![]()
In de eredivisie moet dat geen probleem zijn idd, Europees is een ander verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua fysiek scheelt het niet veel met een Ziyech, en in de wedstrijden boeit dat geen reet dat hij fysiek minder is als hij toch niet van de bal te krijgen is.
Of hij moet extreem goed worden.
Heb hem zelf te weinig zien spelen om daar iets over te kunnen zeggen.![]()
Ook Europees moet dat prima kunnen hoor, als je onder de duels uit kan spelen. Ajax moet het toch niet hebben van met strijd en duels winnen de wedstrijd beslissen. Gewoon uitgaan van het voetbal, altijd en overal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 02:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de eredivisie moet dat geen probleem zijn idd, Europees is een ander verhaal
Of hij moet extreem goed worden.
Heb hem zelf te weinig zien spelen om daar iets over te kunnen zeggen.Oh.![]()
wat zal die balen dat hij niet gewoon naar Ajax is gekomen zeg.quote:Klaas-Jan Huntelaar komt niet langer voor in de toekomstplannen van Schalke 04. De club uit Gelsenkirchen wil in januari de transfermarkt op om een nieuwe aanvaller te strikken. Dat meldt Bild.
Schalke kreeg afgelopen weekend een fikse tegenvaller te verwerken. Breel Embolo liep in het duel met FC Augsburg (1-1) een gebroken enkel op. Hoewel Die Königsblauen met Huntelaar en Franco di Santo nog twee spitsen onder contract hebben staan, lijken zij niet in de plannen van trainer Markus Weinzierl en technisch directeur Christian Heidel voor te komen.
Di Santo behoorde tegen Augsburg niet eens tot de wedstrijdselectie. De verwachting is dat de 27-jarige Argentijn in de komende transferperiode mag vertrekken. Ook de rol van Huntelaar lijkt uitgespeeld. Hoewel de 76-voudig Oranje-international op korte termijn de aangewezen persoon lijkt om Embolo te vervangen, past hij niet in het systeem dat Schalke voor ogen heeft.
De 33-jarige Huntelaar, die een aflopend contract heeft met een optie voor nog een jaar, wordt gezien als een typische 'zestienmeterspits'. Heidel en Weinzierl zien liever nog een 'type Embolo' komen, een spits die zijn steentje bijdraagt in het druk zetten. De Nederlander scoorde dit seizoen pas één keer in zes Bundesliga-duels.
ergens zeg ik ook wel gewoon: lekker voor m, maar hij koos gewoon voor zijn huidige club dus dat is wat misplaatst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Na een paar beelden van Westermann bekeken te hebben ben ik overtuigd. Zet hem maar op de plaats van Klaassen. Wat een voetbalgogme
in de winterstop mag hij nog wel komen wat mij betreft. Ben nog niet helemaal overtuigd van Cassiera.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat zal die balen dat hij niet gewoon naar Ajax is gekomen zeg.
ergens zeg ik ook wel gewoon: lekker voor m, maar hij koos gewoon voor zijn huidige club dus dat is wat misplaatst.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
als hij Dolberg maar niet in de weg zit. Dolberg wat mij betreft laten spelen zo veel als mogelijk is, Hunt dan als tweede spits. Op de achtergrond kan Hunt Dolberg veel leren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
in de winterstop mag hij nog wel komen wat mij betreft. Ben nog niet helemaal overtuigd van Cassiera.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als hij Dolberg maar niet in de weg zit. Dolberg wat mij betreft laten spelen zo veel als mogelijk is, Hunt dan als tweede spits. Op de achtergrond kan Hunt Dolberg veel leren.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De Hunt voor de spits kopen is toch wel meer dan een breedteaankoop. en voor de spitsenpositie best wel nodig.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar zit Haas jan vast op te wachten, in de eredivisie bankzitten achter een 19 jarige.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als hij Dolberg maar niet in de weg zit. Dolberg wat mij betreft laten spelen zo veel als mogelijk is, Hunt dan als tweede spits. Op de achtergrond kan Hunt Dolberg veel leren.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
nu doet hij dat bij schalleke, zou niet weten waarom hij niet terug zou willen naar Ajax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar zit Haas jan vast op te wachten, in de eredivisie bankzitten achter een 19 jarige.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geldquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nu doet hij dat bij schalleke, zou niet weten waarom hij niet terug zou willen naar Ajax.. Bankzitten voor 5 mil is een stuk fijner dan 1.8 mil.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nu doet hij dat bij schalleke, zou niet weten waarom hij niet terug zou willen naar Ajax.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: