SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Wie ligt er wakker van 15 miljoen als je voor 50 hebt verkocht
Bovendien halen we nu PUNTEN voor het NL voetbal.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zijn er al statistieken gepost met een uitleg waarom Klaassen niet moet spelen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sanchez hey, wat een beest. Daar gaan we veel lol van hebben en geld voor krijgenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie ligt er wakker van 15 miljoen als je voor 50 hebt verkocht
Bovendien halen we nu PUNTEN voor het NL voetbal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.Charlie: How's it going in there?
Zo zou ik het niet willen omschrijven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.![]()
Celta won thuis ook maar net aan van Panathinaikos. Tuurlijk zijn ze beter maar Ajax is echt niet kansloos.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.Oh.![]()
We kunnen zondag maar maximaal drie punten verdienen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.Oh.![]()
#8puntenachterinoktoberquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zelfs al zou dat zijn dan verneuken jullie het toch nog wel. Wel mooi die arrogante kakkerlakjesquote:![]()
Prima jonge lijkt me dat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/21381(...)de-knop-omgezet.html
AEG7![]()
Sanchez![]()
die gaat de top halen.
Overigens verlang ik zo erg terug naar Vertonghen als ik Viergever steeds het middenveld in zie dribbelen
Snelle Egel![]()
Sowieso lijkt Bosz veel beter te communiceren met zijn bankzitters. Duidelijk maken waarom ze er niet in staan en krijgt ze zover om te vechten voor hun plekquote:![]()
Oh wat zou het mooi zijn als we ze volgende week op hun plaats kunnen zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zijn dan verneuken jullie het toch nog wel. Wel mooi die arrogante kakkerlakjesOh.![]()
Ik vond hem niet echt gepassioneerd overkomen vandaag. Lijkt een beetje alsof het hem niets meer kan schelen.quote:
Die kans trouwens, dat was niet best nietHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat heb ik met Ziyech, lijkt hem allemaal niet te boeien en daar voetbalt hij ook naar (vandaag dan). Hij lijkt ook veel trager dan in zijn Twente tijd. Maar denk dat het wel goed komt, aan zijn klasse zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vond hem niet echt gepassioneerd overkomen vandaag. Lijkt een beetje alsof het hem niets meer kan schelen.
Die kans trouwens, dat was niet best nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk volgende week een goed resultaat en je doet weer volop mee voor de titel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hopelijk volgende week een goed resultaat en je doet weer volop mee voor de titel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Muah Ajax moet wel gewoon inlopen om het gat kleiner te maken. Feyenoord kan counteren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.Oh.![]()
Wij zijn Ajax. Wij zijn niet tevreden met een puntjequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.tegen Feyenoord.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.Celta speelt volgende week de derby van Galicië tegen Deportivo. Dat potje tegen Ajax is voor hen slechts een tussendoortje waar ze even verplicht aan de aftrap moeten verschijnen. Als Ajax een kans heeft, is het donderdag wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Nieuwe Ramos las ik laatst.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef S0nic het volgende:
Sanchez![]()
die gaat de top halen.
Overigens verlang ik zo erg terug naar Vertonghen als ik Viergever steeds het middenveld in zie dribbelen
Jullie hebben echt een stel toptalenten in jullie team zitten. Zo'n El Ghazi is de nieuwe CR7. Tete kan nu al makkelijk meedraaien bij Barca. En Bazoer dan!!! Nu al gelijk aan Pogba.
Ajaxtalenten![]()
![]()
Tja.. als je dat allemaal moet vergelijken met Michiel Kramer dan zijn het inderdaad stuk voor stuk toppersquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nieuwe Ramos las ik laatst.
Jullie hebben echt een stel toptalenten in jullie team zitten. Zo'n El Ghazi is de nieuwe CR7. Tete kan nu al makkelijk meedraaien bij Barca. En Bazoer dan!!! Nu al gelijk aan Pogba.
AjaxtalentenKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ajax heeft zondag de klassieker dus dan zou Celta ook een tussendoortje zijn. Zo werkt het meestal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Celta speelt volgende week de derby van Galicië tegen Deportivo. Dat potje tegen Ajax is voor hen slechts een tussendoortje waar ze even verplicht aan de aftrap moeten verschijnen. Als Ajax een kans heeft, is het donderdag wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij snapt het principe niet?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen zondag maar maximaal drie punten verdienen hoor.je komt 2 punten achter of 8. Verschil is 6 punten.
Charlie: How's it going in there?
quote:quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Davinson Sánchez de nieuwe Sergio Ramos lees ik.![]()
Dit is er één uit de categorie bekerfinale / Veltman
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zou jij het nu dan willen omschrijven oh gezalfde?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen omschrijven.Charlie: How's it going in there?
Als een belangrijk duel, niets meer en niets minder. Ook buiten deze duels om gaan Feyenoord en Ajax nog genoeg punten verliezen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zou jij het nu dan willen omschrijven oh gezalfde?![]()
Topshow weer Sun, ik vermaak me uitstekend met je rancuneuze posts.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nieuwe Ramos las ik laatst.
AjaxtalentenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik schrik ervan, geen actieve balcirculatie in een U maar richting het middenveldquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare bezetting van het middenveld.
Veltman ook wel oké.![]()
Dat is een goede verbetering ja, volgende verbeterpunt het positiespel op het middenveld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrik ervan, geen actieve balcirculatie in een U maar richting het middenveld.
Veltman ook wel oké.Oh.![]()
Dit is natuurlijk een vergelijking die voor geen meter opgaat, dat weet je zelf ook wel. Celta uit is niet even een wedstrijdje voor Ajax, maar een graadmeter. Voor Celta ligt dat heel anders, daar kennen ze hooguit drie spelers van Ajax.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ajax heeft zondag de klassieker dus dan zou Celta ook een tussendoortje zijn. Zo werkt het meestal niet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat zal andersom net zo zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vergelijking die voor geen meter opgaat, dat weet je zelf ook wel. Celta uit is niet even een wedstrijdje voor Ajax, maar een graadmeter. Voor Celta ligt dat heel anders, daar kennen ze hooguit drie spelers van Ajax.Oh.![]()
Dat zou erg dubieus zijn, want bij Celta spelen internationals van Spanje, Chili, Portugal, Denemarken en Zweden. Om nog maar te zwijgen van dat negertje voorin die af en toe mee mag ballen waar ze bij Ajax, en hier in dit topic, over liepen te kwijlen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ja bij Ajax spelen ook internationals van Nederland, Kameroen, Colombia, Marokko en Denemarken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou erg dubieus zijn, want bij Celta spelen internationals van Spanje, Chili, Portugal, Denemarken en Zweden. Om nog maar te zwijgen van dat negertje voorin die af en toe mee mag ballen waar ze bij Ajax, en hier in dit topic, over liepen te kwijlen.
Die spelers van Ajax zullen ook echt niet allemaal heel veel voetbal gaan kijken, alleen de topteams waarschijnlijk.Oh.![]()
Ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben Guidetti in de spits lopen, die mag banken voor Berg bij Zweden. Het is een team met hoge pieken maar kunnen ook door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou erg dubieus zijn, want bij Celta spelen internationals van Spanje, Chili, Portugal, Denemarken en Zweden. Om nog maar te zwijgen van dat negertje voorin die af en toe mee mag ballen waar ze bij Ajax, en hier in dit topic, over liepen te kwijlen.
Het klinkt cliché maar het is allemaal vorm van de dag.Charlie: How's it going in there?
Gewoon een middenmoter uit de Primera Division kom op zeg. Ze hebben best meer kwaliteit dan Ajax, maar het verschil is echt niet zo groot. Zeker als ze met een B-team aantreden moet Ajax daar gewoon een resultaat vandaan kunnen halen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben Guidetti in de spits lopen, die mag banken voor Berg bij Zweden. Het is een team met hoge pieken maar kunnen ook door de ondergrens zakken.
Het klinkt cliché maar het is allemaal vorm van de dag.Oh.![]()
Als ze alleen de topteams kijken zullen ze wel weten dat Barcelona onlangs bij momenten redelijk van het veld geblazen is door Celta de Vigo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij Ajax spelen ook internationals van Nederland, Kameroen, Colombia, Marokko en Denemarken.
Die spelers van Ajax zullen ook echt niet allemaal heel veel voetbal gaan kijken, alleen de topteams waarschijnlijk.
Overigens heeft Ajax geen internationals van Colombia, maar dat geheel terzijde.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Tuurlijk. Alleen je B-team vind ik nog wel een behoorlijke aanname. Zou ik niet zomaar vanuit gaan. Tevens voetbalt Celta wel heel erg makkelijk als het loopt. Als ze de hoogste versnelling raken word je helaas gewoon weggebald. Maar dat gebeurt gelukkig maar incidenteel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een middenmoter uit de Primera Division kom op zeg. Ze hebben best meer kwaliteit dan Ajax, maar het verschil is echt niet zo groot. Zeker als ze met een B-team aantreden moet Ajax daar gewoon een resultaat vandaan kunnen halen.Charlie: How's it going in there?
Sanchez heeft gedebuteerd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze alleen de topteams kijken zullen ze wel weten dat Barcelona onlangs bij momenten redelijk van het veld geblazen is door Celta de Vigo.
Overigens heeft Ajax geen internationals van Colombia, maar dat geheel terzijde.Charlie: How's it going in there?
Die 'middenmotor' werd vorig zesde en was tot aan vandaag aan een imponerende opmars bezig na een ongelukkige start.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een middenmoter uit de Primera Division kom op zeg. Ze hebben best meer kwaliteit dan Ajax, maar het verschil is echt niet zo groot. Zeker als ze met een B-team aantreden moet Ajax daar gewoon een resultaat vandaan kunnen halen.Ik maak ze niet groter dan dat ze zijn en Guidetti speelt vaker niet dan wel. Iago Aspas loopt namelijk in de spits rond.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben Guidetti in de spits lopen, die mag banken voor Berg bij Zweden. Het is een team met hoge pieken maar kunnen ook door de ondergrens zakken.
Het klinkt cliché maar het is allemaal vorm van de dag.
Geef eens een paar voorbeelden van door de ondergrens zakken, ben wel benieuwd.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Villareal is dan ook geen verkeerde ploeg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Celta krijgt op dit moment klop van Villarreal.![]()
Ja en dat Vigo nu van het veld wordt geblazen door Villarreal, wat is je punt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze alleen de topteams kijken zullen ze wel weten dat Barcelona onlangs bij momenten redelijk van het veld geblazen is door Celta de Vigo.
Overigens heeft Ajax geen internationals van Colombia, maar dat geheel terzijde.
Sanchez zat er gewoon bij en kwestie van tijd voor hij basisspeler is bij ColombiaOh.![]()
Nee, dat heeft hij niet. Sterker, hij werd de afgelopen twee wedstrijden naar de tribune verwezen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dus hij is geen international, mooi.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanchez zat er gewoon bij en kwestie van tijd voor hij basisspeler is bij ColombiaPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ze hebben de gehele EL campagne tot nu met een B-team gespeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen je B-team vind ik nog wel een behoorlijke aanname. Zou ik niet zomaar vanuit gaan. Tevens voetbalt Celta wel heel erg makkelijk als het loopt. Als ze de hoogste versnelling raken word je helaas gewoon weggebald. Maar dat gebeurt gelukkig maar incidenteel.Oh.![]()
Ah nee zat bij de selectie idd. Gekke pekelmannetjequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Sterker, hij werd de afgelopen twee wedstrijden naar de tribune verwezen.Charlie: How's it going in there?
Gerechtvaardigd, want Yerry Mina is een klasse beter.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah nee zat bij de selectie idd. Gekke pekelmannetjePut these foolish ambitions to rest.![]()
Ja middenmoters hebben wel eens een goed seizoen dat ze Europees voetbal halen. En dan een jaar later kunnen ze opeens weer in de grauwe middenmoot spelen. Is niet dat ze structureel in de subtop eindigen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die 'middenmotor' werd vorig zesde en was tot aan vandaag aan een imponerende opmars bezig na een ongelukkige start.Oh.![]()
Atleti? Leganes? Real vond ik ze op zich wel goed spelen. Heb het al eerder aangegeven, Celta is gewoon de favoriet. Volgens mij heb je niks te bewijzen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die 'middenmotor' werd vorig zesde en was tot aan vandaag aan een imponerende opmars bezig na een ongelukkige start.
[..]
Ik maak ze niet groter dan dat ze zijn en Guidetti speelt vaker niet dan wel. Iago Aspas loopt namelijk in de spits rond.
Geef eens een paar voorbeelden van door de ondergrens zakken, ben wel benieuwd.Charlie: How's it going in there?
Murillo vind ik dan weer net niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gerechtvaardigd, want Yerry Mina is een klasse beter.Charlie: How's it going in there?
Berizzo is bezig iets heel indrukwekkends neer te zetten in Vigo. Dus de resultaten onder Paco Herrera zeggen me niet zoveel. Dat het nu ongelukkig begonnen is doet daar verder ook niet zoveel vanaf. Osasuna gaat met een 0-0 het veld af terwijl ze in negentig minuten drie keer over de middenlijn zijn gekomen, tja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja middenmoters hebben wel eens een goed seizoen dat ze Europees voetbal halen. En dan een jaar later kunnen ze opeens weer in de grauwe middenmoot spelen. Is niet dat ze structureel in de subtop eindigen.
Atlético was zeker geen ondergrens, maar een kwestie van open huis na een achterstand. De 0-4 was erger dan het leek. De statistieken waren zelfs redelijk in evenwicht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Atleti? Leganes? Real vond ik ze op zich wel goed spelen. Heb het al eerder aangegeven, Celta is gewoon de favoriet. Volgens mij heb je niks te bewijzen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Oscar Murillo is een gewaardeerde, ervaren kracht. Als Davinson naast Mina zou spelen heb je een centrum centraal achterin van 21, dat werkt niet. Murillo was zelfs lang de reden dat Davinson er nog niet in kwam bij Atlético.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Murillo vind ik dan weer net niet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Iedere speler had die moeten maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:52 schreef MCH het volgende:
Klaassengod![]()
Waarom zijn alle haters opeens zo stil?
Het paasje van schone, dat was pure klassehardcoholic![]()
Hans Kraay krijgt gelijk over Schone.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je kan overdrijven, Klaassen deed die loopactie + aanname en schot perfect vanaf die inworpquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Iedere speler had die moeten maken.
Het paasje van schone, dat was pure klasse![]()
Hij liet vandaag eindelijk zien op de weg terug te zijn. Maar mijn god, wat was hij slecht vorige keer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:52 schreef MCH het volgende:
Klaassengod![]()
Waarom zijn alle haters opeens zo stil?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Donderdag zullen Bazoer en Riedewald wel speeltijd krijgenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hopelijk basis, net als Tete. Heeft alleen maar voordelen. Sowieso denk (hoop) ik dat Bosz in deze drukke tijd wat meer rouleert.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Donderdag zullen Bazoer en Riedewald wel speeltijd krijgenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klaassen is de enige middenvelder met diepgang. Die moet je gewoon koesteren. Die gaat bij zijn toekomstige club enorm gewaardeerd worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij liet vandaag eindelijk zien op de weg terug te zijn. Maar mijn god, wat was hij slecht vorige keer.
Laten we eens kijken naar Ziyech. Verdomme wat was die dramatisch vandaag.Charlie: How's it going in there?
Instelling van kut met peren vandaag ja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaassen is de enige middenvelder met diepgang. Die moet je gewoon koesteren. Die gaat bij zijn toekomstige club enorm gewaardeerd worden.
Laten we eens kijken naar Ziyech. Verdomme wat was die dramatisch vandaag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Speelt voor iedere drie goede potten 1 zaadpot. Bij Twente al en zal ook zo blijven vrees ik. Dan maar duimen dat het in potten zoals vandaag is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Instelling van kut met peren vandaag ja.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: