SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Wie ligt er wakker van 15 miljoen als je voor 50 hebt verkocht
Bovendien halen we nu PUNTEN voor het NL voetbal.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zijn er al statistieken gepost met een uitleg waarom Klaassen niet moet spelen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sanchez hey, wat een beest. Daar gaan we veel lol van hebben en geld voor krijgenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie ligt er wakker van 15 miljoen als je voor 50 hebt verkocht
Bovendien halen we nu PUNTEN voor het NL voetbal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat er a.s. donderdag weinig punten gehaald gaan worden bij Celta. Daarna zie ik ze nog wel een punt of 7 tot 9 halen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.Charlie: How's it going in there?
Zo zou ik het niet willen omschrijven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.![]()
Celta won thuis ook maar net aan van Panathinaikos. Tuurlijk zijn ze beter maar Ajax is echt niet kansloos.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verlies is ingecalculeerd donderdag. Als ze maar durven te voetballen. Dan is dat ook niet erg.Oh.![]()
We kunnen zondag maar maximaal drie punten verdienen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.Oh.![]()
#8puntenachterinoktoberquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
En dan een heerlijk ZESPUNTEN potje in Rotterdam.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zelfs al zou dat zijn dan verneuken jullie het toch nog wel. Wel mooi die arrogante kakkerlakjesquote:![]()
Prima jonge lijkt me dat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/21381(...)de-knop-omgezet.html
AEG7![]()
Sanchez![]()
die gaat de top halen.
Overigens verlang ik zo erg terug naar Vertonghen als ik Viergever steeds het middenveld in zie dribbelen
Snelle Egel![]()
Sowieso lijkt Bosz veel beter te communiceren met zijn bankzitters. Duidelijk maken waarom ze er niet in staan en krijgt ze zover om te vechten voor hun plekquote:![]()
Oh wat zou het mooi zijn als we ze volgende week op hun plaats kunnen zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zijn dan verneuken jullie het toch nog wel. Wel mooi die arrogante kakkerlakjesOh.![]()
Ik vond hem niet echt gepassioneerd overkomen vandaag. Lijkt een beetje alsof het hem niets meer kan schelen.quote:
Die kans trouwens, dat was niet best nietHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat heb ik met Ziyech, lijkt hem allemaal niet te boeien en daar voetbalt hij ook naar (vandaag dan). Hij lijkt ook veel trager dan in zijn Twente tijd. Maar denk dat het wel goed komt, aan zijn klasse zal het niet liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vond hem niet echt gepassioneerd overkomen vandaag. Lijkt een beetje alsof het hem niets meer kan schelen.
Die kans trouwens, dat was niet best nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk volgende week een goed resultaat en je doet weer volop mee voor de titel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vooraf denk ik dat beide ploegen met een puntje kunnen leven. Blijven toch wedstrijden op zich en de laatste jaren is het redelijk gelijkwaardig, zeker in De Kuip.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hopelijk volgende week een goed resultaat en je doet weer volop mee voor de titel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: