Iets zegt mij dat je voor een andere club dan Ajax bent. Feyenoord zeker ?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer zo'n overhypte Ajacied die niet zoveel blijkt te kunnen
Iets zegt me dat jij echt een complete debiel bentquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je voor een andere club dan Ajax bent. Feyenoord zeker ?
Heeft ook weinig zin, aangezien er nog steeds tig pingels, kaarten e.d. zijn waarover je kan discussiëren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, kon zo snel niets vinden over onterechte pingels en de punten die daar door verkeerd zijn gevallen.
Doe normaalquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je voor een andere club dan Ajax bent. Feyenoord zeker ?
Gerapporteerd. Je doet maar even normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij echt een complete debiel bent
Je kan gewoon zo weinig met zulke cijfers, sommige ploegen spelen zelfs beter met 10 man. Je had gewoon beter moeten zijn om kampioenschap te binnenslepen. En Ajax heeft het totaal aan zichzelf te wijten vorig seizoenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik vooral bijzonder vind is dat Ajax werd benadeeld door een rode kaart voor Vilhena.
Je gaat je gang maarquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Je doet maar even normaal.
De Graafschap uit is op zich wel een winbare wedstrijd...quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo weinig met zulke cijfers, sommige ploegen spelen zelfs beter met 10 man. Je had gewoon beter moeten zijn om kampioenschap te binnenslepen. En Ajax heeft het totaal aan zichzelf te wijten vorig seizoen
Acht, ik vind het wel interessantquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, aangezien er nog steeds tig pingels, kaarten e.d. zijn waarover je kan discussiëren.
Zonder Frank aan het roer wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Graafschap uit is op zich wel een winbare wedstrijd...
Nee echt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Graafschap uit is op zich wel een winbare wedstrijd...
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
had natuurlijk ook een slecht begin van de wedstrijd zo zonder begeleidend kind.quote:
Klopt, speelt prima.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:36 schreef skysherrif het volgende:
Beste wedstrijd van klaassen dit seizoen iig
Zijn sowieso vrij matig bij ajax. Dolberg natuurlijk prima, maar die mist misschien net de ervaring of gewoon de aanvoer om vaker in scoringspositie te komen.quote:
Wel eentje binnengekopt van binnen de 5 meterquote:
Muah de middenvelders die er nu staan moeten allemaal wel prima kunnen scoren. Younes deed dat vorig seizoen ook veel beter.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn sowieso vrij matig bij ajax. Dolberg natuurlijk prima, maar die mist misschien net de ervaring of gewoon de aanvoer om vaker in scoringspositie te komen.
Nee dit is hem niet, sorry.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent hem een keer op een parkeerplaats tegengekomen?
Ik heb dat ook iedere keer als ik die reclame ziequote:Op zondag 16 oktober 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deezer, hoor alleen nog wat jij wil horen.
Moest grinniken.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel eentje binnengekopt van binnen de 5 meter
Vooruitgang
Een wattequote:Op zondag 16 oktober 2016 17:49 schreef Ties02 het volgende:
Heeft die Kevin Janssen nou echt een f III r tattoo?
Oh je bedoelt die duik. Ah.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De trap op de hak bij Meissner was de eerste.
Kevin Janssenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:49 schreef Ties02 het volgende:
Heeft die Kevin Janssen nou echt een f III r tattoo?
Niet alles is een strafschopquote:
Had Makkelie Dolberg gegeven?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelie, naar verluidt, had hem gegeven
Stel je niet zo aan, sukkel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld verdommequote:
nu nog andersom om het compleet te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Assist van Younes ook nog
WAT EEN DAG
Kan Excelsior dat niet ook nog worden?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:55 schreef hafcfan het volgende:
Zal er al eens een club gedegradeerd zijn die begon met 9 uit 3? #dtv
Denk je dat Feyenoord nog zo erg gaat choken?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:55 schreef hafcfan het volgende:
Zal er al eens een club gedegradeerd zijn die begon met 9 uit 3? #dtv
Hadden die er niet 6? Maar die bakken er ook niets meer van na de overwinning op Heracles.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan Excelsior dat niet ook nog worden?
Kan ook goed kloppen hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden die er niet 6? Maar die bakken er ook niets meer van na de overwinning op Heracles.
Op basis van de eindstand van vorig seizoen, kan Feyenoord enkel nog nacompetitie halen. Direct degraderen is niet meer mogelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dat Feyenoord nog zo erg gaat choken?
Ik vind het best een prima Eredivisieseizoen tot nu toequote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tis wel heerlijk spannend onderin. Wat een genot in vergelijking met vorig seizoen.
Maar is het crisis?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
ADO
Die Petrovic hype is denk de meest korte hype ooit. Zodra dat tekenen ging krijgen van een hype was het alweer voorbij.
Zeker. Eindelijk eens overal spanning. Toch tijdje geleden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het best een prima Eredivisieseizoen tot nu toe
Algehele niveau gaat omhoog. De eerste stappen zijn gezet, we zijn op de weg terug als voetballandquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We moeten er vanaf nu alles op zetten om iedere wedstrijd te winnenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Algehele niveau gaat omhoog. De eerste stappen zijn gezet, we zijn op de weg terug als voetballand
Nu nog een BeNeligaquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Algehele niveau gaat omhoog. De eerste stappen zijn gezet, we zijn op de weg terug als voetballand
De winnaarsmentaliteit is back. Brede bank genot bij Feyenoord alles.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef skysherrif het volgende:
Volgende week feyenoord ajax en daarna feyenoord heerenveen.
Als feyenoord die 2 wint ga ik in de coolsingel geloven
Ik vind het een matig seizoen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen die daarin heeft meegelopen mag nooit meer wat over voetbal zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
ADO
Die Petrovic hype is denk de meest korte hype ooit. Zodra dat tekenen ging krijgen van een hype was het alweer voorbij.
Feyenoord is in staat om het met 20 punten voorsprong nog te verspelen. Ik geloof er pas in als de schaal in de handen van Gio is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:58 schreef skysherrif het volgende:
Volgende week feyenoord ajax en daarna feyenoord heerenveen.
Als feyenoord die 2 wint ga ik in de coolsingel geloven
Ja toch.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De winnaarsmentaliteit is back. Brede bank genot bij Feyenoord alles.
Dan ben je niet helemaal objectiefquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een matig seizoen.
Neequote:Op zondag 16 oktober 2016 17:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Wij Hollanders doen het wel op eigen kracht.
Oh, dan zal z'n moeder er ook niet zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog geen oerwoudgeluiden gehoord
Daar weet ik wel zeker van dat ze niet in het stadion is jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh, dan zal z'n moeder er ook niet zijn.
Dit lijkt op een Sjaak reactiequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anwar, kom op jongen. Altijd buitenom, buitenom altijd!
De laatste jaren wordt het wat minder, maar vaak wel vervelende potjesquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef Vasion het volgende:
Ajax heeft het toch nooit echt lastig in Den Haag? Snap de hype voor de wedstrijd dan ook niet.
Komt omdat de ADO fans het nog steeds heel serieus nemen allemaalquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef Vasion het volgende:
Ajax heeft het toch nooit echt lastig in Den Haag? Snap de hype voor de wedstrijd dan ook niet.
Paar seizoenen geleden nog gewonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef Vasion het volgende:
2011quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paar seizoenen geleden nog gewonnen.
Opper is niet bepaald objectiefquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
2011Echt al bijna 6 jaar geleden. Poe poe wat een angst statistiek.
Dit is niet waar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Opper verdedigde de oerwoudgeluiden ook zonder te knipperen.
Klopt, dat weet ik nog ja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lennyquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:10 schreef Sked het volgende:
Lenny en ik nemen opperkleurder toch niet serieus
En Ajax kon zomaar 4e worden dit jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Ajax kon zomaar 4e worden dit jaar.
Lekker 4e worden met 9 winst op rij. Dikke lul 3 bier.quote:
Beslist wel even de wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb bij Younes toch het idee dat hij nog steeds niet helemaal afgetraind is.
Ze kunnen ook 18e wordenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Ajax kon zomaar 4e worden dit jaar.
Viespeukquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga me zo eens op maken voor het Haags Kwartiertje.
Hallo Stijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermakelijk dat Schaken alle moeite van de wereld heeft tegen Sinkgraven.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermakelijk dat Schaken alle moeite van de wereld heeft tegen Sinkgraven.
quote:
Ik heb ook wel gelachen tijdens Ajax-Willem II moet ik zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker lachen op tribune, 0-2 achter laten gaan toch
Dat was wat anders, dat was uit pure treurigheidquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ook wel gelachen tijdens Ajax-Willem II moet ik zeggen
Jij scoort ook nooit, laat staan in dat kwartierquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef GGMM het volgende:
Waar is dat haags kwartiertje eigenlijk vandaan gekomen?
Ze scoren nooit in dat kwartier.
Uh...quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij scoort ook nooit, laat staan in dat kwartier
Er staat net een statistiek in beeld dat ze al 3 goals hebben gemaakt in dat kwartier.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef GGMM het volgende:
Waar is dat haags kwartiertje eigenlijk vandaan gekomen?
Ze scoren nooit in dat kwartier.
al 3?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er staat net een statistiek in beeld dat ze al 3 goals hebben gemaakt in dat kwartier.
DOM VARKEN
Genieten is een groot woord, maar het is wel leuk om naar te kijken. Met iets meer agressie had het al 0-5 kunnen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je genoten van de wederom enorme simpele zege vandaag? Ik kijk al uit naar donderdag
Zijn dochter zo'n jaar geledenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Vasion het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat het HK iets heeft opgeleverd?
Toch ook wel beetje vermaak om mensen die echt bijzonder mad waren, een beetje de treurwilgen uit het Ajaxtopicquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was wat anders, dat was uit pure treurigheid
Paar seizoenen geleden zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er staat net een statistiek in beeld dat ze al 3 goals hebben gemaakt in dat kwartier.
DOM VARKEN
Geen minuut het idee gehad dat dit een wedstrijd kon worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genieten is een groot woord, maar het is wel leuk om naar te kijken. Met iets meer agressie had het al 0-5 kunnen zijn.
Ik ook niet. Alle afvallende ballen zijn zowat voor Ajax als er al een duel verloren wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen minuut het idee gehad dat dit een wedstrijd kon worden.
Jij bent een heel raar mannetje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ik sluit niet uit dat ADO nu de seizoensproductie in het Haags Kwartiertje gaat verdubbelen.
Het is niet heel veel soeps daar inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ook wel beetje vermaak om mensen die echt bijzonder mad waren, een beetje de treurwilgen uit het Ajaxtopic
Ik vind het overigens een prima keuze dat ik dat topic al een hele tijd laat voor wat het is
Jequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb ADO nog eens van 2-0 terug zien komen in de blessuretijd.
Jammer wel, vorig jaar was het vaak best okequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is niet heel veel soeps daar inderdaad.
Ja kom er ook zelden meer. Nu valt het ook wel mee hierquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ook wel beetje vermaak om mensen die echt bijzonder mad waren, een beetje de treurwilgen uit het Ajaxtopic
Ik vind het overigens een prima keuze dat ik dat topic al een hele tijd laat voor wat het is
Hier is het allemaal wel prima nuquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kom er ook zelden meer. Nu valt het ook wel mee hier
Zijn dus toch veel Ajax fans in de Den Haag vakken gaan zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:25 schreef GGMM het volgende:
Mensen verlaten het stadion.
Nu snap ik wat ze met het haagse kwartiertje bedoelen.
roflolquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn dus toch veel Ajax fans in de Den Haag vakken gaan zitten.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn dus toch veel Ajax fans in de Den Haag vakken gaan zitten.
Niks mis meequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Opvallend dat Dolberg niet gewisseld is. Die zal donderdag wel banken dan
Nou applausquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
De ADO fans hebben zich overigens perfect gedragen vandaag.
Weet je wat pas opvallend is?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan je niet anders dan positief bedoelenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat was opvallend is?
Jouw kop.
Triest dat dit blijkbaar zo bijzonder is dat het benoemd moet worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
De ADO fans hebben zich overigens perfect gedragen vandaag.
Ik laat me nooit uit om welke beweegredenen ik iets grappig vind.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is een dis naar Ajax, dus dan moet je lachen, ook als 'ie extreem makkelijk is?
Pasquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat was opvallend is?
Jouw kop.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Traoré in de spits denk ik dan aangezien Cassierra, die ik daar liever zou zien, geen minuten krijgt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou Cassierra daar ook wel willen zienquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Traoré in de spits denk ik dan aangezien Cassierra, die ik daar liever zou zien, geen minuten krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |