Iets zegt mij dat je voor een andere club dan Ajax bent. Feyenoord zeker ?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer zo'n overhypte Ajacied die niet zoveel blijkt te kunnen
Iets zegt me dat jij echt een complete debiel bentquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je voor een andere club dan Ajax bent. Feyenoord zeker ?
Heeft ook weinig zin, aangezien er nog steeds tig pingels, kaarten e.d. zijn waarover je kan discussiėren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, kon zo snel niets vinden over onterechte pingels en de punten die daar door verkeerd zijn gevallen.
Doe normaalquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je voor een andere club dan Ajax bent. Feyenoord zeker ?
Gerapporteerd. Je doet maar even normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij echt een complete debiel bent
Je kan gewoon zo weinig met zulke cijfers, sommige ploegen spelen zelfs beter met 10 man. Je had gewoon beter moeten zijn om kampioenschap te binnenslepen. En Ajax heeft het totaal aan zichzelf te wijten vorig seizoenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik vooral bijzonder vind is dat Ajax werd benadeeld door een rode kaart voor Vilhena.
Je gaat je gang maarquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Je doet maar even normaal.
De Graafschap uit is op zich wel een winbare wedstrijd...quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo weinig met zulke cijfers, sommige ploegen spelen zelfs beter met 10 man. Je had gewoon beter moeten zijn om kampioenschap te binnenslepen. En Ajax heeft het totaal aan zichzelf te wijten vorig seizoen
Acht, ik vind het wel interessantquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, aangezien er nog steeds tig pingels, kaarten e.d. zijn waarover je kan discussiėren.
Zonder Frank aan het roer wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Graafschap uit is op zich wel een winbare wedstrijd...
Nee echt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Graafschap uit is op zich wel een winbare wedstrijd...
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Je doet maar even normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |