Het helpt als je breedbandinternet hebt... Dial-up is gewoon te langzaam...quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:58 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik zie alleen maar stilstaande plaatjes...
Kan welquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Helaas wel. Kon je maar jong blijven.
Het schijnt dat die punt niet de neus is maar de rug. Die Pokémon heb ik dus altijd met een verkeerde blik bekeken.quote:
Je kan toch ook jong blijven? Mentaal dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Helaas wel. Kon je maar jong blijven.
Dat zou ik erg vreemd vindenquote:Op zondag 16 oktober 2016 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat die punt niet de neus is maar de rug. Die Pokémon heb ik dus altijd met een verkeerde blik bekeken.
Te wild is het vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen staat Feyenoord met de rug tegen de muur.
Lijkt me pijnlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat JR hier van vindt:
[ afbeelding ]
Vandaar die gelukzalige blikquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan echt niet hetzelfde doen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch ook jong blijven? Mentaal dan.
Niemand dwingt je om volwassen te worden.
understatement van het weekend?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens speelt Feyenoord niet echt goed
Om nou op mijn 40e nog steeds te gaan zuipen en achter de meiden aan te gaan lijkt me ook wat vreemd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh maar je kan nog steeds wel blijven genieten van de mooie dingen uit je jeugd.
Moet je wel mooie dingen in je jeugd gehad hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh maar je kan nog steeds wel blijven genieten van de mooie dingen uit je jeugd.
Genoeg mensen die dat nog doen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om nou op mijn 40e nog steeds te gaan zuipen en achter de meiden aan te gaan lijkt me ook wat vreemd.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je wel mooie dingen in je jeugd gehad hebben
Daar hing de staart tussen de benen na afloop.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft Karsdorp trouwens weer een staartje? Die had hij toch niet bij Oranje? Of gelden daar andere regels.
Ach, alles beter dan evertquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Leo ook een drol van een commentator met z'n OMG KARSDORP KAN VRIJ VOORZETTEN DAT KAN TOCH NIET LANG GOED BLIJVEN GAAN.
Stoot je teen eens, lul.
Wat is daar storend aan dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Leo ook een drol van een commentator met z'n OMG KARSDORP KAN VRIJ VOORZETTEN DAT KAN TOCH NIET LANG GOED BLIJVEN GAAN.
Stoot je teen eens, lul.
Ik ook niet, maar nu nog effe een half uurtje kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nauwelijks iets van mee gekregen
Een aantal mensen op fietsen doen een afstand afleggen... Wat is daar aan te missen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nauwelijks iets van mee gekregen
Daar was niks mis mee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Amsterdammeet zal ik nooit vergeten natuurlijk
Dat is natuurlijk wel wat er in die woestijn gebeurt maar normaal is het nog wel wat boeienderquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een aantal mensen op fietsen doen een afstand afleggen... Wat is daar aan te missen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |