Haha ben jij stiekem Evert Kwok?quote:
Hoezo nietquote:
Gewoon magie gebruiken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom begrijpen die teringlijers nou niet gewoon dat ik ze hoor
Het is geen muziek. Het is dat constante geloop van ze. Wtf moeten ze doen om de hele tijd te lopen.quote:
Nee en elke keer als ik zo doordraai van dat constante geloop van ze durf ik niet aan te bellen omdat ik bang ben dat ik ze wat aan doe. Zet de muziek zo hard dat ze het wel moeten horen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je wel eens met ze in gesprek gegaan?
En dan denken hun weer; "heb je die irritante greppelheks weer met haar kutmuziek" en dan gaan ze stampen. Zo werkt dat natuurlijk allemaal niet heh.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee en elke keer als ik zo doordraai van dat constante geloop van ze durf ik niet aan te bellen omdat ik bang ben dat ik ze wat aan doe. Zet de muziek zo hard dat ze het wel moeten horen.
Dan zet je zelf toch wat muziek aan.. En dan drop jequote:Op zondag 16 oktober 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze laten ook elke keer dingen vallen. Alsof ze het express doen.
16-10-2016, never forget.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:22 schreef d4v1d het volgende:
Jongens dat was mijn slechtste woordgrap in mijn hele NWS-SC tijd denk ik
Nee want ik sta op met hun geloop. Het maakt me wakker en ik ga er mee slapen. Het is de hele dag door.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dan denken hun weer; "heb je die irritante greppelheks weer met haar kutmuziek" en dan gaan ze stampen. Zo werkt dat natuurlijk allemaal niet heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |