Zoals het middenveld van Ajax nu staat vergeleken met het middenveld van PSV als iedereen fit is wel gelijk. Ziyech = Pröpper, Guardado > Schöne, Klaassen > Hendrixquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet of het middenveld van Ajax het kwalitatief gezien red bij dat van PSV, over de hele linie acht ik ze echter wel redelijk gelijkwaardig. Waarbij Ziyech bij Ajax echt een enorm pluspunt is.
Ik vind Hendrix voetballend eigenlijk wel beter dan Klaassen. Maar ja, die schiet ze er in en dat zou PSV best kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het middenveld van Ajax nu staat vergeleken met het middenveld van PSV als iedereen fit is wel gelijk. Ziyech = Pröpper, Guardado > Schöne, Klaassen > Hendrix
Ja daarom is het altijd lastig om die spelers te vergelijken als hun kwaliteiten bij beide ergens anders liggen. Het middenveld van Ajax heeft wel meer scorend vermogen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Hendrix voetballend eigenlijk wel beter dan Klaassen. Maar ja, die schiet ze er in en dat zou PSV best kunnen gebruiken.
Trouwens, ik bedenk me. Op dit moment is het middenveld van zowel Ajax als Feyenoord gewoon beter. Lach me maar uit maar de stand op de ranglijst bewijst mijn gelijk. Scorebord journalistiek van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het middenveld van Ajax nu staat vergeleken met het middenveld van PSV als iedereen fit is wel gelijk. Ziyech = Pröpper, Guardado > Schöne, Klaassen > Hendrix
Ik denk dat PSV vooral de minste aanval heeft op dit moment eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trouwens, ik bedenk me. Op dit moment is het middenveld van zowel Ajax als Feyenoord gewoon beter. Lach me maar uit maar de stand op de ranglijst bewijst mijn gelijk. Scorebord journalistiek van de bovenste plank.
Klopt ook, maar wie bovenaan staat heeft het beste elftal. Het is nog vroeg in het seizoen en wie weet zeg ik in mei dat PSV het beste middenveld heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV vooral de minste aanval heeft op dit moment eigenlijk.
Ja dat is nog te vroeg om te zeggen, want Feyenoord zit zoals gezegd in de flow. En niet altijd het beste materiaal hoeft kampioen te worden hč, kijk maar naar Leicester vorig jaar. Dat maakt het voetbal ook wel weer leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Klopt ook, maar wie bovenaan staat heeft het beste elftal. Het is nog vroeg in het seizoen en wie weet zeg ik in mei dat PSV het beste middenveld heeft.
Feit is gewoon dat Feyenoord meer scoort en minder tegen krijgt. Kom ik toch uit op de belangrijkste linie in het voetbal dat daar verantwoordelijk voor is.
Dat is wel lekker makkelijk ja, wie heeft de beste verdediging, of het beste middenveld of beste aanval, even naar de ranglijst kijken, ow ja dan is die het.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Klopt ook, maar wie bovenaan staat heeft het beste elftal. Het is nog vroeg in het seizoen en wie weet zeg ik in mei dat PSV het beste middenveld heeft.
Feit is gewoon dat Feyenoord meer scoort en minder tegen krijgt. Kom ik toch uit op de belangrijkste linie in het voetbal dat daar verantwoordelijk voor is.
Welk argument heb jij om het tegendeel te bewijzen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is wel lekker makkelijk ja, wie heeft de beste verdediging, of het beste middenveld of beste aanval, even naar de ranglijst kijken, ow ja dan is die het..
Waarom geen 10-0? Dat is toch een mooi rond getal. En jij weet uit ervaring hoe een ploeg met een dusdanige afstraffing omgaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Mocht Bayern na de pauze ook nog even aanzetten en het wordt onverwachts toch 7/8/9-0, heeft dit PSV het dan in zich om in de competitie wel gewoon weer te knallen, of knakt er dan iets?
Zo'n Siem lijkt me niet echt een karakterspeler. Zou Guardado hem kunnen corrigeren?
Je moet er wel rekening mee houden dat die elftallen in onze competitie als het ware uit kinderen bestaan. Overwegend jongens van 16-24 jaar (meestal worden mensen fysiek en mentaal volwassen rond 23/24 jaar), als er oudere spelers tussen zitten dan zijn het meestal jongens die niet naar een topclub kunnen, met uitzondering van wanneer je eens het geluk hebt dat een voetballer terugkeert aan het einde van zijn carričre en nog steeds goed is (Cocu en van Bommel, vooral Cocu). Dat maakt het toch wel wat moeilijker om zoiets op te vangen dan wanneer je overwegend door de wol geverfde maar nog steeds fitte voetballers hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, maar het gaat wel wat ver om het hele falen op te hangen aan het missen van van Ginkel.
Adriaanse had hier een mooi woord voor: scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is wel lekker makkelijk ja, wie heeft de beste verdediging, of het beste middenveld of beste aanval, even naar de ranglijst kijken, ow ja dan is die het..
Dat woord noemde ik zelf ook al, ben me er ook van bewust dat het verder ook nergens op gestoeld is eigenlijk. Het gat tussen Feyenoord en PSV is op dit moment echter zo groot dat je moeilijk kunt beweren dat PSV op DIT moment een beter middenveld heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Adriaanse had hier een mooi woord voor: scorebordjournalistiek.
Maar eh, aan het einde van de rit is de ranking meestal wel terecht. Soms is het een kwestie van geluk, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu. Een geweldige prestatie en zeer verdiend en afgedwongen door de mouwen op het einde nog even op te stropen maar voor hetzelfde geld gaat zo'n bal een paar centimeter meer naar links/rechts/boven/onderen of zit er een pol gras in de weg of zo, als de verschillen klein zijn dan speelt het geluk een rol, als de verschillen wat groter zijn dan doet het er niet toe.
Je bedoelt met alle blessures, neem ik aan? Of wil je stellen dat v ginkel veel beter is dan hendrix?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat woord noemde ik zelf ook al, ben me er ook van bewust dat het verder ook nergens op gestoeld is eigenlijk. Het gat tussen Feyenoord en PSV is op dit moment echter zo groot dat je moeilijk kunt beweren dat PSV op DIT moment een beter middenveld heeft.
Op dit moment durf ik ook aan scorebordjournalistiek te doen op basis van de resultaten, met de slag om de arm dat normaal gesproken een vergelijking in dit stadium nogal tricky is gezien het verschil in speelschema en omdat sommige ploegen nog flink groeien na wat beter ingespeeld te geraken en aangepast te geraken aan de wijzigingen in het team (transfers).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat woord noemde ik zelf ook al, ben me er ook van bewust dat het verder ook nergens op gestoeld is eigenlijk. Het gat tussen Feyenoord en PSV is op dit moment echter zo groot dat je moeilijk kunt beweren dat PSV op DIT moment een beter middenveld heeft.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In de CL krijg je niet zo veel kansen als tegen Heracles. Als PSV 3 van zulke kansen krijgt mag je blij zijn. In de huidige vorm gaan ze er gewoon niet in en dan kun je die 2 wedstrijden gewoon op je buik schrijven. Waar jij het positivisme vandaan haalt is me werkelijk een raadsel.
Lees net dat Gert-Jan Verbeek er ongeveer hetzelfde over denkt als ik, en dat is toch een man die er zeer veel kijk op heeft. Munchen is gewoon erg kwetsbaar, een puntje pakken vandaag is echt een prima mogelijkheid. Thuis winnen kan ook, puntje minimaal. Natuurlijk zal het zwaar worden, maar PSV moet het zeker kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om half 11 morgen avond weet je dat het onzin was.
Middenveld van Ajax is echt twee klasses beter dan dat van PSV. Enige die er wat van kan bij jullie is propper. Guardado heeft zijn laatste goede wedstrijd vorig jaar in de CL gespeeld en Hendrikx is wel oké. Feyenoord middenveld staat gewoon prima dit seizoen. In potentie misschien het minste maar het loopt daar op dit moment prima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Whatthefuck Jari. Elke keer weet je me weer te verrassen. Best schokkend
Ik ook. Onbegrijpelijk dat hij dit seizoen zo weinig in actie komt. Willems moet er gewoon uit voor Brenet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:50 schreef TehRocks het volgende:
Zal Arias spelen? Ik vind hem toch zo vreselijk veel beter dan Brenet.
Zoet, Arias, Schwaab, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Zinchenko, Bergwijn, De Jong had ik gedaan. Maar blijkbaar moet Siem nu opeens alles spelen terwijl hij er niks van bakt en mag Narsingh in de Europese wedstrijden ook telkens opdagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Rikkertbode
Zoet, Brenet, Schwaab, Isimat, Moreno, Willems, Propper, Guardado, S. de Jong, Narsingh, De Jong
Wat een opstelling.
Vond Narsingh wel sterk laatste keren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoet, Arias, Schwaab, Isimat, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Zinchenko, Bergwijn, De Jong had ik gedaan. Maar blijkbaar moet Siem nu opeens alles spelen terwijl hij er niks van bakt en mag Narsingh in de Europese wedstrijden ook telkens opdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |