#ultimateindekkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
Bang voor een afslachting en domper die daarna komt, waar we gaan verliezen maar dan ook met kut spel.
2-5 teken ik voor.quote:
HAHAGAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Lees net dat Gert-Jan Verbeek er ongeveer hetzelfde over denkt als ik, en dat is toch een man die er zeer veel kijk op heeft. Munchen is gewoon erg kwetsbaar, een puntje pakken vandaag is echt een prima mogelijkheid. Thuis winnen kan ook, puntje minimaal. Natuurlijk zal het zwaar worden, maar PSV moet het zeker kunnen.
Op basis waarvan de 1?quote:
Een afgekeurd doelpunt telt niet mee voor de statistieken, maar ach wie kijkt er nu naar de statistieken, dan moet je wel echt een Duitser zijn zeg...... oh wacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef XL het volgende:
De commentator op ZDF: Narsingh, die in de eigen competitie extreem veel kansen verprutst schiet hier in 1x raak. 1 schot op doel, 1 goal
Heeft schijnbaar het doelpunt van Pereiro compleet gemist en weet niet dat het 2-2 staat
Viel mij idd ook opquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lullen die commentatoren nou steeds over voorzetten van Willems vorig seizoen? Afgelopen zaterdag ook al... Dat was volgens mij echt het seizoen daarvoor.
Ik zie het ook nog helemaal niet met onze Siem.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Lemming22 het volgende:
Pereiro eraf in plaats van S. de Jong. Gun die jongen nou eens een kans op zijn natuurlijke positie. Speelde vandaag eindelijk eens aardig in de combinatie en op een hoger tempo dan normaal. Nee, dan mag De Jong blijven staan die steeds een stap te laat komt en te traag in balbehandeling is.
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
Wij scoren tenminste uit een fatsoenlijke aanval ipv kluts of kutzooi.
Nee kan gebeuren. Valt net effe verkeerd allemaal deze drie maanden. Niks aan de hand. Groningen Feyenoord Rostov Heracles Atletico effe net niet, beetje pech. Maar pont eind van seizoen staan we overal nr.1
Je koopt er in beide gevallen niks voor en 4-1 is toch wel een redelijke afstraffing.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
Het was kut maar niet zo kut als het kon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |