quote:
lol hij was een van de beste mods van VBLquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Touwtering?
We wisten al dat je niet kon modden Guitarist maar schelden is ook al lastig voor je.
Mhoah, ik lach liever om Benteke. Heeft weer lopen kloten vandaag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook naar de YFC-show kunnen kijken.
Haters be hatin'quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Touwtering?
We wisten al dat je niet kon modden Guitarist maar schelden is ook al lastig voor je.
Krijg de touwtering, dan kan je je eigen de tyfus rafelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Touwtering?
Ha ha haquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol hij was een van de beste mods van VBL
Joh, we hebben hier net riolering. Tuurlijk lopen we achter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig ook fan van Twente
Ik heb mezelf opgezadeld met een verkouden Albert Mantingh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mhoah, ik lach liever om Benteke. Heeft weer lopen kloten vandaag.
Na GGMM.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol hij was een van de beste mods van VBL
Dat is ook weer vijf jaar terug oidquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de Eredivisie Live internetstream voorliep op de televisie. Dat waren de cowboytijden.
Al wel auto's?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joh, we hebben hier net riolering. Tuurlijk lopen we achter.
Toen mocht jij nog geen alcohol drinken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook weer vijf jaar terug oid.
Dikkequote:
Wie-len... even aan Unk vragen, of aan Grok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al wel auto's?
Of in ieder geval wielen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |