abonnement Unibet Coolblue
pi_166199263
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:44 schreef buzz1291 het volgende:
EC veldrijden in Pont Chateau zondag live op Eurosport dames en elite

http://uec.ch/results/2016/pontchateau/presskit.pdf
Veldrijden op Eurosport, dat is voor het eerst?
pi_166206459
Jose Been is met ferkansie toch? Wie gaat dan commentaar geven?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:47:48 #228
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166207310
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:25 schreef Tommeke het volgende:
Jose Been is met ferkansie toch? Wie gaat dan commentaar geven?
Ik weet ook niet of dit uitsluitend op de Franse Eurosport wordt uitgezonden hé.

En dan nog ff dit. Hoe maak ik Woutje helemaal gek.... ;)

w/
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166245059
quote:
Programma en Belgische selectie voor het EK:
Zaterdag 29 oktober:

14u: Vrouwen beloften met Laura Verdonschot
15.15u: Mannen beloften met Thomas Joseph, Nicolas Cleppe, Quinten Hermans, Yannick Peeters, Eli Iserbyt, Thijs Aerts

Zondag 30 oktober:

11u: Mannen junioren met Andreas Goeman, Yentl Bekaert, Jelle Camps, Toon Vandebosch, Timo Kielich, Pieter-Jan Vliegen
13.45u: vrouwen elite met Ellen van Loy, Sanne Cant, Jolien Verschueren, Alicia Franck
15u: mannen elite met Wout van Aert, Jens Adams, Laurens Sweeck, Michaël Vanthourenhout, Kevin Pauwels, Toon Aerts, Wietse Bosmans en Tim Merlier
De wedstrijden van de vrouwen en mannen elite kunt u live bekijken met livestream of op Eén.
pi_166245064
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:47 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of dit uitsluitend op de Franse Eurosport wordt uitgezonden hé.

Wedstrijd van de mannen is zondag live op Eurosport 2.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:17:04 #231
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166275684
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wedstrijd van de mannen is zondag live op Eurosport 2.
Volgens veldritkrant.be ook live op Sporza. We gaan het zien.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166280379
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:17 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Volgens veldritkrant.be ook live op Sporza. We gaan het zien.
En de vrouwen ook live op Sporza, zie post #229. ;)
pi_166281386
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

En de vrouwen ook live op Sporza, zie post #229. ;)
Vandaag ook ergens iets te zien van de beloften dames?
pi_166282583
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 14:09 schreef Max23 het volgende:

[..]

Vandaag ook ergens iets te zien van de beloften dames?
kan geen stream vinden en ook geen uitslagen :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_166283443
uitslag dames U23:

1 Chiara Teocchi ITA
2 Hélène Clauzel FRA +0:10
3 Jana Czeczinkarova CZE +0:39
4 Sara Casasola ITA +0:40
5 Inge Van Der Heijden NED +0:48
6 Nicole Koller SUI +0:49
7 Laura Verdonschot BEL +0:50
8 Lara Krähemann SUI +0:50
9 Ida Jansson SWE +0:50
10 Nadja Heigl AUT +1:03
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_166283672
quote:
Uitslag EK voor beloften
Quinten Hermans
Joris Nieuwenhuis (Ned)
Sieben Wouters (Ned)
Clément Russo (Fra)
Thomas Bonnet (Fra)
Gioele Bertolini (Ita)
Eddy Fine (Fra)
Lucas Dubau (Fra)
Thijs Aerts
Eli Iserbyt
Bron: Sporza
pi_166283695
quote:
In de marge van het EK veldrijden in Pontchâteau is bekendgemaakt dat de strijd om de Europese titel volgend jaar in Tabor zal plaatsvinden. De Tsjechische stad mag het EK veldrijden voor de tweede keer organiseren, na 2003.
KALENDERS EN STANDEN
Wereldbeker
Superprestige
DVV-trofee
WK
UCI-ranking veldrijden
Het EK veldrijden, dat dit seizoen in Pontchâteau over twee dagen wordt gespreid, zal in Tabor enkel op zondag 5 november plaatsvinden. Dan worden vijf titels uitgereikt. Op 4 november strijden de masters om de Europese titel.

De renners krijgen in Tabor geen onbekend parcours voor de wielen geschoven. Op de omloop waar de voorbije jaren ook de Wereldbekermanche en in 2015 het WK werd georganiseerd, wordt ook in 2017 gereden.

Mathieu van der Poel kroonde zich in 2015 tot wereldkampioen in Tabor, Zdenek Stybar deed hetzelfde in 2010. In 2001 was Erwin Vervecken de beste in de strijd om de regenboogtrui.
Bron: Sporza
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:59:31 #238
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166287295
quote:
Een relatie? Ik laat het op mij afkomen, maar niet met een vrouw van op de cross”


Dit EK mag dan wel het eerste doel zijn van Wout van Aert, maar de wereldkampioen kan naast Mathieu van der Poel maar beter ook Kevin Pauwels in het oog houden. Twee keer eerder organiseerde Pontchâteau een topcross en twee keer won Pauwels. In 2004 werd hij er wereldkampioen bij de beloften en zeven jaar later versloeg hij Niels Albert in de wereldbeker. Wij zochten de kopman van Marlux - Napoleon Games op voor een naar zijn doen hartelijk gesprek.
Op de tweede plaats in de Wereldbekermanche van Iowa na zijn de prestaties van Kevin Pauwels dit seizoen even geruisloos als zijn inborst. Zacht pratend, twee volzinnen is een uitgebreid antwoord. Toch is Pauwels niet altijd zo terughoudend. Op maandag bijvoorbeeld. De dag na de cross rijdt hij naar het huis van Bart Risbourg, tegelijk zijn beste vriend, achterneef en mecanicien van de ploeg. Waarna de twee zich terugtrekken in de garagebox achter de woning van Bart.

Wat staat er zoal op het ­programma op maandag?

“Na het losrijden in de voormiddag rijd ik naar Bart. Onderweg stop ik om wat eten te kopen. Meestal iets wat eigenlijk niet mag: een pizza of frieten. Nadien kijken we samen naar de cross van de dag voordien. Na een ­zege kijken we soms twee keer na ­elkaar. Daarna prutsen we wat aan de fietsen of we bekijken een film of een serie. Ik heb een abonnement op ­Netflix. Series als Breaking Bad of ­Prison Break vind ik leuk. In de zomer durven we ook wel eens pingpongen.”

Zijn er nog andere zaken die je bezighouden?

“Ik ga graag naar de cinema. Maar echte hobby’s heb ik niet. In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met de fiets: websites en reviews van fiets­materiaal bekijken, voedingstips. De fiets is een beetje mijn leven. Er is niks zo ­plezant als met het fietske rijden. Ik volg ook de motorcross op de voet. Kevin ­Strijbos is een vriend van mij. We komen uit dezelfde streek en we hadden vroeger dezelfde trainer.”

Heb je zelf ook wel eens aan ­motorcross gedaan?

“Ik heb het één keer gedaan. Het was geen succes. Met zo’n machine zijn de ­risico’s veel groter dan met de fiets. Ik durfde weinig risico’s nemen of de bochten aansnijden. Remmen is al ­helemaal moeilijk. Maar ik kan wel genieten van het geronk van die ­motoren.”

Anders dan die luide motoren is het al een tijdje stil rond jou. Hoe gaat het eigenlijk met jou?

“Het is altijd wel stil rond mij. Ik heb dat liever zo. Ik praat niet graag over mezelf. Ik praat sowieso al niet graag.”

Toch organiseer ook jij een ­jaarlijkse fandag en heb je een ­Twitteraccount. Dat is toch wat ­on-Kevin Pauwels?

“Dat Twitterprofiel doe ik zelf niet. De webmaster van mijn website houdt zich daarmee bezig. Ik voel er ook geen nood aan om aan iedereen foto’s van mijn eten te tonen. Die fandag in de zomer wordt ­georganiseerd door mijn supportersclub. Het is ook echt iets van hen. Niet mijn idee. De ­supporters willen elkaar nog eens ­terugzien in het tussenseizoen. Ik ­passeer altijd wel eens om goeiendag te zeggen. Maar al die aandacht is niks voor mij.”

Wie wel graag in de aandacht stond, was oma Fientje. Jouw ­supporter nummer 1. Ze overleed ­vorige zomer. Hebben de ­prestaties daaronder geleden?

“Tijdens de wedstrijden denk ik er niet aan. Maar ik voel wel dat er een leegte is. (praat nog stiller dan anders) Op de cross was zij mijn houvast. Voor de start zocht ik haar gezicht om even oogcontact te ­maken. Ik praatte ook graag met haar. Ze was meer dan ­alleen mijn oma.”

Je bent nu 32. Hoelang wil je nog doorgaan?

“Ik zou graag nog vijf jaar crossen. Maar ik denk niet dat ik het zo lang ga rekken als Sven Nys deed. Ik heb mij altijd goed ­gesoigneerd. Ik ben nog niet versleten.”

Ben je al bezig met het leven na de koers?

“Ik heb er wel al eens over ­nagedacht. Ik wil iets doen wat ik graag doe. Maar er zijn niet veel ­dingen die ik echt graag doe, buiten fietsen. In het veldrijden blijven hoeft niet voor mij. Misschien met de jeugd gaan fietsen op woensdagnamiddag. Initiaties geven. Maar echt trainer worden wil ik niet. Ik heb geen zin om nog te beginnen studeren. Op de ­middelbare school heb ik tuinbouw gevolgd, maar echt graag deed ik dat ook niet.”

Wil je nadien nog de arbeidsmarkt op?

“Ik hoop stiekem niet meer te hoeven werken, zeker niet voltijds. Al is wat ik nu verdien niet voldoende om van te rentenieren. Bart Aernouts werkt nu bij de brandweer van Antwerpen. Dat is niets voor mij. Ik heb er al eens over gedacht om mecanicien te worden. De fiets en de techniek ­ervan interesseren mij. Ik denk wel dat ik van alle veldrijders het meeste van de fiets ken.”

Ben je een handige Harry?

“Van elektriciteit ken ik niks. Maar ik ben wel handig. Een muurke metselen kan ik wel. Meteen na het seizoen werk ik een maand aan het zelf aan­gelegde BMX-parcours in de weide achter mijn huis. Alles zelf graven met de schop. Zware arbeid.”

Je bent al lang vrijgezel. Heb je geen nood aan een relatie?

“Ik heb nog niet veel liefkes gehad en ben er ook niet specifiek naar op zoek. Ik laat het op mij afkomen. Ik wil wel graag een vrouw ontmoeten met wie ik oud kan ­worden. Maar de vrouwen van op de cross zeggen mij niet veel.”

Wil je ooit kinderen?

“Ik heb niet echt een kinderwens.”

Wat mogen we je dan wel ­wensen?

“Ik hoop dat mijn rug het dit seizoen houdt. Naarmate het seizoen vordert, ­komen mijn spieren daar steeds vaker vast te zitten. De rug is mijn zwakste lichaamsdeel. Als ik geblesseerd ben, is het altijd aan de rug. Ik hoop dat ik dit seizoen eens volledig pijnvrij kan rijden.”
Bron: GVA.BE

Toch mag ik'm wel die Pauwels ^O^

2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166288553
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:59 schreef buzz1291 het volgende:

Toch mag ik'm wel die Pauwels ^O^
:Y Ik denk niet dat er iemand is die een hekel heeft aan Pauwels.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:47:48 #240
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166290012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:Y Ik denk niet dat er iemand is die een hekel heeft aan Pauwels.
Dat is natuurlijk ook zo. Ik bedoelde er eigenlijk mee dat wanneer ik één Belg wat gun, is het Pauwels wel. Naast Klaas dan ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166290253
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook zo. Ik bedoelde er eigenlijk mee dat wanneer ik één Belg wat gun, is het Pauwels wel. Naast Klaas dan ;)
+ Rob Peeters, al is dat bij hem tegenwoordig wishful thinking.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:57:15 #242
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166290300
Kevin = Kevin. Helemaal zichzelf. Hopelijk haalt hij weer eens zijn oude niveau.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166295966
Kevin kan net zo goed stoppen, geen schim meer van zichzelf.
Natuurlijk ook overvleugeld door mat en wout.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 07:12:56 ]
  zondag 30 oktober 2016 @ 07:58:22 #244
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166296096
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:Y Ik denk niet dat er iemand is die een hekel heeft aan Pauwels.
Ik begin 'm de laatste jaren wel een vrij vervelende wieltjeszuiger te vinden, draagt steeds minder en minder bij aan de koers.

Vroeger kon je nog zeggen dat een Nys of een Albert hem maar los moesten krijgen, dat het wel over de overwinning ging en dat dit dan de slimste tactiek was, maar zelfs dan nam hij af en toe wel eens over.

Nu rijdt hij ergens in 8e positie te sukkelen in het wiel van een Toon Aerts of een Corné Van Kessel en hij doet zelfs daar gewoon niets.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 30 oktober 2016 @ 10:38:35 #245
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166297531
Hup Sophie, laat (ze) je achterkant zien....

2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 30 oktober 2016 @ 10:42:09 #246
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166297586
En hier de plek waar Wout Van Aert vanmiddag moet passen wanneer Le Phénomène jumpt en er een splijtende demarrage uitgooit.

2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166298374
lekker veldrijden kijken vanmiddag ben nu al aan het genieten
pi_166300185
quote:
Europees kampioenschap veldrijden 2016
Uitslag junioren
1. flag-gb Thomas Pidcock
2. flag-fr Nicolas Guillemin
3. flag-be Timo Kielich
4. flag-fr Antoine Benoist
5. flag-fr Antoine Raugel
6. flag-fr Maxime Bonsergent
7. flag-gb Ben Turner
8. flag-fr Jeremy Montauban
9. flag-be Andreas Goeman
10. flag-fr Erwann Kerraud

14. flag-nl Thymen Arensman
16. flag-nl Mees Hendrikx
17. flag-nl Bart Hazekamp
19. flag-nl Kyle Agterberg
23. flag-nl Perry Frijters
29. flag-nl Bart Artz
pi_166300870
Sporza is live met de vrouwenwedstrijd. Staat op punt van beginnen.
pi_166300932
Veel volk langs de kant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')