Ik denk niet dat de opmerkingen van Tailfox een aanval zijn op jouw functie als doorgeefluik. Ik zie zijn opmerkingen (en de mijne trouwens ook) als opbouwend; als dingen die zouden moeten veranderen bij Radio 49. Verantwoordelijkheden over meer mensen verdelen (mensen bepaalde dingen toevertrouwen) kan leiden tot snellere (en misschien ook wel betere) oplossingen als er problemen zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om dingen door te geven, ik ben hier niet altijd aanwezig en ja ik vind het heel vervelend. Ik sta in 'n app om dingen door te geven dat doe ik zo snel mogelijk. En ook de mensen die de boel weer aan de praat krijgen doen het zo snel mogelijk. Ik ben vanavond weer thuis en zal dan lezen wat voor positieve goede dingen er boven water komen. Laat iedereen zich vrij voelen om te spuien
De stream werkt überhaupt niet. Je kunt inloggen en uitzenden, maar de uitzending komt nergens aan.quote:
hoor hetquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De stream werkt überhaupt niet. Je kunt inloggen en uitzenden, maar de uitzending komt nergens aan.
En anders zal ik de servers ns ff schoppenquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat morgen de server een schop krijgt
Geweld plegen door eggs helpquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En anders zal ik de servers ns ff schoppen
Graag gedaan. Het was een genoegen, temeer omdat je er geen enkele keer uitvloog en omdat Gup er geen enkele keer tussendoor kwam.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:54 schreef tailfox het volgende:
fijne show bedankt voor het luisteren;p
ja heb hem onder controlequote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was een genoegen, temeer omdat je er geen enkele keer uitvloog en omdat Gup er geen enkele keer tussendoor kwam.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:47 schreef just me het volgende:
Ooh voor de duidelijkheid ik voel me niet op mijn niet aanwezige pik getrapt
dus wel op je aanwezige pik;pquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:47 schreef just me het volgende:
Ooh voor de duidelijkheid ik voel me niet op mijn niet aanwezige pik getrapt
19:45 - 22:00 tailfox probeert het weerquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:38 schreef tailfox het volgende:
mag ik even de server bevuilen om te kijken werkt alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |