wat zeg jequote:
zolang je nog maar een beetje met elkaar kunt ouwehoeren vind ik het prima, is er dans muziek, nog beterquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn feesten staat alleen de bas hard.
De DJ vanavond was een tien-tonner, daar durfde ik niet in de buurt van te komenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer geluid op ander feest kut is dan loop ik gerust naar versterker en stel ding anders in.
De truc is eik vrij simpel, de middentonen terugschroeven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je nog maar een beetje met elkaar kunt ouwehoeren vind ik het prima, is er dans muziek, nog beter
Het was geen goeie DJ, ik zal ze de volgende keer naar jou doorsturenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De truc is eik vrij simpel, de middentonen terugschroeven.
Hebben ze grote tuin?quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
Het was geen goeie DJ, ik zal ze de volgende keer naar jou doorsturen
neuh ze wonen zelf in een appartement en ze hadden een lokatie gehuurdquote:
Grote zaal is ook prima.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:34 schreef just me het volgende:
[..]
neuh ze wonen zelf in een appartement en ze hadden een lokatie gehuurd
Zaal was op zich prima, ik denk alleen dat de DJ de sfeer niet zo goed begrepen heeft. Jammer, volgende kans als ze 65 gaat wordenquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we positief doen:
Fijn dat het af en toe wel werkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Met mensen erbij vind ik makkelijker draaien, heb vrij snel in de gaten wat voor publiek er rondloopt, op internet is dat stuk lastiger en doe ik mijn eigen ding.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
Zaal was op zich prima, ik denk alleen dat de DJ de sfeer niet zo goed begrepen heeft. Jammer, volgende kans als ze 65 gaat worden
doe jij maar lekker je eigen ding, ik heb even heerlijk rustig zitten luisteren en ga nu slapen, dank jequote:Op zondag 16 oktober 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met publiek erbij vind ik makkelijker draaien, heb vrij snel in de gaten wat voor publiek er rondloopt, op internet is dat stuk lastiger en doe ik mijn eigen ding.
Dat sowieso en toedels.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
doe jij maar lekker je eigen ding, ik heb even heerlijk rustig zitten luisteren en ga nu slapen, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |