Oebele.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:56 schreef Lyza666 het volgende:
Heet jij toevallig ook Oepke, Scrutinizer? 't Is wel fries.
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Slow Chats. Voor cossen, zwaaien, dating, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeur niet zo, dit is een topic, geen chatroom waar iedereen voortdurend doorratelt.
Zeur niet zo valt onder persoonlijke aanval?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Slow Chats. Voor cossen, zwaaien, dating, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar
Pleur op ook niet zeker!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeur niet zo valt onder persoonlijke aanval?
Nog heus geen makkie om daar op te dansen.quote:
Wat moest je lang wachten he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Slow Chats. Voor cossen, zwaaien, dating, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar
Dat is de bedoeling :-)quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog heus geen makkie om daar op te dansen.
Ik dacht ik ga de sc maar in, maar als ik zie dat je Mario direct al wegjaagt heb ik er niet veel zin meer in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeur niet zo valt onder persoonlijke aanval?
Wat een onzinquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga de sc maar in, maar als ik zie dat je Mario direct al wegjaagt heb ik er niet veel zin meer in.
Hoorde dat jullie in Utopia waren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga de sc maar in, maar als ik zie dat je Mario direct al wegjaagt heb ik er niet veel zin meer in.
Niet aan Mario.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niet een zwartharige vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is meer een Schotse Hooglandkikker.
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, zoiets zou ons gebeuren.
Sjongejonge. Hij komt klagend binnen dat er niet snel genoeg gepost wordt. Dan is het echt niet afschuwelijk om te vragen of hij niet zo wil zeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een jaar ouder maar wijzer dus niet hè..quote:
Hij moet de SC in en als hij dat doet krijgt ie met de 1ste zin al op zijn harses.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een jaar ouder maar wijzer dus niet hè..
Lees anders zijn eerste zin even.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet de SC in en als hij dat doet krijgt ie met de 1ste zin al op zijn harses.
Veeg mij maar op.
Die is overgelopen naar de koffieleutquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar Isax voor.
Ja en?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjongejonge. Hij komt klagend binnen dat er niet snel genoeg gepost wordt. Dan is het echt niet afschuwelijk om te vragen of hij niet zo wil zeuren.
Als je er niet bij bent klinken ze wel een stuk slechter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zulks magisch geluid komt uit die dingen helemaal als je er echt bij bent
Wyfke toch mut se in bytsje spuien.quote:
Laat maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en?
Het is de SC niet de cos.
Er komen hier zo vaak onderwerpen voorbij wat ik gezeur vind.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet de SC in en als hij dat doet krijgt ie met de 1ste zin al op zijn harses.
Veeg mij maar op.
Niet elitair genoeg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Man hier slapen ze ook.
Dat mag niet in de SC?
Waar hij, naar mijn idee, mee impliceerde dat er niet snel genoeg gepost werd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Man hier slapen ze ook.
Dat mag niet in de SC?
Ohhhh dan is het allemaal maar een misverstandquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:10 schreef mario390 het volgende:
hey hey het was mijn foutje om dat ik nog op page 11 was mootie is niet schuld
Sorry hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:10 schreef Voxs het volgende:
Oke, geen zin in dit kinderachtige gedoe.
tssk met zo'n zin is het onmogelijk niet te klikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze saxofoonsolo moet je horen als je van gitaarsolo's houdt.
Laat maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar hij, naar mijn idee, mee impliceerde dat er niet snel genoeg gepost werd.
Dat vind ik geen gezellige binnenkomer. Ik noem dat gezeur.
Nee was een foutje blijkt nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar hij, naar mijn idee, mee impliceerde dat er niet snel genoeg gepost werd.
Dat vind ik geen gezellige binnenkomer. Ik noem dat gezeur.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kunnen de excuses nu komen.
quote:
Jaaaaaa dansen.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:14 schreef mootie het volgende:
Ok, veel plezier met de klittenbandbrigade.
Ja, Ik heb hem wel afgezet toen de man ging brullen in de microfoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè? Als je het beeld niet hebt kun je je daar lelijk in vergissen.
Waarom zou ze blijven? Om dat kinderachtige gezeik om te oren te krijgen?quote:
Goh,wat een leuke post.quote:
O ja, toen was ik ook al weg. Dat is gefreak. Ter geruststelling, de enge zwartharige bassist zit de rest van z'n leven in de gevangenis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, Ik heb hem wel afgezet toen de man ging brullen in de microfoon
Kom we gaan de COS overnemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom zou ze blijven? Om dat kinderachtige gezeik om te oren te krijgen?
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, toen was ik ook al weg. Dat is gefreak. Ter geruststelling, de enge zwartharige bassist zit de rest van z'n leven in de gevangenis.
Op 20:00 is het ook 'apart'.
Nee, om ons. Dat gezeik moet je negeren. Ik heb er nog niets van gelezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of de KPD.quote:
Seks met kinderen. Ga je na je zeventigste de rest van je leven de gevangenis in.quote:
Ja dat heb ik gedaan, sorry hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, om ons. Dat gezeik moet je negeren. Ik heb er nog niets van gelezen.
Eens, maar soms verdomde lastig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, om ons. Dat gezeik moet je negeren. Ik heb er nog niets van gelezen.
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Seks met kinderen. Ga je na je zeventigste de rest van je leven de gevangenis in.Op het laagste treetje ook nog eens.
Lijkt me prima. Die gevangenis dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Seks met kinderen. Ga je na je zeventigste de rest van je leven de gevangenis in.Op het laagste treetje ook nog eens.
nee het was mijn foutje alles goed mootie is niet schuldquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, sorry hoor.
Ze loopt te zeiken dat Mario naar de sc moet, en is hij daar krijgt hij weer een sneer.
Je mag hier neer zetten wat je wil toch?
Zo ook Mario.
*scrolled mijlen ver terug..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nee, net ervoor. Een seconde of 40 moet genoeg zijn.
Erdogan mag wel oppassen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is bezig de coup aan het voorbereiden.
Laat maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het was mijn foutje alles goed mootie is niet schuld
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
god, die mannen zijn van de wereld..was dat een zakje cocaïne of heroïne?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nee, net ervoor. Een seconde of 40 moet genoeg zijn.
quote:
Helemaal eens. Maar behalve dat vind ik het ook onbegrijpelijk dat het voor iemand op die leeftijd kennelijk zo belangrijk was dat het het risico waard was om de rest van je leven op die manier te slijten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Die gevangenis dan.
Scrut heeft echt iets met muzikanten vol dope.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
god, die mannen zijn van de wereld..was dat een zakje cocaïne of heroïne?
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:29 schreef mootie het volgende:
Mario weet dat ik het zonodig altijd voor hem opneem, en dat als ik hem vervelend vind, dat ook gewoon zeg. Zo rollen wij.
No way. Zappa was heel erg anti-drugs. Geen drugsgebruikers ook in zijn bands. Dat vond-ie onbetrouwbaar en lui volk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
god, die mannen zijn van de wereld..was dat een zakje cocaïne of heroïne?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:29 schreef mootie het volgende:
Mario weet dat ik het zonodig altijd voor hem opneem, en dat als ik hem vervelend vind, dat ook gewoon zeg. Zo rollen wij.
roekeloos. Goed dat hij gepakt is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Helemaal eens. Maar behalve dat vind ik het ook onbegrijpelijk dat het voor iemand op die leeftijd kennelijk zo belangrijk was dat het het risico waard was om de rest van je leven op die manier te slijten.
Ha!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No way. Zappa was heel erg anti-drugs. Geen drugsgebruikers ook in zijn bands. Dat vond-ie onbetrouwbaar en lui volk.
Net als die rijke zakenmannetjes, die afreizen naar Thailand om jonge meisjes uit te wonen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Helemaal eens. Maar behalve dat vind ik het ook onbegrijpelijk dat het voor iemand op die leeftijd kennelijk zo belangrijk was dat het het risico waard was om de rest van je leven op die manier te slijten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No way. Zappa was heel erg anti-drugs. Geen drugsgebruikers ook in zijn bands. Dat vond-ie onbetrouwbaar en lui volk.
Je kunt zeggen wat je wil, maar als je Mario vriendelijk vraagt om ergens mee te kappen, doe hij dat altijd netjes.quote:
Mjah, ik zou denken dat die drive in de loop der jaren wat afneemt. Dat je zulke impulsen beter onder controle zou hebben. Nou ja, kennelijk niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Net als die rijke zakenmannetjes, die afreizen naar Thailand om jonge meisjes uit te wonen.
Ego's zo groot dat ze denken met alles weg te komen ?
Waar niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die Afrikaanse bands? Gaan daar veel drugs in om?
Ik mag 'm wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar als je Mario vriendelijk vraagt om ergens mee te kappen, doe hij dat altijd netjes.
Ik ook ,het is mijn maatje.quote:
Bejaarden schijnen nog vaak seks te hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik zou denken dat die drive in de loop der jaren wat afneemt. Dat je zulke impulsen beter onder controle zou hebben. Nou ja, kennelijk niet.
Jammer dat ze die Jimmy Savile zo beschermt hebben, die had ik ook graag zijn laatste jaren in de bak zien door brengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik zou denken dat die drive in de loop der jaren wat afneemt. Dat je zulke impulsen beter onder controle zou hebben. Nou ja, kennelijk niet.
Ik probeer nog een liedjequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay een drama, maar wel lief van je.
Heb jij nu ook dat topic over 'de bejaarde man' in je hoofd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bejaarden schijnen nog vaak seks te hebben.
Nee, niet de zware zooi iig. Afrikanen gaan natuurlijk wel naar de coffeeshop als ze in Amsterdam optreden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die Afrikaanse bands? Gaan daar veel drugs in om?
Qat! Dag mag wel, neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet de zware zooi iig. Afrikanen gaan natuurlijk wel naar de coffeeshop als ze in Amsterdam optreden.
Veel West-Afrikaanse muzikanten zijn natuurlijk ook islamitisch, hè?
Als men daar al tijden mee weg komt, ziet men de noodzaak niet zo in om de impulsen onder controle te krijgen of hebben. En voelen ze ook minder angst voor de gevolgen, in zekere mate.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar verhaal haast.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer dat ze die Jimmy Savile zo beschermt hebben, die had ik ook graag zijn laatste jaren in de bak zien door brengen.
Ik heb geen idee welk topic dat isquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij nu ook dat topic over 'de bejaarde man' in je hoofd?
Qat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet de zware zooi iig. Afrikanen gaan natuurlijk wel naar de coffeeshop als ze in Amsterdam optreden.
Veel West-Afrikaanse muzikanten zijn natuurlijk ook islamitisch, hè?
Demmink. Net zoiets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer dat ze die Jimmy Savile zo beschermt hebben, die had ik ook graag zijn laatste jaren in de bak zien door brengen.
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:
Gaat dat over Mies Bouwman?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je met die wetenschap gewoon rond kunt blijven lopen.quote:
Wat een lap tekst ander keer lezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
quote:
Toen VI won, ze wist niet eens wie de gozer was daar in de studio bij VI.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je d'r vanavond gezien? Ik vond d'r irritant
Breg doet het elke dag beter trouwens. Ze komt nu regelmatig aan land. Wel zo gezellig, zo saai als ze de hele dag zwemmen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een lap tekst ander keer lezen
[..]
Bloedmaan, huntersmoon. Vandaag, Morgen. Kijken als wolken weg zijn
Ik vind vooral zo'n verheerlijking, zeker als die door van Nieuwkerk gedaan wordt, tenenkrommend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel een hersenbloeding gehad geloof ik en ze leek me ook wel wat afwezig af en toe. Maar ik vind haar gewoon niet zo sympathiek ofzo, af en toe. Kweet 't ook niet goed wat ik eran zie. Maarja, Mies is heilig en dat mag niet geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen VI won, ze wist niet eens wie de gozer was daar in de studio bij VI.![]()
![]()
Snap je punt.Zijn vader Wessel hebben we ook gehad.Daarna werd er zogenaamd meer op het rij typisch gefokt.Dat zie je je heel goed Gizzy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van wat ik vond van Oepke vind ik het helemaal niks eigenlijk, veel te slank.
Dat heb ik nou altijd met Willeke Alberti.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind vooral zo'n verheerlijking, zeker als die door van Nieuwkerk gedaan wordt, tenenkrommend.
Dat gaat je vast lukken! Ik denk dat ze gewoon even de wateren moest testen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Breg doet het elke dag beter trouwens. Ze komt nu regelmatig aan land. Wel zo gezellig, zo saai als ze de hele dag zwemmen.
Binnen een week moet ze uit de hand eten, vind ik.
Zie t al de hele nacht voorbij komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eens hoor, ik krijg de kriebels van haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel een hersenbloeding gehad geloof ik en ze leek me ook wel wat afwezig af en toe. Maar ik vind haar gewoon niet zo sympathiek ofzo, af en toe. Kweet 't ook niet goed wat ik eran zie. Maarja, Mies is heilig en dat mag niet geloof ik.
Nice.quote:
quote:
Daar heb ik ook niks mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met Willeke Alberti.
Het gaat nou heel erg naar het luxe paard, ik vind de oude robuuste friezen veel meer mooier dan een doorgefokte sport fries. Maar dat is mijn smaak.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap je punt.Zijn vader Wessel hebben we ook gehad.Daarna werd er zogenaamd meer op het rij typisch gefokt.Dat zie je je heel goed Gizzy.![]()
Trusten.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel een hersenbloeding gehad geloof ik en ze leek me ook wel wat afwezig af en toe. Maar ik vind haar gewoon niet zo sympathiek ofzo, af en toe. Kweet 't ook niet goed wat ik eran zie. Maarja, Mies is heilig en dat mag niet geloof ik.
Komt ook natuurlijk omdat in haar tijd er maar twee zenders waren in Nederland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens hoor, ik krijg de kriebels van haar.
Slaap lekker Mootiequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
5 houdingen. Is dat het aantal keer dat je nog terugkomt voordat je gaat slapen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
vind je nederlandse muziek niet mooi?
Bram Vermeulen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]goede nederlandse muziek is top
Ja, slechte Nederlandse muziek is waardeloos.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:54 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bram Vermeulen.![]()
Veel te vroeg heen gegaan.
Ik heb al z'n platen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:58 schreef markvanrinsum het volgende:
begin januari concertje pakken in hmh van deze god
luv is wel leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:54 schreef markvanrinsum het volgende:
prachtig nrquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:58 schreef Lyza666 het volgende:
Maarten van Roozendaal.
Zie de lammeren toch lurken
aan hun vers geschoren moeders
Pure poëzie. Ik zeg Nobelprijs. Postuum.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij vraagt wanneer je ze terug komt brengen.
Ja zeg, ik kan m'n ouwe grappen zelf wel maken, hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en dat vind hij helemaal niet leuk.
Hij vraagt wanneer je ze terug komt brengen.
Was die van jou ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kan m'n ouwe grappen zelf wel maken, hoor.
Vind je dit echt goed?quote:
Gelukkig zat er in van de hoezen een briefje van 50 en een zakje met as van zijn vader. Dat maakte het nog de moeite waard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was die van jou ?
Damn, ik altijd maar denken dat die van mij was.
die kenn ik niet maar Tatjanaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
De dolly Dots waren veel leuker Mario.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vind je dit echt goed?
Wij hebben echt niks gemeen, muzieksgewijs
Gofferquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig zat er in van de hoezen een briefje van 50 en een zakje met as van zijn vader. Dat maakte het nog de moeite waard.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je vindt ons gewoon niet interessant genoeg.
italie is ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
haha in Italie eten ze alweer ! vandaag gnocchi ,vanavond fleisch, en nu weer en sort noddeln
Ja doei...quote:
met zwarte haren dat was 80er eroticstar Pamela Pratiquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
italie is ookis die oma er al uit ?
Samantha Fox, sabrina.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
met zwarte haren dat was 80er eroticstar Pamela Prati
ja die is die al exit ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
met zwarte haren dat was 80er eroticstar Pamela Prati
Ja, dat was mij niet ontgaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel zij heeft grote jetsers
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel zij heeft grote jetsers
ook dit is mooie muziekquote:
Gouwe ouwe in een nieuw jasje:quote:
wiezo slagt hij Doutzen?quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:19 schreef markvanrinsum het volgende:
heb ik iedereen nu weg gejaagt met me hazes ?
quote:
Ja, dat viel helaas niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:19 schreef markvanrinsum het volgende:
Ja, er is niemand meer hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:19 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Even mijn kanaal een boost geven.
Lil' Kleine weer bezig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:25 schreef Punkman het volgende:
Iemand in de mood om te zien hoe een artiest een fan neer slaat en trapt ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:25 schreef Punkman het volgende:
Iemand in de mood om te zien hoe een artiest een fan neer slaat en trapt ?![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |