Oebele.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:56 schreef Lyza666 het volgende:
Heet jij toevallig ook Oepke, Scrutinizer? 't Is wel fries.
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Slow Chats. Voor cossen, zwaaien, dating, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeur niet zo, dit is een topic, geen chatroom waar iedereen voortdurend doorratelt.
Zeur niet zo valt onder persoonlijke aanval?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Slow Chats. Voor cossen, zwaaien, dating, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar
Pleur op ook niet zeker!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeur niet zo valt onder persoonlijke aanval?
Nog heus geen makkie om daar op te dansen.quote:
Wat moest je lang wachten he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Slow Chats. Voor cossen, zwaaien, dating, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar
Dat is de bedoeling :-)quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog heus geen makkie om daar op te dansen.
Ik dacht ik ga de sc maar in, maar als ik zie dat je Mario direct al wegjaagt heb ik er niet veel zin meer in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeur niet zo valt onder persoonlijke aanval?
Wat een onzinquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga de sc maar in, maar als ik zie dat je Mario direct al wegjaagt heb ik er niet veel zin meer in.
Hoorde dat jullie in Utopia waren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga de sc maar in, maar als ik zie dat je Mario direct al wegjaagt heb ik er niet veel zin meer in.
Niet aan Mario.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niet een zwartharige vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is meer een Schotse Hooglandkikker.
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, zoiets zou ons gebeuren.
Sjongejonge. Hij komt klagend binnen dat er niet snel genoeg gepost wordt. Dan is het echt niet afschuwelijk om te vragen of hij niet zo wil zeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een jaar ouder maar wijzer dus niet hè..quote:
Hij moet de SC in en als hij dat doet krijgt ie met de 1ste zin al op zijn harses.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een jaar ouder maar wijzer dus niet hè..
Lees anders zijn eerste zin even.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet de SC in en als hij dat doet krijgt ie met de 1ste zin al op zijn harses.
Veeg mij maar op.
Die is overgelopen naar de koffieleutquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar Isax voor.
Ja en?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjongejonge. Hij komt klagend binnen dat er niet snel genoeg gepost wordt. Dan is het echt niet afschuwelijk om te vragen of hij niet zo wil zeuren.
Als je er niet bij bent klinken ze wel een stuk slechter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zulks magisch geluid komt uit die dingen helemaal als je er echt bij bent
Wyfke toch mut se in bytsje spuien.quote:
Laat maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en?
Het is de SC niet de cos.
Er komen hier zo vaak onderwerpen voorbij wat ik gezeur vind.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet de SC in en als hij dat doet krijgt ie met de 1ste zin al op zijn harses.
Veeg mij maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |