abonnement Unibet Coolblue
pi_166139730
man, man, man
pi_166151555
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leipzig staat na morgen dus tweede.
Klopt, en er waren vandaag 42.500 toeschouwers op de tribunes bij deze nieuwe volksclub.
  User die overal opduikt 2022 zondag 23 oktober 2016 @ 19:06:17 #128
186611 Haags
pi_166152368
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Klopt, en er waren vandaag 42.500 toeschouwers op de tribunes bij deze nieuwe volksclub.
Yep.
Zonder wrijving geen glans
pi_166152427
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef XL het volgende:

[..]

Begroting speelt geen rol in het systeem dat je speelt. Tuchel doet het briljant. Het is nog veel sneller dan vorig jaar. Het afbraakvoetbal van Hertha doet het voor mij niet. Twee weken geleden, thuis tegen de nummer 17, HSV, de hele wedstrijd met 9 man achter de bal. Geen wonder dat er geen hond komt kijken!
Jij bent nogal raar bezig. Herta fans zijn stukken blijer dan die van Dortmund dat weet ik wel zeker. Echt briljant dat Dortmund hoor
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:14:04 #130
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166154524
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent nogal raar bezig. Herta fans zijn stukken blijer dan die van Dortmund dat weet ik wel zeker. Echt briljant dat Dortmund hoor
Dat hele halfvolle stadion van ze is tevreden denk je, dat ze met 42% balbezit tegen de nummer laatst er uit een dood spelmoment er na 80 minuten met mazzel eentje inleggen en dan in de laatste minuten de 2-0 counteren. Jongens wat een voetbalgoden!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166154727
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef XL het volgende:

[..]

Dat hele halfvolle stadion van ze is tevreden denk je, dat ze met 42% balbezit tegen de nummer laatst er uit een dood spelmoment er na 80 minuten met mazzel eentje inleggen en dan in de laatste minuten de 2-0 counteren. Jongens wat een voetbalgoden!
Ja, een raar clubje dat Hertha. Vreemd eigenlijk, voor een stad als Berlijn. Maar dat stadion helpt ook niet echt. Vreselijke bak.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 20:20:21 ]
pi_166154784
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef XL het volgende:

[..]

Dat hele halfvolle stadion van ze is tevreden denk je, dat ze met 42% balbezit tegen de nummer laatst er uit een dood spelmoment er na 80 minuten met mazzel eentje inleggen en dan in de laatste minuten de 2-0 counteren. Jongens wat een voetbalgoden!
Nee Dortmund doet het geweldig. Het gaat om de prestaties Frits. Snap echt niet waar je Dortmund geruk vandaan komt. Ze presteren ver onder de maat
pi_166154844
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Snap echt niet waar je Dortmund geruk vandaan komt.
Dit hele forum vraagt zich hetzelfde af wat betreft jouw geonaneer inzake Heracles Almelo.
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:29:10 #134
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166155021
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee Dortmund doet het geweldig. Het gaat om de prestaties Frits. Snap echt niet waar je Dortmund geruk vandaan komt. Ze presteren ver onder de maat
Dortmund speelt met matig spelersmateriaal in de europese top mee, omdat ze heel brutaal en met een heel gaaf systeem spelen. Wat Klopp nu met Liverpool doet, dat is niet nieuw. Dat deed hij bij Mainz, dat deed hij bij BVB en nu doet hij het weer. Tuchel zette het bij Mainz voort, verbetert het nu bij BVB en is de volgende coach van Liverpool. Dit is voor mij het voetbal van de toekomst, het positiespel blijft voorbehouden aan ploegen met 100den miljoenen budget. De kleintjes die mee blijven doen gaan hoog staan en pressie spelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166155191
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef XL het volgende:

[..]

Dortmund speelt met matig spelersmateriaal in de europese top mee, omdat ze heel brutaal en met een heel gaaf systeem spelen. Wat Klopp nu met Liverpool doet, dat is niet nieuw. Dat deed hij bij Mainz, dat deed hij bij BVB en nu doet hij het weer. Tuchel zette het bij Mainz voort, verbetert het nu bij BVB en is de volgende coach van Liverpool. Dit is voor mij het voetbal van de toekomst, het positiespel blijft voorbehouden aan ploegen met 100den miljoenen budget. De kleintjes die mee blijven doen gaan hoog staan en pressie spelen.
Voor Duitse begrippen hebben ze echt geen matig materiaal. Alleen Bayern heeft betere spelers. Als je dan nu ziet hoeveel puntverlies ze al hebben en dat vroeg in het seizoen. Dan doen ze toch zeker wat niet goed.
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:33:23 #136
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166155192
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Klopt, en er waren vandaag 42.500 toeschouwers op de tribunes bij deze nieuwe volksclub.
Wat is het statement dat je probeert te maken. Oprechte waardering? Of wil je zeggen dat het niet vol zat (want de zondagwedstrijden nemen vaak amper fans mee, dus ik ga ervan uit dat het vol zat in de thuisvakken). Knap tegen Werder. Geloof dat alleen Augsburg wat leeg zat.

Leipzig heeft vele toeschouwersrecords in de lagere liga's.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:45:24 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166155744
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Voor Duitse begrippen hebben ze echt geen matig materiaal. Alleen Bayern heeft betere spelers. Als je dan nu ziet hoeveel puntverlies ze al hebben en dat vroeg in het seizoen. Dan doen ze toch zeker wat niet goed.
Ik denk dat we het hier niet eens zijn:

Auba is natuurlijk 100 miljoen.
Reus is 70 miljoen.

Dan heb je Weigl en Dembele, dat zijn groeibriljanten. Die hebben ook nu al enorm veel niveau. Waarbij mr tikkie breed natuurlijk wel saai speelt, dit seizoen echter duidelijk beter. Omdat je bij Tuchel geen tikkie breed mag spelen (8sec regel).

Zo'n Ramos, Kagawa, Piszczek dat is echt geen buitencategorie hoor. Er zijn zat teams die niet de buitencategorie spelers zoals Dortmund hebben, maar wel een degelijkere breedte.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166157773
Ik denk dat het de fans van hertha weinig uitmaakt dat ze bovenin meedraaien met kutvoetbal. Die hebben jaren rukvoetbal gezien ergens onderin de kelder van de Bundesliga.
pi_166159645
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:33 schreef XL het volgende:

[..]

... (want de zondagwedstrijden nemen vaak amper fans mee, dus ik ga ervan uit dat het vol zat in de thuisvakken).

Dat is dan ook de reden waarom in Duitsland hoofdzakelijk op vrijdag en zaterdag wordt gespeeld? Vanwege de afstanden ofzo die uitsupporters moeten overbruggen?
  zondag 23 oktober 2016 @ 22:47:46 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166161235
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 22:08 schreef n1ek- het volgende:

[..]

Dat is dan ook de reden waarom in Duitsland hoofdzakelijk op vrijdag en zaterdag wordt gespeeld? Vanwege de afstanden ofzo die uitsupporters moeten overbruggen?
Nee, dat is traditie. Vanwege commercie is er de vrijdagavond en de zondag. Waarbij met name de zondagwedstrijden over grote afstanden geen uitfans hebben. Vele rijden met campers hun team achterna en op zondagen kun je dan niet terugrijden, moet je maandag vrij voor nemen en dat gaat te ver.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166180775


Nog weinig genot. Alleen Köln - Hoffenheim een strijd tussen revelaties.
pi_166186776
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Nog weinig genot. Alleen Köln - Hoffenheim een strijd tussen revelaties.
Nou, Mönchengladbach tegen VFB Stuttgart en FC Nürnberg tegen Schalke 04 lijken mij ook erg interessante duels.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:17:49 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166191546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond naar bmg goden
Lekker vroeg gaan. Hapje gutbürgerlich eten bij Hehnerhof en daar makkelijk parkeren. Over het weiland naar het stadion, als een prof, zonder file weer weg na de wedstrijd.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:01:25 #145
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_166195049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond naar bmg goden
BMG is altijd leuk _O_

Ga 26 november naar BMG - Hoffenheim. Kan een leuk potje worden :)
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:03:12 #146
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_166195086
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:17 schreef XL het volgende:

[..]

Lekker vroeg gaan. Hapje gutbürgerlich eten bij Hehnerhof en daar makkelijk parkeren. Over het weiland naar het stadion, als een prof, zonder file weer weg na de wedstrijd.
Ook maar eens proberen dan. Laatste twee keren hebben we daar echt beide keren ongeveer een uur op de parkeerplaats gestaan :')
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:34:03 #147
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166198270
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:03 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ook maar eens proberen dan. Laatste twee keren hebben we daar echt beide keren ongeveer een uur op de parkeerplaats gestaan :')
Je moet er (zeker bij avondwedstrijden) wel vroeg zijn. Bovendien duidelijk maken dat je de wedstrijd in het stadion kijkt en lang voor de wedstrijd weg bent (want de tafels zijn allemaal gereserveerd voor stamgasten die daar kijken.

Je kunt ook in de dorpen in Niederrhein met een fanbus gaan. Die rijden over de busbanen. Kost wel 7,50 per persoon via mijn persoonlijke favoriet + 1 euro voor ieder biertje.

Of voor 3 euro bij de boer aan de voetgangersbrug op het erf.

Of heel vroeg op de parking, dan de stad in gaan om 2. Bundesliga te kijken. Dan kun je parkeren aan de uitgang van de parkeerplaatsen en ben je zo weg.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:48:58 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166207356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond naar bmg goden
Nou ja, goed was het niet. Wel mooi hoe Stuttgart achterin openmaakt na 80 minuten (waarvan veel met achterstand) en hoe 3 minuten later borussia scoort.

Vond het raar dat het zo moeizaam gaat met Stuttgart in de tweede bundesliga. Het is me nu echter wel duidelijk waarom.

Hopelijk vond je het toch leuk!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 26 oktober 2016 @ 01:10:37 #149
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_166210701
XL, volgens mij heb jij veel verstand van de Bundesliga. Hoezo ben je zo veel meer geïnteresseerd in de Bundesliga dan bijvoorbeeld in PL?

Gewoon nieuwsgierig ;)

(Of ik heb het fout natuurlijk)
pi_166211533
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:48 schreef XL het volgende:

[..]

Nou ja, goed was het niet. Wel mooi hoe Stuttgart achterin openmaakt na 80 minuten (waarvan veel met achterstand) en hoe 3 minuten later borussia scoort.

Vond het raar dat het zo moeizaam gaat met Stuttgart in de tweede bundesliga. Het is me nu echter wel duidelijk waarom.

Hopelijk vond je het toch leuk!
Ik heb genoten kerel! Voetbal was inderdaad niet zo best. Ik heb ook weinig tot geen verstand van deze clubs in tegen stelling tot jij, maar is Hermann altijd zo slecht? De fans om mij heen uiten echt alle kritiek op hem. Qua fans vond ik het echt een toffe ervaring. Het is zeer jammer dat de Bundesliga nu vol zit met Leverkussen, Wolfsborg, Hoffenheim enzovoort maar de traditieclubs hebben nog steeds een fantastische sfeer :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')