abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166030920
'Overstuur' :')

Tenzij je kan aantonen dat je meer schade hebt opgelopen dan 400 euro, heb je bij voorbaat al geen poot om op te staan. Wees blij dat je al meer geld hebt terug gehad dan dat de vlucht kostte.
pi_166032174
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol. Wij konden dat dit jaar ook, maar we hebben het niet gedaan. Ik had geen zin in dat gedoe, en uiteindelijk is alles goed gekomen, dus lekker belangrijk.

We vertrokken 4 uur te laat, waardoor we onze aansluiting op Houston ruim gemist hebben, maar toen we daar aankwamen stonden ze al met boarding passes voor een ander toestel klaar, dus uiteindelijk waren we volgens mij bijna 2 uur later in ons 1e hotel dan de bedoeling was, maar, shit happens.
Hmm. Ik heb het wel gedaan, kostte 2 brieven en leverde 1200 Euro op. We waren overigens wel een vakantiedag kwijt en hadden een extra tussenvlucht. Normaal niet zo erg, maar ik had oorontsteking dus een keer extra stijgen en landen was niet prettig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:08:37 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166032222
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Hmm. Ik heb het wel gedaan, kostte 2 brieven en leverde 1200 Euro op. We waren overigens wel een vakantiedag kwijt en hadden een extra tussenvlucht. Normaal niet zo erg, maar ik had oorontsteking dus een keer extra stijgen en landen was niet prettig.
Jawel, maar ik heb verder geen shit gehad, we waren gewoon uiteindelijk bijna 2 uur later op onze bestemming. Geen extra overnachting, geen merkbaar gedoe verder, niks waar ik van zeg, ik moet nu echt bezwaar gaan indienen. Ik vind het dan pauperig als je dat dan gaat doen.

Met een oorontsteking mag je eigenlijk helemaal niet vliegen volgens mij?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166032237
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb verder geen shit gehad, we waren gewoon uiteindelijk bijna 2 uur later op onze bestemming. Geen extra overnachting, geen merkbaar gedoe verder, niks waar ik van zeg, ik moet nu echt bezwaar gaan indienen. Ik vind het dan pauperig als je dat dan gaat doen.

Met een oorontsteking mag je eigenlijk helemaal niet vliegen volgens mij?
Normaal niet, maar mijn trommelvlies was een week voor de vlucht al gescheurd, dus de KNO zei dat ik maar gewoon moest gaan. Heel veel erger kon het niet worden. :')
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:11:53 #105
16180 crew  CoolGuy
pi_166032274
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Normaal niet, maar mijn trommelvlies was een week voor de vlucht al gescheurd, dus de KNO zei dat ik maar gewoon moest gaan. Heel veel erger kon het niet worden. :')
Wtf. Dat doet toch heel veel pijn?
pi_166032324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wtf. Dat doet toch heel veel pijn?
Nouja, het 'klaren' van je oren doe je normaal met slikken. Dat ging nu aan één door dus niet via binnenkant, maar buitenkant. De lucht plopt dan door je trommelvlies heen. Zwaar arelaxed inderdaad. Helemaal met stijgen en dalen. Dus een extra vluchtje tussendoor maakte mij niet echt happy.
pi_166033989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan ook geen recht op vergoeding. Je bent wel 4 uur later vertrokken maar het gaat om de tijd op je eindbestemming. Met 2 uur is die ruim binnen de marge.

Zelf hier ook een procedure lopen op het moment. Vlucht naar Las Vegas is 3 uur en 20 minuten later geland dan de bedoeling was. (overstap in Londen vertrok later)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:59:37 #108
16180 crew  CoolGuy
pi_166034402
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:39 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan ook geen recht op vergoeding. Je bent wel 4 uur later vertrokken maar het gaat om de tijd op je eindbestemming. Met 2 uur is die ruim binnen de marge.

Zelf hier ook een procedure lopen op het moment. Vlucht naar Las Vegas is 3 uur en 20 minuten later geland dan de bedoeling was. (overstap in Londen vertrok later)
Ohhh dat zou goed kunnen joh, ik weet t niet. Nog nooit gebruik van hoeven maken, gelukkig.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:29:53 #109
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_166037418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:28 schreef justarandomdude het volgende:
Mijn vriend is [...] overstuur teruggekeerd uit Turkije.

[...] recht op een hogere vergoeding?
[ afbeelding ]
Zo'n droevig laag niveau dit.
Ik heb al een boek.
pi_166038591
TVP :')

Wat een tokkie is die ts. Wees blij met je 400 euro. Dat is volgens mij wel zo ongeveer het maximum dat je kunt verwachten.

De max is 600 maar dan moet je meer dan 8 u vertraging hebben door iets wat niet door weersomstandigheden komt en volgens mij ook alleen bij intercontinentaal ofzo.

Vriendin van mij zat ook in een vliegtuig (naar weeze) wat werd gediverteerd naar Keulen. Kreeg helemaal niks want het kwam door weersomstandigheden.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')