abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165955780
:')

het zat er ook aan te komen hé?

http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
pi_165956089
Arme braddie. Die reacties ook daaronder. :r
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_165956123
Risico van het vak.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:18:41 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_165956192
Wij zullen weldra te min voor hem zijn nu hij afstevent op landelijke bekendheid.
pi_165956479
pi_165956499
Wat een autist is dat joh :')
pi_165956531
Reacties zijn best hard maar Braddie vind het ook leuk om mensen online tot op het bot af te zeiken. Geen medelijden mee karma is een bitch Braddie

( ik weet dat je meeleest vetklep 😘)
pi_165956622
Nu snap ik die haat op FOK! jegens hem :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_165956953
Wat is dit dan
pi_165957086
Ik heb het een +je gegeven, anders was het nog erger.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:17:39 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165957101
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:35 schreef Toto69 het volgende:
Jij als nummer 1 Braddie stalker had eigenlijk dit topic moeten openen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_165957159
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:39 schreef Heisenberg77 het volgende:
Reacties zijn best hard maar Braddie vind het ook leuk om mensen online tot op het bot af te zeiken. Geen medelijden mee karma is een bitch Braddie

maak je geen zorgen
hij doet het ook voor de aandacht hoor
pi_165957896
O+
pi_165958133
Wie?
Zonder wrijving geen glans
pi_165958462
Dumpert :')
pi_165959472
Ik vind Dumpert maar niets, echter heeft Dumpert wel als voordeel dat daar geen video's en posts worden verwijdert.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165959509
Het pispaaltje...
Kssstt niet zo kittig!
pi_165959661
Naar eigen zeggen is er niks mis met hem echter incasseert hij wel wajong. Uitkeringsfraude kunnen we dus ook aan het lijstje toevoegen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_165959749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:39 schreef Heisenberg77 het volgende:

Cynthia :'(
pi_165959755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:14 schreef DoubleDip het volgende:
Risico van het vak.
pi_165959759
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:37 schreef Fatoeman het volgende:
Wat een autist is dat joh :')
KOEKOEK KOEKOEK
pi_165959777
Die jongen moet tegen zichzelf beschermd worden en dringend naar de diëtist en personal trainer.

Duvel had zo'n nummer dat je hem kon bellen voor een makeover voor meer shine. Dat zou Braddie moeten doen. Bel Duvel:

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165959796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Dumpert maar niets, echter heeft Dumpert wel als voordeel dat daar geen video's en posts worden verwijdert.
Dat slaat als een lul op een drumstel!
pi_165959938
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:08 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Cynthia :'(
Wie is dat.. Een vrouwelijke moderator of zo?
pi_165960022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Die jongen moet tegen zichzelf beschermd worden en dringend naar de diëtist en personal trainer.

Duvel had zo'n nummer dat je hem kon bellen voor een makeover voor meer shine. Dat zou Braddie moeten doen. Bel Duvel:

Heb je zijn hoofd gezien?😮

Zelfs al valt hij af. Is het nog niks. Misschien dat gescheiden tokkie moeders hem willen maar verder ho maar.
pi_165960026
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:16 schreef Heisenberg77 het volgende:

[..]

Wie is dat.. Een vrouwelijke moderator of zo?
meisje dat gepest wordt
pi_165960147
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:10 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dat slaat als een lul op een drumstel!
Je moet normaal doen.
pi_165960260
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:19 schreef Heisenberg77 het volgende:

[..]

Heb je zijn hoofd gezien?😮

Zelfs al valt hij af. Is het nog niks. Misschien dat gescheiden tokkie moeders hem willen maar verder ho maar.
Hij zou het in eerste instantie voor zichzelf moeten doen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165960410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je moet normaal doen.
bradgetv op dumpert zei dat hoor :S
pi_165960518
Braddie zijn video's zijn het enige waar ik 's ochtends nog voor wakker wil worden
pi_165960562
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:33 schreef IDkaart het volgende:

[..]

bradgetv op dumpert zei dat hoor :S
Oh, ik dacht dat je dat tegen mij zei, mijn fout.
pi_165960678
;( Valutaspeculanten
;( Haten op Braddie
pi_165960772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Niet helemaal, die post met persoonlijke info over Braddie is wel weggejorist.
pi_165960799
Rubashagroker die mij de schuld vakkundig in de schoenen schuift. Net alsof ik Braddie publiekelijk zou afvallen
pi_165961071
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Net alsof ik Braddie publiekelijk zou afvallen
I see what you did there.
pi_165961092
Maar jeetje joh die reacties he. Ik maar denken dat de FP erg is.
pi_165961206
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef zovty het volgende:

[..]

I see what you did there.
Gr
pi_165961665
Is braddie die ene persoon die elke keer voor zijn rijexamen zakte ?
pi_165961762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:46 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Niet helemaal, die post met persoonlijke info over Braddie is wel weggejorist.
Nog altijd beter dan het topic in WEB waar vrijwel elke post die negatiever dan neutraal is het naar alle waarschijnlijkheid niet zal overleven.
pi_165961771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef Lazvic het volgende:
Is braddie die ene persoon die elke keer voor zijn rijexamen zakte ?
Ja die ja.
pi_165961804
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:18 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja die ja.
Is er een speciale rede waarom hij zich zo voor gek zet? Ik loop wat achter betreft braddie zaken .
pi_165961861

Verzamelplek voor social outcasts en ander kansloos volk uit de maatschappij. Wel grappig om te zien dat zijn 'soortgenoten' hem ook uitkotsen _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:20 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Is er een speciale rede waarom hij zich zo voor gek zet? Ik loop wat achter betreft braddie zaken .
Waarschijnlijk zijn mentale beperking. Hij snapt gewoon niet waarom mensen zo op zijn gedrag reageren, dus hij gaat zijn gedrag ook niet veranderen.
pi_165961924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:24 schreef Mark031 het volgende:

Verzamelplek voor social outcasts en ander kansloos volk uit de maatschappij. Wel grappig om te zien dat zijn 'soortgenoten' hem ook uitkotsen _O-

[..]

Waarschijnlijk zijn mentale beperking. Hij snapt gewoon niet waarom mensen zo op zijn gedrag reageren, dus hij gaat zijn gedrag ook niet veranderen.
Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.
pi_165962010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.
ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?
pi_165962050
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:

[..]

ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?
Doe jij het maar. Trouwens hoe gaat het je studie op het universiteit ?
pi_165962211
quote:

[..]

Beter de crisisdienst van de GGZ.
pi_165962795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Gast :')

Zelfbenoemde superpsychiater ben jij of niet?

Je bent dan vast niet op de hoogte van dat sociale experiment waarin 5 hooggeleerde psychiaters 2 uur lang mochten babbelen met 10 mensen. Van die 10 mensen hadden 5 een gediagnosticeerde psychiatrische aandoening en 5 waren niet bekend met een psychiatrische voorgeschiedenis.

Mochten ze raden welke 5 psychiatrische patiënt waren op basis van 2 uur lang vragen stellen, praten en dat zelfs vis à vis en niet via een videootje.

Je voelt 'em al aankomen volgens mij: ze scoorden slechter dan de gokkans.

Met je hautaine gelul dat je Brad wel even een aandoening aanpraat kom je niet weg. Zéker niet op basis van in totaal -wat zou het zijn- maximaal 10 minuten beeldmateriaal, waarin hij zelf óók nog eens besluit een aangedikte rol te spelen.

Poe's Law zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.

Razumije¨? Puno hvala.

[ Bericht 0% gewijzigd door starla op 14-10-2016 23:18:47 ]
I feel kinda Locrian today
pi_165962877
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Doe jij het maar. Trouwens hoe gaat het je studie op het universiteit ?
ze kennen mij bij de politie weer je hoe vaak ik in 2015 aangifte heb gedaan :') volgens mij herkennen ze me al als ik binnenloop op het bureau
Komende jaren wil ik ff geen aangifte doen en niet de politie bellen
pi_165962888
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:

[..]

Je bent dan vast niet op de hoogte van dat sociale experiment waarin 5 hooggeleerde psychiaters 2 uur lang mochten babbelen met 10 mensen. Van die 10 mensen hadden 5 een gediagnosticeerde psychiatrische aandoening en 5 waren niet bekend met een psychiatrische voorgeschiedenis.

Mochten ze raden welke 5 psychiatrische patiënt waren op basis van 2 uur lang vragen stellen, praten en dat zelfs vis à vis en niet via een videootje.

Met je hautaine gelul dat je Brad wel even een aandoening aanpraat kom je niet weg. Zéker niet op basis van in totaal -wat zou het zijn- maximaal 10 minuten beeldmateriaal, waarin hij zelf óók nog eens besluit een aangedikte rol te spelen.

[i]Poe's Law[i/i] zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.

Razumije¨? Puno hvala.
Klinkt interessant, link naar dat experiment?
pi_165962906
quote:

[..]

[i]Poe's Law[i/i] zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.

Razumije¨? Puno hvala.
Ik waardeer dat je het voor Brad probeert op te nemen maar denk je nou serieus dat het goed is voor die jongen om die filmpjes op internet te zetten? Het is nou niet dat hij goed naar voren komt in die filmpjes.
Het zal vast niet fout gaan met hem, maar het helpt hem nou ook niet echt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_165962908
quote:

[..]

Razumije¨? Puno hvala.
Is daar een documentaire/film van zoja zou je de naam hieronder willen zetten

Bij voorbaat dank
pi_165962909
quote:

[..]

Razumije¨? Puno hvala.
Ach je nam mij iets te serieus, was meer een sarcastische reactie. Zijn filmpjes vallen wel mee in vergelijking wat andere mensen plaatsen. Het enige wat je kan zeggen dat hij wat kilo's kwijt kan.
pi_165962933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:13 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ach je nam mij iets te serieus, was meer een sarcastische reactie. Zijn filmpjes vallen wel mee in vergelijking wat andere mensen plaatsen. Het enige wat je kan zeggen dat hij wat kilo's kwijt kan.
En dat hij niet de hele tijd koekoek moet zeggen
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_165962978
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

En dat hij niet de hele tijd koekoek moet zeggen
Dat ook. Maar als dit je vergelijkt met die 18 jarige SGP aspirant die verkeer filmpjes plaatste, dan valt dit wel mee.
pi_165963011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Dat ook. Maar als dit je vergelijkt met die 18 jarige SGP aspirant die verkeer filmpjes plaatste, dan valt dit wel mee.
Wie?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:19:55 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165963043
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
O+
Ben jij van next boyband tv programma?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:22:08 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165963081
quote:

[..]

Poe's Law zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.

Razumije¨? Puno hvala.
Een irritant wijf ben je.
pi_165963102
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Een irritant wijf ben je.
Zeker zo pittige kapsel type.
pi_165963152
quote:
Haha wat een kneus, maar wel van een ander niveau dan Brad.
Deze gast denkt gewoon dat hij beter is dan iedereen, Brad is beter te vergelijken met Zanger Rinus, iedereen vindt het leuk om naar te kijken omdat hij zelf niet door heeft hoeveel hij voor lul staat.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_165963471
quote:

[..]

Razumije¨? Puno hvala.
Je moet het niet voor Braddie opnemen. Die jongen vertoont zelfdestructief gedrag en door zijn beperking ziet hij dat gewoon niet in.

Normale mensen zien dat wel en daarom reageren ze zo op hem. Als je vindt dat hij gewoon lekker z'n gang moet gaan, dan keur je zijn gedrag dus goed.

Ik reageer overigens allang niet meer op de rotzooi die hij op dit forum loopt te spammen, alhoewel ik soms de verleiding niet kan weerstaan. Laat hem maar lekker keer op keer op zijn bek gaan zonder er iets van te leren. Not my problem. Ik ben zijn begeleider/vader niet.
pi_165964158
quote:

[..]

Dat gaat hem niet worden, de politie is helemaal klaar met verwarde mannen.
pi_165965142
Is deze man gehandicapt of is het gewoon een mongool?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_165965159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:29 schreef Triptamine2 het volgende:
Is deze man gehandicapt of is het gewoon een mongool?
hij heeft zelf een video gezet over "zijn oude school" wat een school is voor kinderen die mlk en zmok zijn (cummulatief) dus je mag het zelf invullen.
pi_165965177
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:31 schreef IDkaart het volgende:

[..]

hij heeft zelf een video gezet over "zijn oude school" wat een school is voor kinderen die mlk en zmok zijn (cummulatief) dus je mag het zelf invullen.
Dan ga ik hem niet verder, koekkoek, bashen :') Het leven is dan al een lange, oneindige, bash.
pi_165965183
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:33 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dan ga ik hem niet verder, koekkoek, bashen :') Het leven is dan al een lange, oneindige, bash.
Tsja als je na 25 jaar nog niet door hebt dat je zmok-gedrag je niet verder helpt in je leven en je je toch maar eens moet aanpassen..
pi_165965188
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 01:34 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Tsja als je na 25 jaar nog niet door hebt dat je zmok-gedrag je niet verder helpt in je leven en je je toch maar eens moet aanpassen..
Nou ja, types als Trump of Dries en Dave Roelvink worden er steenrijk mee. Lijkt me dat Brad daar voor gaat.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 06:49:21 #69
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_165966163
Die reacties zijn zó erg. Waarom zijn veel mensen zo gemeen?
pi_165966530
Hoop moeilijke woorden hier ineens. Toch een beetje spijt dat ik niet zo hooggeleid ben
pi_165967101
Braddie betaalt 400 euro om in een stinkende fiets schuur te wonen. Zijn moeder buit hem uit als een deurwaarder. Ergens ook wel begrijpelijk als je kind 26 jaar is en gefaald heeft in het leven.
pi_165967496
Wat een extreme kneus...

Waarom dit soort mensen een uitkering mogen genieten is me ook een raadsel....laat hem mooi ergens de straat aanvegen oid, heeft hij minder tijd voor dit soort onzin.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:07:51 #73
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_165967676
Enkel en alleen gebash.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')