Jij als nummer 1 Braddie stalker had eigenlijk dit topic moeten openen.quote:
maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:39 schreef Heisenberg77 het volgende:
Reacties zijn best hard maar Braddie vind het ook leuk om mensen online tot op het bot af te zeiken. Geen medelijden mee karma is een bitch Braddie
( ik weet dat je meeleest vetklep 😘)
Cynthiaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:39 schreef Heisenberg77 het volgende:
Reacties zijn best hard maar Braddie vind het ook leuk om mensen online tot op het bot af te zeiken. Geen medelijden mee karma is een bitch Braddie
( ik weet dat je meeleest vetklep 😘)
Dat slaat als een lul op een drumstel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Dumpert maar niets, echter heeft Dumpert wel als voordeel dat daar geen video's en posts worden verwijdert.
Heb je zijn hoofd gezien?😮quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Die jongen moet tegen zichzelf beschermd worden en dringend naar de diëtist en personal trainer.
Duvel had zo'n nummer dat je hem kon bellen voor een makeover voor meer shine. Dat zou Braddie moeten doen. Bel Duvel:
meisje dat gepest wordtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:16 schreef Heisenberg77 het volgende:
[..]
Wie is dat.. Een vrouwelijke moderator of zo?
Je moet normaal doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:10 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dat slaat als een lul op een drumstel!
Hij zou het in eerste instantie voor zichzelf moeten doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:19 schreef Heisenberg77 het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd gezien?😮
Zelfs al valt hij af. Is het nog niks. Misschien dat gescheiden tokkie moeders hem willen maar verder ho maar.
Oh, ik dacht dat je dat tegen mij zei, mijn fout.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:33 schreef IDkaart het volgende:
[..]
bradgetv op dumpert zei dat hoor :S
Niet helemaal, die post met persoonlijke info over Braddie is wel weggejorist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Dumpert maar niets, echter heeft Dumpert wel als voordeel dat daar geen video's en posts worden verwijdert.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Net alsof ik Braddie publiekelijk zou afvallen
Nog altijd beter dan het topic in WEB waar vrijwel elke post die negatiever dan neutraal is het naar alle waarschijnlijkheid niet zal overleven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niet helemaal, die post met persoonlijke info over Braddie is wel weggejorist.
Ja die ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef Lazvic het volgende:
Is braddie die ene persoon die elke keer voor zijn rijexamen zakte ?
Is er een speciale rede waarom hij zich zo voor gek zet? Ik loop wat achter betreft braddie zaken .quote:
Waarschijnlijk zijn mentale beperking. Hij snapt gewoon niet waarom mensen zo op zijn gedrag reageren, dus hij gaat zijn gedrag ook niet veranderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:20 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Is er een speciale rede waarom hij zich zo voor gek zet? Ik loop wat achter betreft braddie zaken .
Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:24 schreef Mark031 het volgende:
Dumpert![]()
Verzamelplek voor social outcasts en ander kansloos volk uit de maatschappij. Wel grappig om te zien dat zijn 'soortgenoten' hem ook uitkotsen
[..]
Waarschijnlijk zijn mentale beperking. Hij snapt gewoon niet waarom mensen zo op zijn gedrag reageren, dus hij gaat zijn gedrag ook niet veranderen.
ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.
Doe jij het maar. Trouwens hoe gaat het je studie op het universiteit ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:
[..]
ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?
Beter de crisisdienst van de GGZ.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:
[..]
ok download jij even alle filmpjes en stuur je ze door naar de politie met de mededeling dat deze man hulp nodig heeft?
Gastquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Na net wat filmpjes van hem te bekeken te hebben, ben ik mening dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden. Als hij zo doorgaat loopt het vast wel fout met hem , je ziet gewoon aan zijn gedrag dat hij mentaal niet in orde is.
ze kennen mij bij de politie weer je hoe vaak ik in 2015 aangifte heb gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Doe jij het maar. Trouwens hoe gaat het je studie op het universiteit ?
Klinkt interessant, link naar dat experiment?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Gast
Zelfbenoemde superpsychiater ben jij of niet?
Je bent dan vast niet op de hoogte van dat sociale experiment waarin 5 hooggeleerde psychiaters 2 uur lang mochten babbelen met 10 mensen. Van die 10 mensen hadden 5 een gediagnosticeerde psychiatrische aandoening en 5 waren niet bekend met een psychiatrische voorgeschiedenis.
Mochten ze raden welke 5 psychiatrische patiënt waren op basis van 2 uur lang vragen stellen, praten en dat zelfs vis à vis en niet via een videootje.
Je voelt 'em al aankomen volgens mij: ze scoorden slechter dan de gokkans.
Met je hautaine gelul dat je Brad wel even een aandoening aanpraat kom je niet weg. Zéker niet op basis van in totaal -wat zou het zijn- maximaal 10 minuten beeldmateriaal, waarin hij zelf óók nog eens besluit een aangedikte rol te spelen.
[i]Poe's Law[i/i] zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.
Razumije¨? Puno hvala.
Ik waardeer dat je het voor Brad probeert op te nemen maar denk je nou serieus dat het goed is voor die jongen om die filmpjes op internet te zetten? Het is nou niet dat hij goed naar voren komt in die filmpjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Gast
Je bent dan vast niet op de hoogte van dat sociale experiment waarin 5 hooggeleerde psychiaters 2 uur lang mochten babbelen met 10 mensen. Van die 10 mensen hadden 5 een gediagnosticeerde psychiatrische aandoening en 5 waren niet bekend met een psychiatrische voorgeschiedenis.
Mochten ze raden welke 5 psychiatrische patiënt waren op basis van 2 uur lang vragen stellen, praten en dat zelfs vis à vis en niet via een videootje.
Met je hautaine gelul dat je Brad wel even een aandoening aanpraat kom je niet weg. Zéker niet op basis van in totaal -wat zou het zijn- maximaal 10 minuten beeldmateriaal, waarin hij zelf óók nog eens besluit een aangedikte rol te spelen.
[i]Poe's Law[i/i] zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.
Razumije¨? Puno hvala.
Is daar een documentaire/film van zoja zou je de naam hieronder willen zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Gast
Razumije¨? Puno hvala.
Ach je nam mij iets te serieus, was meer een sarcastische reactie. Zijn filmpjes vallen wel mee in vergelijking wat andere mensen plaatsen. Het enige wat je kan zeggen dat hij wat kilo's kwijt kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Gast
Razumije¨? Puno hvala.
En dat hij niet de hele tijd koekoek moet zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:13 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ach je nam mij iets te serieus, was meer een sarcastische reactie. Zijn filmpjes vallen wel mee in vergelijking wat andere mensen plaatsen. Het enige wat je kan zeggen dat hij wat kilo's kwijt kan.
Dat ook. Maar als dit je vergelijkt met die 18 jarige SGP aspirant die verkeer filmpjes plaatste, dan valt dit wel mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En dat hij niet de hele tijd koekoek moet zeggen
Wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:16 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Dat ook. Maar als dit je vergelijkt met die 18 jarige SGP aspirant die verkeer filmpjes plaatste, dan valt dit wel mee.
Een irritant wijf ben je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Gast
Poe's Law zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.
Razumije¨? Puno hvala.
Haha wat een kneus, maar wel van een ander niveau dan Brad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:19 schreef Lazvic het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)n-van-mij-helaas-wel
Je moet het niet voor Braddie opnemen. Die jongen vertoont zelfdestructief gedrag en door zijn beperking ziet hij dat gewoon niet in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef starla het volgende:
[..]
Gast
Poe's Law zegt je waarschijnlijk ook niets en die internet-wetmatigheid wordt maar al te pregnant duidelijk hier door het feit dat Brad nota bene een aanvullende vlog moet plaatsen om de vooroordelen recht te lullen.
Razumije¨? Puno hvala.
Dat gaat hem niet worden, de politie is helemaal klaar met verwarde mannen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef IDkaart het volgende:
[..]
hij heeft zelf een video gezet over "zijn oude school" wat een school is voor kinderen die mlk en zmok zijn (cummulatief) dus je mag het zelf invullen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:29 schreef Triptamine2 het volgende:
Is deze man gehandicapt of is het gewoon een mongool?
Dan ga ik hem niet verder, koekkoek, bashenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:31 schreef IDkaart het volgende:
[..]
hij heeft zelf een video gezet over "zijn oude school" wat een school is voor kinderen die mlk en zmok zijn (cummulatief) dus je mag het zelf invullen.
Tsja als je na 25 jaar nog niet door hebt dat je zmok-gedrag je niet verder helpt in je leven en je je toch maar eens moet aanpassen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dan ga ik hem niet verder, koekkoek, bashenHet leven is dan al een lange, oneindige, bash.
Nou ja, types als Trump of Dries en Dave Roelvink worden er steenrijk mee. Lijkt me dat Brad daar voor gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Tsja als je na 25 jaar nog niet door hebt dat je zmok-gedrag je niet verder helpt in je leven en je je toch maar eens moet aanpassen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |