Geenstijl links postenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ieder verstandig mens stempt op Pietertje Omtzigt, zeker a dit moment: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_pijnlijk_bela.html
Wat een moment, wat een televisie.
Stijn en ik zijn allang on board.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ieder verstandig mens stempt op Pietertje Omtzigt, zeker a dit moment: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_pijnlijk_bela.html
Houd je vervelende bek dicht joh.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat deze gast nooit meer los wordt gelaten op de Nederlandse samenleving.
Je doet niet meer mee...
Ik ben afgehaakt vanwege vandaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn allang on board.
Oke Donaldquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je vervelende bek dicht joh.
Hey hey hey hey hey hey hey denken we even aan de toon maniquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je vervelende bek dicht joh.
Wat is er gebeurd lieverd?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt vanwege vandaag.
Inclusief 20 forenzen op station Almerequote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over 3 maanden hoor je er weer van, dan opgeblazen en al.
Sorry soms wint mijn rommelende onderbuik het van mijn verstand.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey hey hey hey hey hey hey denken we even aan de toon mani
quote:
twitter:Arnoudproos twitterde op donderdag 13-10-2016 om 21:47:49Breek: voor zowel CDA, ChristenUnie als SGP is #voltooidleven breekpunt bij eventuele steun of nieuw Kabinet. reageer retweet
Als mijn kind zoiets zou flikken en daar mensen af zou gaan knallen dan mocht die hopen dat die zo ver mogelijk van me verwijdert blijft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:40 schreef alors het volgende:
Die vader is natuurlijk dolblij dat zijn kind nog leeft en er een kans is dat hij terugkomt. Maar dit is wel ontzettend naïef allemaal.
Jij wil toch niet dat de doodseskaders van de VVD jouw Oma komen vermoorden als ze overbodig wordt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Arnoudproos twitterde op donderdag 13-10-2016 om 21:47:49Breek: voor zowel CDA, ChristenUnie als SGP is #voltooidleven breekpunt bij eventuele steun of nieuw Kabinet. reageer retweet
Helemaal eens:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
Hopelijk een tweede kans voor deze jongen.
quote:Vraag van een lezer: “Jezus zegt dat je je andere wang moet toekeren. Maar moet je echt het slachtoffer uithangen? Dat is toch onzin?”
Antwoord van Reinier Sonneveld:
Laten we de tekst (Matteüs 5:39-41) precies lezen. Daaruit blijkt dat de ‘truc’ is, niet in te gaan op intimidaties, maar die zo te ontregelen, dat de dader uit zichzelf besluit ermee te stoppen. Vrij stoer dus.
Rechter/linkerwang
“Als iemand je op de rechterwang slaat, verdedig je dan niet, maar keer je andere wang toe.”
Dit betekent niet dat je passief je alles moet laten aandoen. De clou zit in dat rechterwang. De meeste mensen zijn rechts en bovendien was het taboe iemand te slaan met links (dat is de billen-afveeghand). Iemand op diens rechterwang slaan, gaat met de achterkant van de rechterhand. Het is dus geen volle mep, maar een neerbuigend tikje, alsof je een slaaf of een kind bent.
Mooi jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik ben voor zelfbeschikkingsrecht, ouwe dibbes. Aan dit soort SP-retoriek doe ik niet mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij wil toch niet dat de doodseskaders van de VVD jouw Oma komen vermoorden als ze overbodig wordt?
Dan hoop ik dat Lijst Omtzigt niet lang maar op zich laat wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfbeschikkingsrecht, ouwe dibbes. Aan dit soort SP-retoriek doe ik niet mee.
Doodsverwensing van Rutte.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Rutte op deze uitspraak werd afgevallen.
het is onze schuld dat hij terroristje ging spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet verrassend voor iemand die bejaardenmoord steunt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Goede teksten maar geen daden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En een aanzienlijk deel tuint er in.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is me allemaal wat. Mensen die voor zo'n organisatie werken, sympathiseren of er aan deelnemen hebben wat mij betreft met hun handen diep in de emmers bloed gezeten die IS heeft vergiet.quote:
Dit vind ik een jammerlijke insinuatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet verrassend voor iemand die bejaardenmoord steunt.
En auto's repareren.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Die jongen zat bij ISIS voedselpakketten uit te delen ofzo? Wat denkt die vader
Waarom gaat het hier over? WE hebben gvd een horrorclown in NL rondlopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
We zijn in oorlog met IS. Hij heeft zich bij die club aangesloten. Dan ben je gewoon een deserteur. Snap niet dat men compassie met die jongen toont.
Meteen een stage plek aanbieden bij terugkomst.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef alors het volgende:
Lekker knuffelen, arme getraumatiseerde jongen.
eentje maar?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier over? WE hebben gvd een horrorclown in NL rondlopen.
De Telegraaf had een interview met een jongen die de horrorclown verjoegquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier over? WE hebben gvd een horrorclown in NL rondlopen.
kijk eens achter jequote:
Ze ziet er voor een vrouw van 50 wel onwaarschijnlijk goed uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:45 schreef marcodej het volgende:
Femke heeft haar gezicht strak getrokken van haar wachtgeld. En nieuwe tanden.
Vergeet niet de huis en inwoning. Aangezien die nu zn papieren kwijt is een 'vluchteling' is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen een stage plek aanbieden bij terugkomst.
ISIS werkt schouder aan schouder met Rode Kruis en Artsen zonder grensen, de joodse media framed ISIS gewoon.quote:
Ja en zie maar eens te bewijzen dat hij daar heeft meegevochten. Die staat zo weer op vrije voeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Die jongen zat bij ISIS voedselpakketten uit te delen ofzo? Wat denkt die vader
komt door die missende nierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze ziet er voor een vrouw van 50 wel onwaarschijnlijk goed uit.
tum tum tummmmmmquote:
Die had zelf in die stoel gezeten met zijn broek naar beneden.quote:
Er ligt straks maar 1 steen boven je, je grafsteenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik hoop dat de onderste steen boven komt.
scissoren wordt wel lastigquote:
Hij mag best terugkomen hoor.....in een kist!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
Hopelijk een tweede kans voor deze jongen.
Ik wil niet weten hoe dat smaakt.quote:
Hartelijk donderdag!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had zelf in die stoel gezeten met zijn broek naar beneden.
Zou je Esther doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Er ligt straks maar 1 steen boven je, je grafsteen
Zal wel iets van de lokale dominee zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat smaakt.
Tonen van drop, honing en koffie. Heerlijk volle bok die goed past bij dit jaargetijde. Aanrader!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat smaakt.
Hoe bevalt het leven zonder Jos Wienen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tonen van drop, honing en koffie. Heerlijk volle bok die goed past bij dit jaargetijde. Aanrader!
Ik lees steeds bocht, in plaats van bok.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tonen van drop, honing en koffie. Heerlijk volle bok die goed past bij dit jaargetijde. Aanrader!
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tonen van drop, honing en koffie.
We hebben nu JFK ervoor terug, dus prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven zonder Jos Wienen?
Drop/honing/koffie? Nee doe mij maar een Duveltje dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Esther Duller? Dat was mijn eerste liefde toen ik gaar zag bij GameForce 1quote:
Heerlijk met een Melbatoastje met een smeerseltje, zoals ik nu heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees steeds bocht, in plaats van bok.
Duveltje is wel erg veilig en mainstream keuze.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Drop/honing/koffie? Nee doe mij maar een Duveltje dan.
#viesdikquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heerlijk met een Melbatoastje met een smeerseltje, zoals ik nu heb.
Dat is geen antwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Esther Duller? Dat was mijn eerste liefde toen ik gaar zag bij GameForce 1
Tijdelijk, lees ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
We hebben nu JFK ervoor terug, dus prima.
Texeltje stormbock is lekkerderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb een kwekkeboomkroket op een pistoletje gegeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heerlijk met een Melbatoastje met een smeerseltje, zoals ik nu heb.
Wat afgezaagd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heeft Sassem ook een lokaal biertje?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een kwekkeboomkroket op een pistoletje gegeten.
Leuk. Ik zet net Jett Rebel opquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga even een nummer van Bob Dylan opzetten.
Dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Texeltje stormbock is lekkerder
Contactsporten zijn stom.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:55 schreef MakkieR het volgende:
En dan zeggen dat sporten gezond is, oei
Gerapporteerd.quote:
Nou.quote:
We hebben het Corona genoemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heeft Sassem ook een lokaal biertje?
Hij zit niet in een rolstoel?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:58 schreef marcodej het volgende:
Dus hij wilde badmeester worden terwijl hij in een rolstoel zit?
Oh, dan zit ie er gewoon scheef bij.quote:
Epilepsie, hij kan er opeens bij neervallen, lekker veilig in een zwembad.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, dan zit ie er gewoon scheef bij.
schaken is voor echte mannenquote:
In een rolstoel terecht komen door rugby, laat mij dan maar een watje zijn, ik zit in ieder geval niet in een rolstoelquote:
En 'slagschip van vrouwen'. En 'wat ik wil gebeurt'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:00 schreef TUFKAL het volgende:
"super tof" "in mijn kracht staan"dan kan je gehandicapt zijn, die combi gebruik je niet...
69quote:
Wat heb jij gegeten vanavond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind mensen met een handicap irritant.
Het is gewoon waardeloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En 'slagschip van vrouwen'. En 'wat ik wil gebeurt'.
Ik vind het niet echt een sympathieke kerel.
Wacht maar tot hij dood is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu genoeg Bob Dylan gezien na vandaag.
Het is nog maar net vrijdag anders!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu genoeg Bob Dylan gezien na vandaag.
Bedankt Soundos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is nog maar net vrijdag anders!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is nog maar net vrijdag anders!
Gister was ik geweldig in vorm. Vandaag moet nog maar blijken, we zijn net begonnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik ben niet in vorm vandaag zoals jij.
Als Trump wint is het wel de apocalypse volgens vele mediaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij als Hillary niet zo loopt te bashen, dan wint ze met gemak de verkiezingen.
het licht gaat uit. Wereldoorlog 3quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Trump wint is het wel de apocalypse volgens vele media
Meteen bam bamquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het licht gaat uit. Wereldoorlog 3
Oh man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gister was ik geweldig in vorm. Vandaag moet nog maar blijken, we zijn net begonnen.
Dit zou gelijk moeten staan aan een opname in het Pieter Baan Centrum.quote:
Hmm, hebben we niet allang Oorlog met Rusland? Vind namelijk het neerschieten van MH17 niet zo onschuldig. Oh ennuh, Oekraïne en Rusland zijn voor mij een pot nat ter verduidelijkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Als Hitlery wint hebben we binnen een jaar oorlog met Rusland.
ik snap dat intelligentie een bedreiging voor je vormt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met seksuele voorkeur voor mannen. Dus ik twijfel aan het woord "echte"
Een ode aan Michelle Obama, Pauw tracht niet eens meer objectief te zijn.quote:Clarice Gargard, Gerdi Verbeet en Kirsten Verdel brengen een ode aan Michelle Obama
De Amerikaanse en internationale media zijn lyrisch over de speech van Michelle Obama die zij gisteren op een campagne-event van Hillary Clinton gaf. Zij sprak daarin haar afschuw uit voor Trumps vrouwonvriendelijke uitspraken. De populariteit van de First Lady is op dit moment op een hoogtepunt. Hoe belangrijk is Michelle Obama voor deze Amerikaanse verkiezingscampagne? Journalist Clarice Gargard, oud Kamervoorzitter Gerdi Verbeet en Amerikakenner Kirsten Verdel brengen vanavond een ode aan Michelle Obama.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:32 schreef Joezi het volgende:
Wij zijn voor Trump, lekker waus doen toch, pilsje erbij
Oh mijn God.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een ode aan Michelle Obama, Pauw tracht niet eens meer objectief te zijn.
Walgelijk! Vieze vuile kut pauw!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet...VARA staat voor bepaalde normen; als je dat irritant vindt, kijk je gewoon lekker die show van Humberto.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die steunt ook Oboeman want zwart.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet...VARA staat voor bepaalde normen; als je dat irritant vindt, kijk je gewoon lekker die show van Humberto.
Een stuk leuker dan veel voorgangsters van haar.quote:
Joeziquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Zouden er mannen zijn die hier een fetish voor hebben?
Grab em by the pussiesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ha die Specu, wanneer mag ik weer in NWSquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
User Fatoeman schijnt hierop te kicken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Specu, wanneer mag ik weer in NWS
Moet je even mailen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Specu, wanneer mag ik weer in NWS
Ze hadden ook een keer een hele dikke man uitgenodigd. Ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Onvoorstelbaar dat je zo kunt leven, wel knap eigenlijk
God is een grote grapquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zouden religieuzen denken dat dit een grapje van God was?
Ze zijn 15, viespeukquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoe zal dat met seks gaan? Hebben ze dan automatisch een trio?
#Moeilijkevraag
Tegenwoordig is op de 14e al normaalquote:
God blijft altijd verborgen, maar af en toe laat hij wat hints zien dat hij tóch bestaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zouden religieuzen denken dat dit een grapje van God was?
Jij bent er toch ook gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
Op een vroege echo kun je dit toch al wel zien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:21 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zou het gaan als er ééntje zou overlijden ? Gaan ze dan ook samen in de kist liggen ?
Hmm dat is ook wel een goeien vraagquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:21 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zou het gaan als er ééntje zou overlijden ? Gaan ze dan ook samen in de kist liggen ?
Zal wel niet kunnen, te grote medische risico's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:20 schreef Abed het volgende:
Je krijgt toch de neiging om een zaag te pakken.
Ja, en dan komt Jannes het slotlied van de afscheidsdienst zingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:21 schreef Pedroso het volgende:
Ze delen de bloedsomloop en een deel van de hersenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:21 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:21 schreef Pedroso het volgende:
Ook nog een Ode aan Michelle Obamaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Komen er nog andere onderwerpen? Dit is meer iets voor Ivo Niehe
quote:
twitter:fbarend twitterde op vrijdag 14-10-2016 om 23:25:02Morgen première docu van @leonbellaart,nu bij #pauw: Prachtige leuke Siamese tweeling Chenelva&Sheneeva, mag van mij hele uur duren reageer retweet
Denk dat ze dan wel operatief gescheiden zullen worden, ze hoeven dan ook wat minder voorzichtig te zijn aangezien ze er dan maar één in leven hoeven te houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:24 schreef Joezi het volgende:
Hallo ,
Als een Siamese Tweeling sterft , dan loop die ander hoofd met 1 slap hoofd ( als je dood bent dan is je hoofd slap ) Maar na een paar dagen dan sterft die andere wel !
Met vriendelijke groeten ,
VanDyckR1023
Bedankt google
hmm ja dan zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze delen de bloedsomloop en een deel van de hersenen.
Ik denk dat als er één sterft, ze beiden sterven...
Moest er ook een beetje binnensmonds van kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:28 schreef matthijst het volgende:
Suffe sneue kutspeech man, Sjongejonge. Dramaqueen
Ik vind het nog altijd heel erg jammer dat Bernie Sanders niet gewonnen heeft van die verschrikkelijke Hillary.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:29 schreef Szura het volgende:
Als Hillary ook maar een beetje de likeability of het charisma van de Obama's had, was deze idiote verkiezingsstrijd allang beslist.
Tja, tegen het corrupte partijsysteem was hij helaas kansloosquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd heel erg jammer dat Bernie Sanders niet gewonnen heeft van die verschrikkelijke Hillary.
Eeuwig zonde inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd heel erg jammer dat Bernie Sanders niet gewonnen heeft van die verschrikkelijke Hillary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |