Geenstijl links postenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ieder verstandig mens stempt op Pietertje Omtzigt, zeker a dit moment: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_pijnlijk_bela.html
Wat een moment, wat een televisie.
Stijn en ik zijn allang on board.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ieder verstandig mens stempt op Pietertje Omtzigt, zeker a dit moment: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_pijnlijk_bela.html
Houd je vervelende bek dicht joh.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat deze gast nooit meer los wordt gelaten op de Nederlandse samenleving.
Je doet niet meer mee...
Ik ben afgehaakt vanwege vandaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn en ik zijn allang on board.
Oke Donaldquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je vervelende bek dicht joh.
Hey hey hey hey hey hey hey denken we even aan de toon maniquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je vervelende bek dicht joh.
Wat is er gebeurd lieverd?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt vanwege vandaag.
Inclusief 20 forenzen op station Almerequote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over 3 maanden hoor je er weer van, dan opgeblazen en al.
Sorry soms wint mijn rommelende onderbuik het van mijn verstand.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey hey hey hey hey hey hey denken we even aan de toon mani
quote:
twitter:Arnoudproos twitterde op donderdag 13-10-2016 om 21:47:49Breek: voor zowel CDA, ChristenUnie als SGP is #voltooidleven breekpunt bij eventuele steun of nieuw Kabinet. reageer retweet
Als mijn kind zoiets zou flikken en daar mensen af zou gaan knallen dan mocht die hopen dat die zo ver mogelijk van me verwijdert blijft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:40 schreef alors het volgende:
Die vader is natuurlijk dolblij dat zijn kind nog leeft en er een kans is dat hij terugkomt. Maar dit is wel ontzettend naïef allemaal.
Jij wil toch niet dat de doodseskaders van de VVD jouw Oma komen vermoorden als ze overbodig wordt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Arnoudproos twitterde op donderdag 13-10-2016 om 21:47:49Breek: voor zowel CDA, ChristenUnie als SGP is #voltooidleven breekpunt bij eventuele steun of nieuw Kabinet. reageer retweet
Helemaal eens:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
Hopelijk een tweede kans voor deze jongen.
quote:Vraag van een lezer: “Jezus zegt dat je je andere wang moet toekeren. Maar moet je echt het slachtoffer uithangen? Dat is toch onzin?”
Antwoord van Reinier Sonneveld:
Laten we de tekst (Matteüs 5:39-41) precies lezen. Daaruit blijkt dat de ‘truc’ is, niet in te gaan op intimidaties, maar die zo te ontregelen, dat de dader uit zichzelf besluit ermee te stoppen. Vrij stoer dus.
Rechter/linkerwang
“Als iemand je op de rechterwang slaat, verdedig je dan niet, maar keer je andere wang toe.”
Dit betekent niet dat je passief je alles moet laten aandoen. De clou zit in dat rechterwang. De meeste mensen zijn rechts en bovendien was het taboe iemand te slaan met links (dat is de billen-afveeghand). Iemand op diens rechterwang slaan, gaat met de achterkant van de rechterhand. Het is dus geen volle mep, maar een neerbuigend tikje, alsof je een slaaf of een kind bent.
Mooi jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik ben voor zelfbeschikkingsrecht, ouwe dibbes. Aan dit soort SP-retoriek doe ik niet mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij wil toch niet dat de doodseskaders van de VVD jouw Oma komen vermoorden als ze overbodig wordt?
Dan hoop ik dat Lijst Omtzigt niet lang maar op zich laat wachten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben voor zelfbeschikkingsrecht, ouwe dibbes. Aan dit soort SP-retoriek doe ik niet mee.
Doodsverwensing van Rutte.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Rutte op deze uitspraak werd afgevallen.
het is onze schuld dat hij terroristje ging spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet verrassend voor iemand die bejaardenmoord steunt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Goede teksten maar geen daden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En een aanzienlijk deel tuint er in.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is me allemaal wat. Mensen die voor zo'n organisatie werken, sympathiseren of er aan deelnemen hebben wat mij betreft met hun handen diep in de emmers bloed gezeten die IS heeft vergiet.quote:
Dit vind ik een jammerlijke insinuatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet verrassend voor iemand die bejaardenmoord steunt.
En auto's repareren.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Die jongen zat bij ISIS voedselpakketten uit te delen ofzo? Wat denkt die vader
Waarom gaat het hier over? WE hebben gvd een horrorclown in NL rondlopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
We zijn in oorlog met IS. Hij heeft zich bij die club aangesloten. Dan ben je gewoon een deserteur. Snap niet dat men compassie met die jongen toont.
Meteen een stage plek aanbieden bij terugkomst.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:44 schreef alors het volgende:
Lekker knuffelen, arme getraumatiseerde jongen.
eentje maar?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier over? WE hebben gvd een horrorclown in NL rondlopen.
De Telegraaf had een interview met een jongen die de horrorclown verjoegquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier over? WE hebben gvd een horrorclown in NL rondlopen.
kijk eens achter jequote:
Ze ziet er voor een vrouw van 50 wel onwaarschijnlijk goed uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:45 schreef marcodej het volgende:
Femke heeft haar gezicht strak getrokken van haar wachtgeld. En nieuwe tanden.
Vergeet niet de huis en inwoning. Aangezien die nu zn papieren kwijt is een 'vluchteling' is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen een stage plek aanbieden bij terugkomst.
ISIS werkt schouder aan schouder met Rode Kruis en Artsen zonder grensen, de joodse media framed ISIS gewoon.quote:
Ja en zie maar eens te bewijzen dat hij daar heeft meegevochten. Die staat zo weer op vrije voeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Die jongen zat bij ISIS voedselpakketten uit te delen ofzo? Wat denkt die vader
komt door die missende nierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze ziet er voor een vrouw van 50 wel onwaarschijnlijk goed uit.
tum tum tummmmmmquote:
Die had zelf in die stoel gezeten met zijn broek naar beneden.quote:
Er ligt straks maar 1 steen boven je, je grafsteenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik hoop dat de onderste steen boven komt.
scissoren wordt wel lastigquote:
Hij mag best terugkomen hoor.....in een kist!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
Hopelijk een tweede kans voor deze jongen.
Ik wil niet weten hoe dat smaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |