SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 13-10-2016 21:52:14 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
snap ik, mijn gaydar slaat niet uit hoor bij Bertiequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Moest het gewoon even zeker weten.
Where is Waldoquote:
Where is Jimmy Hoffaquote:
yepquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:47 schreef Chai het volgende:
Elle mag wel in het grijs in de OP toch?
Ik had haar nog nooit gezien, dacht het gelijk al eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik, mijn gaydar slaat niet uit hoor bij Bertie
Ik ken haar alleen van Lucky Tvquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had haar nog nooit gezien, dacht het gelijk al eigenlijk.
JJ heeft het er wel een klein beetje naar gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Hopelijk worden Suzanne en die anderen later in de expeditie op een soortgelijke manier eruit gekegeld. Dan zal het wel boehoe en tranen met tuiten zijn. Heerlijke karma zou dat zijn.
Karma doet het meestal niet in Expeditie robinson.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Hopelijk worden Suzanne en die anderen later in de expeditie op een soortgelijke manier eruit gekegeld. Dan zal het wel boehoe en tranen met tuiten zijn. Heerlijke karma zou dat zijn.
jah lekker fikkie stokenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, fijn, een samsung. Die wil toch iedereen?
kan me niet heugen de laatste keer dat ik hem gezien heb...ziet er behoorlijk opgeblazen uit jemineequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jensen heeft echt een dikke kop gekregen.
En waarom nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:53 schreef Nizno het volgende:
Alex wil naar Groningen..........
Ik zou het niet doen.
Die kan ook wel een paar weken expeditie Robinson gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
kan me niet heugen de laatste keer dat ik hem gezien heb...ziet er behoorlijk opgeblazen uit jeminee
omdat ik er elke werkdag ben.quote:
Saamequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:53 schreef Nizno het volgende:
Ik zou het niet doen.
Die doen het prima in de finance heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:53 schreef Nizno het volgende:
Ik zou het niet doen.
ha ja...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kan ook wel een paar weken expeditie Robinson gebruiken.
Alex is er een van Vindicat.quote:
ja das wel waar iddquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doen het prima in de finance heb ik mij laten vertellen.
zolang hij maar niet voor de stemming gaat!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:56 schreef zoem het volgende:
Het is nu wel cruciaal wanneer Kraantje weggaat, voor of na de stemming.
Als Kraantje dat wel doet zie ik JJ niet vertrekken. Ik wil die gezichten wel zien wanneer dat gebeurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang hij maar niet voor de stemming gaat!
Was vroeger altijd expres wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang hij maar niet voor de stemming gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |