SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn post boven je team Belgie verloor expres om Mick te lozen in 2003.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:11 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij is dit ook gewoon de eerste keer dat er een persoon in zit die béíde kanten eruit willen hebben
toen keken er nog niet zo veelquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie mijn post boven je team Belgie verloor expres om Mick te lozen in 2003.
Aaaightquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie mijn post boven je team Belgie verloor expres om Mick te lozen in 2003.
ze gleedquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:13 schreef zoem het volgende:
Tuurlijk Suus, ze springt er gewoon vanaf.
sneu? euh.. neuquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:13 schreef Prisha het volgende:
toch beetje sneu voor jayJay...die heeft geen idee
ik ben een softiequote:
uhuhquote:
Terecht, ik gun die narcist een klaplong.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:13 schreef Prisha het volgende:
toch beetje sneu voor jayJay...die heeft geen idee
Te triest dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs als Noord wil verliezen, winnen ze nog.
goed voorspeldquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:15 schreef zoem het volgende:
Suus doet weer een schwalbe, let maar op
Ditquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
Verdomme ik stik bijna in m'n eten zo slecht geacteerd
Ja iddquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Urb het volgende:
Ze hadden die vriendschap mss ook wel wat langer geheim kunnen houden of wa, net zoals Vieze Freddy en zn maat Kay pas in of tegen de halve finale pas meen ik?
quote:
Die deden dat een stuk beter ja, maar JayJay heeft het toch al verpest bij de rest van de groep.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Urb het volgende:
Ze hadden die vriendschap mss ook wel wat langer geheim kunnen houden of wa, net zoals Vieze Freddy en zn maat Kay pas in of tegen de halve finale pas meen ik?
ja die twee deden het idd een stuk beterquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Urb het volgende:
Jay Jay en Kraantje hadden die vriendschap mss ook wel wat langer geheim kunnen houden of wa, net zoals Vieze Freddy en zn maat Kay pas in of tegen de halve finale pas meen ik?
10-1quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:17 schreef 44rdbei het volgende:
Expres verliezen was wel heel moeilijk, als iedereen zijn best had gedaan wa het 10-0 geworden.
Neuh, 10-3 ofzo. Dio kon het (was de beste alleen gleed een keer heel kut weg) en Gaby een beetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:17 schreef 44rdbei het volgende:
Expres verliezen was wel heel moeilijk, als iedereen zijn best had gedaan wa het 10-0 geworden.
True, maar wel een betere smaakmaker dan een saaie Chloe, Suus of Jalou. Dus omwille van tv mag JJ van mij er nog wel even in blijven.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:18 schreef Moira. het volgende:
JayJay is echt zo'n testosteronkereltje die alles met alles moet vergelijken en alles moet beoordeeld worden op 'goed' en 'slecht' of 'stoer' en 'laf'.
Dan nog zo'n ego hebben dat de proef door jouw is verloren ookNja, 't is wel zo maar dat weetie niet
gewoon jee jee er uit zetten en dat drupt die kraan straks maar verderquote:
Dat denk ik ook ja. #genotquote:
Ze waren er al heel duidelijk naar aan het hinten deze show, maar tot vandaag verwachtte ik dat niet neequote:
Ja precies, laat Kraantje het later dan zelf maar uitzoeken als 'ie dan nog weg wilquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon jee jee er uit zetten en dat drupt die kraan straks maar verder
rookgordijn zodat jeejee zich veilig voelt extra makkelijkquote:
Ik denk het ook dan krijg je een gekke kraantje die wraak wil.quote:
gewoon uit laten lekkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, laat Kraantje het later dan zelf maar uitzoeken als 'ie dan nog weg wil
en dan george calimero er achter aanquote:
Je weet van het complot?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:21 schreef den85 het volgende:
Super triest die wijven. Vooral dat oude lijk door express te vallen. Als je niet wilt winnen doe dan gewoon niet mee.
wordt een beetje gallisch van die terror clownsquote:
Dio wist al van de vriendschap voor ER.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef Urb het volgende:
Jay Jay en Kraantje hadden die vriendschap mss ook wel wat langer geheim kunnen houden of wa, net zoals Vieze Freddy en zn maat Kay pas in of tegen de halve finale pas meen ik?
ja nee surequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:21 schreef den85 het volgende:
Super triest die wijven. Vooral dat oude lijk door express te vallen. Als je niet wilt winnen doe dan gewoon niet mee.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:22 schreef Urb het volgende:
JJ en Kraantje, de Uto Hakim en Paul van deze show
Dat zou wel een leuke deelnemer zijn in zijn rol natuurlijk.quote:
Die heeft een paar prachtige bollen... En dan ben ik niet eens de doelgroepquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:22 schreef Max23 het volgende:
Wat is Anna een ontzettend lekker wijf
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:22 schreef Max23 het volgende:
Wat is Anna een ontzettend lekker wijf
Waarom ben jij niet de doelgroep?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft een paar prachtige bollen... En dan ben ik niet eens de doelgroep
het blijft verdacht stilquote:
ja nee surequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Zo'n Jalou is verdomme een sportvrouw, en dan nog haal je het in je hoofd om expres te verliezen. Die hoeven we voor de rest van haar leven niet meer serieus te nemen dus.
Hebben tieten een doelgroep? In dat geval van ik er denk ik wel onderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik val buiten de doelgroep..... o nee.... toch nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hebben tieten een doelgroep? In dat geval van ik er denk ik wel onder
Ik snap de reactie wel het is een beetje een dubbel gevoel.quote:
Ik vind piemels leukerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet de doelgroep?
iets met voeden van..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap de reactie wel het is een beetje een dubbel gevoel.
Je mag zelf bepalen in welke doelgroep je wilt vallenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik val buiten de doelgroep..... o nee.... toch niet
Die van Jessie vielen me meer opquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook weer zo, kleine vijver waar ze uit vissen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dio wist al van de vriendschap voor ER.
nee he...toch wel jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:31 schreef zoem het volgende:
Eigenlijk kijken we al naar de samensmelting. Van 2 aparte kampen is geen sprake meer.
niet, maar iets met zoeken en neusquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat was er zo cryptisch aan die aanwijzingen?
Helemaal niksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat was er zo cryptisch aan die aanwijzingen?
neequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef den85 het volgende:
Iemand zich al afgevraagd waarom Dave geen gele zwembroek aan heeft?
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef den85 het volgende:
Iemand zich al afgevraagd waarom Dave geen gele zwembroek aan heeft?
honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef 44rdbei het volgende:
Je gaat toch niet alles bij elkaar flikkeren
ripquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ernst Paul draait zich nog maar een keer om.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
EPquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er gaat maar een van afvallerseiland naar de halve finalequote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:34 schreef Moira. het volgende:
Hoppaaa, Bertie en Bartho in de finaleDe enige echte robinsons die hun eigen shit in elkaar zetten ipv klagen dat er geen shit is
Dat was dan ook wel gewoon een heerlijke lul.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
ja dat gaat nog het leukste worden, kan hij daar de boel verstierenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:34 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
zou jj naar afvallerseiland gaan? vast wel, ookal past hij niet echt in die groep
Ik denk dat 'ie daar wel op z'n plek gezet zou worden, daar met maar 3 andere mensen die daar al langer zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:34 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
zou jj naar afvallerseiland gaan? vast wel, ookal past hij niet echt in die groep
Ah kak, maar iig beiden nog zo lang mogelijk op tv te zien danquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Er gaat maar een van afvallerseiland naar de halve finale
dat is wel eens eerder gebeurd jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef zoem het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat als Kraantje weggaat, ze alsnog gaan stemmen. Vervolgens krijgt JJ de meeste stemmen, maar hoeft niet weg en krijgt een zwarte stem.
ow verrek ja die optie hebben ze ook nog..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef zoem het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat als Kraantje weggaat, ze alsnog gaan stemmen. Vervolgens krijgt JJ de meeste stemmen, maar hoeft niet weg en krijgt een zwarte stem.
Wou net zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
Zichzelf zijn heeft nog niet zo goed gewerkt
Net als vroeger.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef zoem het volgende:
Oooh krijg je dat jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef zoem het volgende:
Ik kan die vent nooit meer als volwassen man serieus nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Net een klein jochie dat aan het water aan het spelen was, met emmertje krabbetjes vangen <3
Zeggen dat JJ erg is, maar ze is zelf het ergst, achter de rug van anderen om.quote:
euh, mag het wel even een beetje subtieler?quote:
Zouden ze die dingen nog laten checken, voordat ze dadelijk per ongeluk een kogelvis staan te bakken?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
ik heb een vis...... ja jammer een giftige.
srs?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
ik heb een vis...... ja jammer een giftige.
Ik dacht dat alleen Bertie van de vis was.quote:
Jessie zit hierna wel het meeste op de tocht ja. Chloe ook. Suus+Koos wordt wel een samensmeltingsteam, net als Dave+Thomas(+Anna+Dio)quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat de rest niet ziet dat Suus en Koos de regelnichten zijn van de groep.
neuj ze hebben alle giftige weg gehaald denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zouden ze die dingen nog laten checken, voordat ze dadelijk per ongeluk een kogelvis staan te bakken?
jaquote:
D'r zit zo'n kenner in het productieteam, die is bekend met 't gebied en doet het van alle internationale versies van Survivor/ERquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten ze nu dat deze vis niet giftig is?
Jessie is tochtig?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jessie zit hierna wel het meeste op de tocht ja. Chloe ook. Suus+Koos wordt wel een samensmeltingsteam, net als Dave+Thomas(+Anna+Dio)
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Bertie van de vis was.
dit, absoluutquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:42 schreef zoem het volgende:
Kamp Bertie is eigenlijk nog het meest ER-waardig.
En ze zeggen JJquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:42 schreef Prisha het volgende:
leuke vraag van BErtie...wie hoop je dat hier niet komt...
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:42 schreef luxerobots het volgende:
Is die ene al vertrokken dan van afvallerseiland?
ja...je voelt hem al aankomenquote:
ah top.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
D'r zit zo'n kenner in het productieteam, die is bekend met 't gebied en doet het van alle internationale versies van Survivor/ER
Met stille trom schijnbaar hmquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:42 schreef luxerobots het volgende:
Is die ene al vertrokken dan van afvallerseiland?
ze heeft netjes iedereen gedag gezegd voor de camera hoorquote:
Is bertie lesbisch?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
ouwe man lesbienne en jonge vent.... ja wel treffend en straks een rauwdauwer er bij
nee barthoquote:
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:43 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik heb het wel te doen met jj nu
Gras is groen...quote:
Weet ik veel, ik heb nog weinig intelligents kunnen ontdekken in Kraantje en JJ.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wanneer maak je eigenlijk die beslissing om je door andere mensen aan te laten spreken met Kraantje Pappie?
quote:
wist je dat nietquote:
In het begin was het volgens mij nog wel Alex, maar zijn de anderen gewoon overgeschakeld op Kraantje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wanneer maak je eigenlijk die beslissing om je door andere mensen aan te laten spreken met Kraantje Pappie?
is dat wel zo? want wie zegt dat wat wij groen noemen niet eigenlijk blauw isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |