Zag net de reclame voorbij komen en lijkt idd op Mous, wel jammer op zich wel boeiend ventje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:48 schreef Rockiejj het volgende:
En volgens mij ontsnapt Mous morgen..
Echt? Met zijn halal eten al klagen na een dag of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Zag net de reclame voorbij komen en lijkt idd op Mous, wel jammer op zich wel boeiend ventje.
Dat was geen klagen, er was van alles besteld, iedereen kon eten, maar overal zat varkensvlees is. Hij had een terecht punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:11 schreef ato het volgende:
[..]
Echt? Met zijn halal eten al klagen na een dag of zo.
Rob is een schatje, mag voor mij zo winnen.
Boy vliegt alle kanten op, is geen stabiele jongen ( wie wel :-))
Verder erger ik mij aan diverse vrouwen bv dat mens die haar kind mist.
Tessa lult ook met alle kanten mee.
Marcel wat is dat een sukkel zeg met zijn grote bek, letterlijk en figuurlijk.
Hij loopt ook erg vaak in z'n boxer rondquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Serieus, dag 6 nog maar??![]()
En ik hoop wel dat Boy terug mag, hij is zo gruwelijk lekker om naar te kijken, dat accent en die lach![]()
![]()
Alles wat er uit z'n mond komt mag er blijven trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2016 00:43:11 ]
Dan ga je toch overleggen? Ipv met dreigen om eruit te gaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was geen klagen, er was van alles besteld, iedereen kon eten, maar overal zat varkensvlees is. Hij had een terecht punt.
Hij weet zelf ook wel dat ie lekker isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij loopt ook erg vaak in z'n boxer rond
Dan heb je toch bij elkaar meer dan 300.000 kijkers :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:28 schreef DKUp het volgende:
Donderdag 13 oktober 2016
19:17
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 195.000
Marktaandeel: 4,0
Kijkdichtheid: 1,2
23:11
Kijkcijfers: 143.000
Marktaandeel: 4,4
Kijkdichtheid: 0,9
Herhalingen tellen niet mee voor adverteerders. Dat is leuk, maar niet relevant...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:28 schreef DKUp het volgende:
Donderdag 13 oktober 2016
19:17
Kijkcijfers: 195.000
Marktaandeel: 4,0
Kijkdichtheid: 1,2
23:11
Kijkcijfers: 143.000
Marktaandeel: 4,4
Kijkdichtheid: 0,9
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:31 schreef Awsom het volgende:
Wat voert die dave voor toneelstukje op dan
lekker gescript dit![]()
![]()
Ok helder :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Herhalingen tellen niet mee voor adverteerders. Dat is leuk, maar niet relevant...
Is Dave die aandachttrekker ofwel zogenaamd Barbier?quote:
degene die out ging? Wat daar nu mee was....of zien we dat vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:56 schreef ato het volgende:
[..]
Is Dave die aandachttrekker ofwel zogenaamd Barbier?
Pleur die er ook uit.
Ik, lekker wijf man. Zou ik wel de badkamer schoon voor maken.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Oh wtf, ik zie nu in de herhaling dat ze gewoon z'n lul in beeld brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Oh wtf, ik zie nu in de herhaling dat ze gewoon z'n lul in beeld brengenOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |