Daar heb ik er al eentje van, eentje die ik graag nog een extra evolutie geef.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is de Pokemon een wonder, incredible stats?
Zo ja, dan kan je er een prima Poliwrath van maken.
Hier ook netquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Poliwag uit 5km ei... een Poliwag...
Pidgey 15/15/15 met 440 cpquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog 300 meter lopen en dan komt mijn 5 km ei uit. Wat denken jullie dat het gaat worden?
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat er op plekken waar veel Spaerows voorkomen, er weinig Weedles opduiken?
[ afbeelding ]
Waarom moeten die kutbeesten nou weer weerloze Weedles opetenquote:
Die heeft echt teveel tijd over als je dit soort dingen gaat uitzoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat er op plekken waar veel Spaerows voorkomen, er weinig Weedles opduiken?
[ afbeelding ]
Gewoon alle heatmaps bekijken uit nieuwsgierigheid, niks mis mee toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft echt teveel tijd over als je dit soort dingen gaat uitzoeken
Dratini loskade nuquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog 300 meter lopen en dan komt mijn 5 km ei uit. Wat denken jullie dat het gaat worden?
Sinds dit topic heb ik al twee Dratini's gevangen, dat is al meer dan elk topic hiervoor na de captcha geďntroduceerd werdquote:
Ik snap deze oo nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Blobje het volgende:
Die nieuwe catchrate met +1, +2 en +3. Hoe moet je dat zien. 10%, 20% en 30% hogere kans om ze te vangen?
Jaloers!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds dit topic heb ik al twee Dratini's gevangen, dat is al meer dan elk topic hiervoor na de captcha geďntroduceerd werd
En morgen lekker Charmanders oogsten op werk
Nu lijkt het bijna of je blij bent dat POK weg isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds dit topic heb ik al twee Dratini's gevangen, dat is al meer dan elk topic hiervoor na de captcha geďntroduceerd werd
En morgen lekker Charmanders oogsten op werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |