Ik legde C in het begin op een schapenvachtje. Dan dronk ze op mijn bed liggend bij mij en legde ik haar daarna slapend met schapenvacht en al in haar eigen bedje, om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:46 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Goeie... Even kijken of ik die nu wel in haar maat kan vinden, heb hier nu een 68/74 liggen, maar ze zit nog maar in 50/56.
Gecondoleerd. Dat is wel mooi gezegd ja. Het is een erg dun lijntje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja wij deden een datum tweeling
Opa van man is vanochtend overleden. Dus erg dubbele dag![]()
Verder was man thuis en hebben we fotoshoot gedaan, zijn we gezellig met zijn 3 op stap geweest en hebben we even extra stil gestaan bij hoeveel geluk we hebben maar ook hoe dun het lijntje tussen geluk en verdriet is.
Daar zit het hem niet in nee. Het is meer dat ik 'stevig' en adrem moet zijn, en me nog niet zo voelquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:20 schreef Quoi het volgende:
Soof, fijn!
En Groofs, daar vind je vast snel een goede manier voor. Organisatietalent heb je iig
Dat deel kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Daar zit het hem niet in nee. Het is meer dat ik 'stevig' en adrem moet zijn, en me nog niet zo voel
Oh herkenbaar.. maar het kwam goed! Net als fietsenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Daar zit het hem niet in nee. Het is meer dat ik 'stevig' en adrem moet zijn, en me nog niet zo voel
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:51 schreef Arja het volgende:
Wat sneu molo, beterschap.
Vandaag is het een jaar geleden dat ik van emmy's bestaan wist en god, wat ben ik blij met haar! Kan me geen leven zonder haar meer voorstellen
Ook zo'n grote mijlpaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wij naderen het moment dat S net zo lang uit de buik als in de buik is![]()
Ik constateerde laatst wel dat ik gelukkig al niet meer zo'n nare bijsmaak krijg als het gaat om zijn geboorte; dat hij al zo vroeg kwam, en zo klein was. Daar was ik wel heel blij om.
Maar t is ook zo'n heerlijk kindWord echt elke dag nog weer helemaal blij als ik hem zie. En zn grote zus ook
Oh heerlijk!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga zo met C samen in bad. Nog niet gedaan. Veel gedoe, maar wil nog even extra van mijn laatste verlofdagen met haar genieten.
Hier wordt ik spontaan emotioneel incontinent van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:51 schreef Arja het volgende:
Vandaag is het een jaar geleden dat ik van emmy's bestaan wist en god, wat ben ik blij met haar! Kan me geen leven zonder haar meer voorstellen
Dat klinkt allemaal topquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:55 schreef Mies_poes het volgende:
Wij zijn voor het eerst naar het CB geweest, ze weegt 4535 gram en is 55 centimeter, bij geboorte 3780 gram en 50 centimeter we doen het goed! En ik heb in de wachtkamer gevoed met mensen erbij, weer een drempel genomen.
Nu met haar in de draagzak een slaapzakje kopen.
Dat doet ie goed! Je zult wel trots zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hij groeit goed!
Hij komt van gewicht op -3 en lengte -2, en nu zit het allebei tussen -1 en -2 in
7250 gram en 67 cm that is. Dezelfde stats als zn zus bij 8 maanden
I'm with you Groofsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wauw, ik verbaas me steeds over hoe weinig nachtvoedingen jullie geven. Hier nogsteeds 3 meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |