Draagt ze een slaapzakje? Mijn grote werd wakker doordat haar bedje was afgekoeld, met een slaapzak sliep ze stukken beter door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 05:37 schreef Mies_poes het volgende:
Mijn baby heeft iets nieuws. Voorheen viel ze 's nachts altijd na de borst in slaap en kon ik haar zo in de cosleeper over leggen. Nu al een paar nachten slaapt ze niet na de borst (wel slaperig) en als ik haar dan in de cosleeper leg gaat ze huilen.
Goeie... Even kijken of ik die nu wel in haar maat kan vinden, heb hier nu een 68/74 liggen, maar ze zit nog maar in 50/56.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Beterschap Molo, bij mijn mini lijkt het eindelijk beter te gaan.
[..]
Draagt ze een slaapzakje? Mijn grote werd wakker doordat haar bedje was afgekoeld, met een slaapzak sliep ze stukken beter door.
Ik schrik elke paar seconden wakker en vind dat niet fijn en M. valt er heel snel door in slaap waardoor ze na een uur weer honger heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:50 schreef Unihipili het volgende:
Ohh dat is wel prut Mies_poes. Hoezo gaat liggend voeden niet?
Ik lig as we speak baby te voeden. Volgens mij zat er een beetje lang (4 a 5u) tussen nu en de vorige voeding.
Ik heb wel kloven aan 1 tepel inmiddels. Aan die kant drinkt ze liggend minder netjes en gisteren trok ze haar hoofd weg met tepel nog vast. Auw.
Dat doen we alquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:05 schreef Vieve6 het volgende:
Oh Mies! Begrijpelijk dat dat slopend is! Of het bedje voorverwarmen met een kruik? Zodat ze niet in een 'koud' bedje terecht komt?!
Nog van harte gefeliciteerd Sara en Cassandra!!!
Ik kan er ook niet mee slapen, liggend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:04 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik schrik elke paar seconden wakker en vind dat niet fijn en M. valt er heel snel door in slaap waardoor ze na een uur weer honger heeft.
Balen van het kloofje zeg, let er goed op want ze kunnen zo vreselijk pijn doenbij mij is ie eindelijk bijna weg.
Volgens Het Grote Boek zit M. nu in een sprongetje en hoewel het geheel toevallig kan zijn; ze was vannacht zo ontroostbaar en wilde alleen maar aan de borst, niet echt drinken maar sabbelen.
Ik legde C in het begin op een schapenvachtje. Dan dronk ze op mijn bed liggend bij mij en legde ik haar daarna slapend met schapenvacht en al in haar eigen bedje, om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:46 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Goeie... Even kijken of ik die nu wel in haar maat kan vinden, heb hier nu een 68/74 liggen, maar ze zit nog maar in 50/56.
Gecondoleerd. Dat is wel mooi gezegd ja. Het is een erg dun lijntje.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja wij deden een datum tweeling
Opa van man is vanochtend overleden. Dus erg dubbele dag![]()
Verder was man thuis en hebben we fotoshoot gedaan, zijn we gezellig met zijn 3 op stap geweest en hebben we even extra stil gestaan bij hoeveel geluk we hebben maar ook hoe dun het lijntje tussen geluk en verdriet is.
Daar zit het hem niet in nee. Het is meer dat ik 'stevig' en adrem moet zijn, en me nog niet zo voelquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:20 schreef Quoi het volgende:
Soof, fijn!
En Groofs, daar vind je vast snel een goede manier voor. Organisatietalent heb je iig
Dat deel kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Daar zit het hem niet in nee. Het is meer dat ik 'stevig' en adrem moet zijn, en me nog niet zo voel
Oh herkenbaar.. maar het kwam goed! Net als fietsenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Daar zit het hem niet in nee. Het is meer dat ik 'stevig' en adrem moet zijn, en me nog niet zo voel
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:51 schreef Arja het volgende:
Wat sneu molo, beterschap.
Vandaag is het een jaar geleden dat ik van emmy's bestaan wist en god, wat ben ik blij met haar! Kan me geen leven zonder haar meer voorstellen
Ook zo'n grote mijlpaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wij naderen het moment dat S net zo lang uit de buik als in de buik is![]()
Ik constateerde laatst wel dat ik gelukkig al niet meer zo'n nare bijsmaak krijg als het gaat om zijn geboorte; dat hij al zo vroeg kwam, en zo klein was. Daar was ik wel heel blij om.
Maar t is ook zo'n heerlijk kindWord echt elke dag nog weer helemaal blij als ik hem zie. En zn grote zus ook
Oh heerlijk!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga zo met C samen in bad. Nog niet gedaan. Veel gedoe, maar wil nog even extra van mijn laatste verlofdagen met haar genieten.
Hier wordt ik spontaan emotioneel incontinent van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:51 schreef Arja het volgende:
Vandaag is het een jaar geleden dat ik van emmy's bestaan wist en god, wat ben ik blij met haar! Kan me geen leven zonder haar meer voorstellen
Dat klinkt allemaal topquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:55 schreef Mies_poes het volgende:
Wij zijn voor het eerst naar het CB geweest, ze weegt 4535 gram en is 55 centimeter, bij geboorte 3780 gram en 50 centimeter we doen het goed! En ik heb in de wachtkamer gevoed met mensen erbij, weer een drempel genomen.
Nu met haar in de draagzak een slaapzakje kopen.
Dat doet ie goed! Je zult wel trots zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hij groeit goed!
Hij komt van gewicht op -3 en lengte -2, en nu zit het allebei tussen -1 en -2 in
7250 gram en 67 cm that is. Dezelfde stats als zn zus bij 8 maanden
I'm with you Groofsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wauw, ik verbaas me steeds over hoe weinig nachtvoedingen jullie geven. Hier nogsteeds 3 meestal.
Oh gezellig jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:54 schreef Nazil het volgende:
Quoi hopen dat het bloeden snel stopt. Fijn dat de rest goed was.
Groofs lekker gebadderd![]()
Ik heb m ook net in badje gedaan, een moment van ontspanning tussen de huilbuien door. Sinds gisterenavond is niks meer goed. Speen ook niet.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:55 schreef LeSage het volgende:
Quoi, lekker dat hij alleen ligt te slapen, maar had je niets leukers te doen tijdens deze kostbare tijd?
wil ik ook maar de buur komt zo en als ik zit is op mn arm fijner.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh gezellig ja![]()
Lekker een stuk wandelen met doek / draagzak? Staat hier garant voor slaap = ook ontspanning. En voor mij ook, want constant op eieren lopen omdat je baby anders misschien weer onrustig wordt is ook niks.
Tip: je kunt ook met een paar steekjes de hoofdopening kleiner maken zodat het hoofd niet in de slaapzak kan zakken. Die kun je dan later heel makkelijk weer losknippen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:46 schreef Mies_poes het volgende:
Goeie... Even kijken of ik die nu wel in haar maat kan vinden, heb hier nu een 68/74 liggen, maar ze zit nog maar in 50/56.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |