Godverdommeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Sta je nou weer met je harses op Dumpert?
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_het_zwaar.html
Ik zag het net ook jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:27 schreef hugecooll het volgende:
Sta je nou weer met je harses op Dumpert?
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_het_zwaar.html
Hij is de schaamte al ver voorbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lach je er nou om? Ik zou me kapot schamen.
Ik zet het toch zelf op YouTube? Dat iemand anders het dan op Dumpert zet is een risico dat er bij hoort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lach je er nou om? Ik zou me kapot schamen.
Kan mij daar wel druk om maken maar het is nou al gebeurd, lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is de schaamte al ver voorbij
Niet alleen het feit dat het Dumpert staat maar meer het filmpje an sich. Echt hoe krijg je het in je hoofd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zet het toch zelf op YouTube? Dat iemand anders het dan op Dumpert zet is een risico dat er bij hoort.
Nu kun je het wel niet meer verwijderen, iets wat je bij je eigen kanaal waarschijnlijk binnenkort weer gaat doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan mij daar wel druk om maken maar het is nou al gebeurd, lekker laten gaan.
Boeiend, op YouTube heb je abonnees die je écht willen volgen en je interessant vinden. Op Dumpert doet iedereen zijn plasje, ongeacht of ze je interessant vinden of niet. Dus daar zou ik me niet al te veel van aantrekken. Gewoon zorgen dat je embed op Dumpert komt voor de views en dan lekker achterover leunenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben zelf dit YouTube kanaal + content gestart, dus als er iets op een andere site komt, sja dat is zo, risico wat er bij hoort zullen we maar zeggen, maak ik mij niet druk om.
En NOGMAALS, die hele dashcam "serie" Is enorm aangedikt omdat er een dashcam aan stond, niets meer en niets minder, ik zit niet constant te zeiken in de auto, puur een beetje zeuren om het zeuren voor die beelden. Als je dat niet door hebt, ook door het "koekoek" Dan eh..
Euhm...daar staat toch gewoon copyright op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zet het toch zelf op YouTube? Dat iemand anders het dan op Dumpert zet is een risico dat er bij hoort.
Heb ze al gemaild met de vraag of ze wilde embedden, maar word vast geen gehoor aan gegeven, dus vind het wel goed zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:55 schreef starla het volgende:
[..]
Euhm...daar staat toch gewoon copyright op?
Dumpert moet je flink dokken...
Dus als iemand een verkeersfoutje maakt, dan zou je dat ook kunnen doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan mij daar wel druk om maken maar het is nou al gebeurd, lekker laten gaan.
Ik vind het wel grappig hoe hij iedereen afzeikt die wat fouts doet maar wel zit op te scheppen dat hij niet gaat remmen als iemand een foutje maakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dus als iemand een verkeersfoutje maakt, dan zou je dat ook kunnen doen
Deze fetish is een beetje raar, het lijkt mij het beste als de persoon die dit heeft aangevraagd even een stapje terugneemt en een momentje voor bezinning pakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
De speciale vlog is af
Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook![]()
![]()
Ik vind het vooral grappig dat je niet ziet dat dat een grap was. Natuuuurrrliijjkk rem ik wel als iemand een fout maakt, je zegt het zelf, opletten/fouten opvangen/anticiperen zijn de belangrijkste dingen bij het autorijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe hij iedereen afzeikt die wat fouts doet maar wel zit op te scheppen dat hij niet gaat remmen als iemand een foutje maakt.
En dat terwijl het belangrijkste in het verkeer naast opletten en de regels volgen, anticiperen en de fouten van andere opvangen is.
Denk ook dat er nu even flink getandenknarst wordquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze fetish is een beetje raar, het lijkt mij het beste als de persoon die dit heeft aangevraagd even een stapje terugneemt en een momentje voor bezinning pakt.
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:20 schreef CrashO het volgende:
Ja koekoek
Waarschijnlijk nog door jezelf gesubmit ook
Die kans is wel heel erg groot ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:20 schreef CrashO het volgende:
Waarschijnlijk nog door jezelf gesubmit ook
Anders ff belletje plegen (gratis):quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ze al gemaild met de vraag of ze wilde embedden, maar word vast geen gehoor aan gegeven, dus vind het wel goed zo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:09 schreef starla het volgende:
Misschien wordt het volgende filmpje dan wel Brad die op de stoep staat voor zijn huis en gewoon elke 10 seconden 'koekoek' roept...
Ik denk dat het op een gegeven moment wel een leuke vlog wordt nadat iemand de politie heeft gebeld met de mededeling dat er een verwarde man op straat staat
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
De speciale vlog is af
Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook![]()
![]()
Gastquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
Jezus tyfus tering christus
Dan zou ik toch wat beter je best op je grappen doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat je niet ziet dat dat een grap was. Natuuuurrrliijjkk rem ik wel als iemand een fout maakt, je zegt het zelf, opletten/fouten opvangen/anticiperen zijn de belangrijkste dingen bij het autorijden.
Ik heb nog geen groetjes gehoord trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:56 schreef Leonos het volgende:
Zijn je views op YT al gestegen Bradgod?
Koekoek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat is er zo grappig? Ben ik de enige die dit echt teringtriest vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |