Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beter een anti-climax, dan geen climax
En een vergelijkbaar filmpje is onlangs verwijderd omdatquote:
quote:Nee hoor, alleen die video is verwijderd omdat het toch niks toevoegde behalve weer een filmpje waar in ik zeg dat het mij niets doet maar vervolgens wél een filmpje erover maak![]()
Dat filmpje was verwijderd omdat die HIERNA kwamquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En een vergelijkbaar filmpje is onlangs verwijderd omdat
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:47 schreef starla het volgende:
Lol, zie al die users hier als vliegen op een dampende drol afkomen omdat Brad een absurdistische vlog maakt.
Hoe verdraaid is je wereldbeeld wel niet als je de vlog sneu vindt en daarmee compleet sneu gedrag probeert te legitimeren
Fok! op z'n best!
Ja, ik moet weer manquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
brad het is weer tijd voor de kapper gvd
Grote optreden? Waar? Wanneer? Zijn er nog kaarten te koop? Prijs?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik moet weer man![]()
Ik ga waarschijnlijk voor het grote optreden volgende maand weer naar de kapper
In Lelystad, Flavourlandquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Grote optreden? Waar? Wanneer? Zijn er nog kaarten te koop? Prijs?
Ja? Wat is dit opeens?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Grote optreden? Waar? Wanneer? Zijn er nog kaarten te koop? Prijs?
Het is niet echt een heel groot optreden, we doen 3-4 liedjes, spelen 15 minuten ongeveer.quote:
Merken jullie wel als het zover isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:09 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wanneer? Kan dumpert-TV op bezoek komen? Vertel ons meer
Geenstijl/PowNed/Dumpert is het afvoerputje van digitaal Nederland. Die gaan helemaal niks embedden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:23 schreef starla het volgende:
[..]
Anders ff belletje plegen (gratis):
http://www.advocaatvoorauteursrecht.nl/youtube-auteursrechten
Kan ze tot 20.000e boete opleveren mits oogmerk op winstbejag.
Kun je die twingo wegdoen en eindelijk een keer een fatsoenlijke auto kopen
Zullen wij proberen om Gwen van Poorten naar je fietsenschuurtje Man Cave te krijgen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Merken jullie wel als het zover is
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:38 schreef Fopje het volgende:
Je kan zn videos opmerkelijk vinden. Maar dat beledigen hoeft van ons niet zo.
Kritiek = prima.
Afzeiken niet.
Heb dat ook nooit echt gesnapt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja.
Toch wel respect hoe je ermee om gaat hoor Brad, dat is ook wel eens anders geweest.
Vind 't opmerkelijker hoe sommigen zich immens druk maken om een FOK!ker die video's maakt.
Ja, ik kan wel blijven happen en blijven verwijderen, maar dan heb ik alleen mezelf er maar mee, want dát is ook hetgeen wat die mensen willen hier natuurlijk. Dat ik mij laat kennen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja.
Toch wel respect hoe je ermee om gaat hoor Brad, dat is ook wel eens anders geweest.
Vind 't opmerkelijker hoe sommigen zich immens druk maken om een FOK!ker die video's maakt.
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om iemand belachelijk te maken, waarschijnlijk om zelf te verbloemen dat ze een nog saaier leven hebben en onzeker zijn. Mijn leven is absoluut niet op de rails nu, maar ik heb talent voor het maken van muziek, oefen dit ook uit, dat gaat goed, en denk ook dat daar misschien wat afgunst bij zit van een aantal mensen.quote:
Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.
Zeker als dat ook nog eens wordt opgepakt door dumpert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |