abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165957843
Ga hulp zoeken Brad. De problematiek sijpelt van mijn beeldscherm. Of ik moet toevallig de enige zijn die door je content heenprikt. Dat kan ook.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:52:17 #272
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_165957878
Dus de Zeurende chauffeur reeks is alweer ten einde?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_165957907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit ja.

Toch wel respect hoe je ermee om gaat hoor Brad, dat is ook wel eens anders geweest.
Vind 't opmerkelijker hoe sommigen zich immens druk maken om een FOK!ker die video's maakt.
Ja, ik kan wel blijven happen en blijven verwijderen, maar dan heb ik alleen mezelf er maar mee, want dát is ook hetgeen wat die mensen willen hier natuurlijk. Dat ik mij laat kennen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:

[..]

Heb dat ook nooit echt gesnapt.
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om iemand belachelijk te maken, waarschijnlijk om zelf te verbloemen dat ze een nog saaier leven hebben en onzeker zijn. Mijn leven is absoluut niet op de rails nu, maar ik heb talent voor het maken van muziek, oefen dit ook uit, dat gaat goed, en denk ook dat daar misschien wat afgunst bij zit van een aantal mensen.
pi_165957912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit ja.

Toch wel respect hoe je ermee om gaat hoor Brad, dat is ook wel eens anders geweest.
Vind 't opmerkelijker hoe sommigen zich immens druk maken om een FOK!ker die video's maakt.
Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.

Zeker als dat ook nog eens wordt opgepakt door dumpert.
  PR en moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:56:44 #275
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_165957983
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het was niet mijn intentie om te kwetsen. Ik vind het ongepast dat hier mensen hem aanmoedigen om zijn ziel en zaligheid online te zetten.

Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.
Lekker z'n eigen ding doen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen.

Vind zelf geen fuck aan de meeste filmpjes die hij maakt, maar da's dan weer mijn ding :7
Fuck the EBU.
pi_165957997
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Mijn ziel en zaligheid/opgepakt door dumpert?

Er staan welgeteld 2 zeurende chauffeur filmpjes online, een filmpje waarin ik een paar keer KOEKOEK roep en 2 Polka's nou nou :')

Het is maar wat je ziel en zaligheid noem, in die filmpjes over dat daten ben ik vrij discreet, ik noem geen namen en ondanks dat ik het wel een beetje bespreekbaar maak gooi ik niet alles op tafel.

Ook m.b.t mijn eigen leven zijn er nou niet echt hele grote privé gebeurtenissen die ik online gooi. Ik ga een avondje repeteren met de band, krijg van m`n buurman een dashcam, en het filmpje waarin ik zeg dat ik op Dumpert staat en ook even meld wat het met mij doet om steeds zo afgezeken te worden.. Maar heb nou niet het idee dat ik echt heel privé bezig ben of zo
pi_165958016
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En in contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.

Vind zelf geen fuck aan de meeste filmpjes die hij maakt, maar da's dan weer mijn ding :7
Ach Moira, mensen willen gewoon graag zeiken om het zeiken, en dat mensen mij achterlijk vinden zegt in mijn ogen ook wel weer genoeg over de kortzichtigheid van diezelfde mensen.
pi_165958025
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap die bezorgdheid wel ja, maar inmiddels gaat het al jaren zo en Brad lijkt zich er allemaal nog prima mee te vermaken. En in contrary to popular belief is Braddie echt zo achterlijk nog niet, die kiest er zelf bewust voor omdat hij het leuk vindt (niet omdat anderen hem 'sarcastisch' aanmoedigen), zélfs ondanks de zeeën aan kinderachtige kutreacties.

Ah, oke, duidelijk. Leven en laten leven.
  PR en moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:00:04 #279
288245 crew  Moira
pi_165958048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ach Moira, mensen willen gewoon graag zeiken om het zeiken, en dat mensen mij achterlijk vinden zegt in mijn ogen ook wel weer genoeg over de kortzichtigheid van diezelfde mensen.
True, internet blijft het internet. En dat pak je ook steeds beter op :Y
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ah, oke, duidelijk. Leven en laten leven.
Exactly ^O^
Fuck the EBU.
pi_165958075
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

True, internet blijft het internet. En dat pak je ook steeds beter op :Y
Daarom, zei ik ook al in een filmpje, het is internet, ik gooi die filmpjes online, komt het dan op een andere site ? Prima, is een risico wat ik daarmee neem, weet ik heel goed.
  PR en moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:02:28 #281
288245 crew  Moira
pi_165958106
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Daarom, zei ik ook al in een filmpje, het is internet, ik gooi die filmpjes online, komt het dan op een andere site ? Prima, is een risico wat ik daarmee neem, weet ik heel goed.
Ergens is het ook wel weer vermakelijk om al die zure reacties erop te lezen :D trololololol
Fuck the EBU.
pi_165958151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ergens is het ook wel weer vermakelijk om al die zure reacties erop te lezen :D trololololol
Ja dat is zeker waar.
De meeste reacties onder mijn filmpjes laat ik ook gewoon staan nu, dan kunnen andere mensen die mijn filmpjes wel leuk vinden lezen wat voor sneue flippo's er eigenlijk bestaan.

Er zijn echt wel reacties die ik weg haal, maar dat zijn meer de "Dikzak" en de "Gehandicapte" Reacties die ik al 400x voorbij heb zien komen.
pi_165958168
Ik vind het tijd voor een Braddiemeet _O_
pi_165958249
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
_O_

Kijken of al die sukkeltjes dan ook komen. _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165958304
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Die reacties vloeien voort uit een structureel probleem. En dat is geen probleem van degene die reageert. Het gaat er soms hard aan toe, maar daar zie ik de fun nog wel van in. Van het structurele probleem _absoluut_ niet.
pi_165958310
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

_O_

Kijken of al die sukkeltjes dan ook komen. _O_
Een Braddiemeet _O-

Denk dat er maar heel weinig mensen komen, vaak een grote bek op het internet, maar als het er op aankomt om mij te meeten zullen ze wel met een excuus komen.

En de mensen die komen die een grote bek hadden zullen waarschijnlijk óf onzekere bevende knakkers zijn óf juist hele chille mensen (Zie je ook vaak)
pi_165958339
Ik zou er gewoon mee kappen gozer en pas terugkomen als je die Panamera in de pocket hebt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  PR en moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:14:58 #288
288245 crew  Moira
pi_165958341
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:12 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Die reacties vloeien voort uit een structureel probleem. En dat is geen probleem van degene die reageert. Het gaat er soms hard aan toe, maar daar zie ik de fun nog wel van in. Van het structurele probleem _absoluut_ niet.
Welk structureel probleem? Het enige 'structurele probleem' zijn de mensen die zich er obsessief druk om blijven maken. Die kerel heeft lol, laat hem lekker. Is zijn zaak.

En als je er de fun niet van in ziet is het echt héél makkelijk om gewoon weg te blijven. Doe je toch ook met andere dingen die je niet leuk vindt?
Fuck the EBU.
pi_165958361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

[..]

Een Braddiemeet _O-

Denk dat er maar heel weinig mensen komen, vaak een grote bek op het internet, maar als het er op aankomt om mij te meeten zullen ze wel met een excuus komen.

En de mensen die komen die een grote bek hadden zullen waarschijnlijk óf onzekere bevende knakkers zijn óf juist hele chille mensen (Zie je ook vaak)
Ja man, klopt.

Ik wil een keer een rondje mee rijden in je Twingo, als je je camera thuis laat. Ik hoef niet op YouTube. :D
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165958371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

[..]

Een Braddiemeet _O-

Ik zal er sowieso zijn!

Moira vast ook wel met mono! :+
  PR en moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:17:28 #291
288245 crew  Moira
pi_165958395
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:16 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik zal er sowieso zijn!

Moira vast ook wel met mono! :+
Sure, als er beetje gezellige mensen komen. En het mooi weer is :')
Fuck the EBU.
pi_165958425
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Anders gaan we gewoon in de schuur van Braddie chillen.
pi_165958448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:15 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja man, klopt.

Ik wil een keer een rondje mee rijden in je Twingo, als je je camera thuis laat. Ik hoef niet op YouTube. :D
Camera laat ik dan wel thuis hoor, maak je geen zorgen.
(Is trouwens gewoon m`n telefoon voor het grootste gedeelte :') )
pi_165958453
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als het lekker weer is kunnen we altijd een terrasmeet plannen :D
pi_165958472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als het lekker weer is kunnen we altijd een terrasmeet plannen :D
Was je nou nog in Hoorn laatst?
pi_165958515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Welk structureel probleem? Het enige 'structurele probleem' zijn de mensen die zich er obsessief druk om blijven maken. Die kerel heeft lol, laat hem lekker. Is zijn zaak.
In dit topic kan je lezen welke problematiek brad zelf al aankaart. Vreemd dat je dan enkel degenen die reageren als probleem oplepelt. Dan heb je gewoon niet opgelet. Dan heb ik het niet eens over wat hieraan ten grondslag ligt. Vanzelfsprekend ga ik dit niet op persoonlijke titel herhalen, of mijn zegje doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

En als je er de fun niet van in ziet is het echt héél makkelijk om gewoon weg te blijven. Doe je toch ook met andere dingen die je niet leuk vindt?
Pardon? Schaar jij mij nou onder bashers ofwat?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2016 20:24:50 ]
pi_165958552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:20 schreef HPLC het volgende:

[..]

Was je nou nog in Hoorn laatst?
Nee, ging helaas niet door.
Word waarschijnlijk volgende week ergens, maar dan zit ik al behoorlijk vol :')
pi_165958558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Camera laat ik dan wel thuis hoor, maak je geen zorgen.
(Is trouwens gewoon m`n telefoon voor het grootste gedeelte :') )
Haha de bradmobiel. :D
pi_165958569
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:22 schreef Stratotanker het volgende:

Pardon? Schaar jij mij nou onder bashers ofwat?
Naar mijn mening ben jij wel een basher.
Je blijft maar "structurele problematiek" op ratelen, alsof er écht mentaal iets mis is met mij. Doe eens niet.
pi_165958576
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 20:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Haha de bradmobiel. :D
Op dit moment heet 'ie nog steeds Bas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')