hoe oudquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstekend.
Ben deze week mentor van een klas. Vandaag moesten ze de stad in.
Werd constant gebeld omdat ze verdwaald waren. Had wel wat schattigs.
Heb je ook bijna vakantie?
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trumpquote:
Iedereen blijft van mijn kindjes af.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trump
Lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen blijft van mijn kindjes af.
Ik zou denk ik te beschermend zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Je zou ook wel een goede vader zijn, denk ik. Alleen niet teveel memes met ze delen.
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik te beschermend zijn.
Voor je het weet liggen ze vastgebonden op hun rug in een gangbang op internet
gelijk het klooster inquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuis
ik lig hier 's avonds wakker van.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of nog erger, komen ze met een niet-blanke thuis
Gewoon in een upper class gemeente gaan wonen + meisjesschoolquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik lig hier 's avonds wakker van.
dat worden de grootste slettenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon in een upper class gemeente gaan wonen + meisjesschool
dat is dan ook een heel eng wereldjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grootste sletten wel in de gay community.
hoezoquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt een lange avond op werk jongons
Hij zei datenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
"Over tien jaar neuk ik ze" - Trump
Allemaal onzin.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zeggen ook dat de grootste sletten uit de bible belt komen maar volgens mij is dat helemaal niet waar, anders had ik het wel geweten. De mensen die dat beweren zijn gewoon jaloers op anderen die wel deugdzaam zijn opgevoed. :$
beter nu dan over 2 maanden en 2 wekenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Bhumibol overleden Inso. Het is een trieste dag
Ik hoop dat er dan weer feesten gehouden mogen worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter nu dan over 2 maanden en 2 weken
Precies ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allemaal onzin.
Net zoals die mensen die beweren dat girls school voor sletten zorgen.
En zelf nog nooit eentje hebben gekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |