Koekenbakker28. Je mag altijd aansluitenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:38 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen op de PS4 die samen willen spelen en een beeeeetje op leeftijd (23+) zijn?In dat geval vind het wellicht ook interessant om hem te halen.
Als je max lvl bent kan je geen balkjes meer vullen en voor sommigen ligt daar de funquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:46 schreef ems. het volgende:
Wat maakt het levelen en de snelheid ervan überhaupt uit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je max lvl bent kan je geen balkjes meer vullen en voor sommigen ligt daar de fun verslaving
Wat een vreemde mensen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je max lvl bent kan je geen balkjes meer vullen en voor sommigen ligt daar de fun
Dit dus, kutzooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Geen connectie met de ea servers?
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Meer mensen wat last van problemen? Soldier die niet laad, soms een server niet kunnen vinden etc?
GTX680 trekt hem nog primaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
Vandaag maar een GTX 1070 besteld, die mijn GTX 970 gaat vervangen
Dit ja. Joinen via de party wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
PSN is down, naar het schijnt door ddos aanvallen op een dns service waar o.a. PSN dus gebruik van maakt.
Al zie ik wel wat mensen uit mijn lijst momenteel bezig zijn met de multiplayer.
Volgens mij was er ook een grote ddos attack vandaag, maargoed..quote:
Dit inderdaad. EA kan hier niet veel aan doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een grote ddos attack vandaag, maargoed..
Probeer er nu alsjeblieft geen positieve draai aan te gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Just like the old days(en daarmee bedoel ik niet 1918 maar tijden van Call of Duty 1 enzo).
xbone ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:54 schreef KoelkastZuignap het volgende:
Op de PC werkt alles gewoon normaal hier.
Moet je maar eens Argonne gaan proberen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:26 schreef Roces18 het volgende:
Net ff gauw paar potjes Rush kunnen doen. Tot nu toe mis ik vooral bottlenecks zoals operationele metro enz. Dat vond ik altijd episch
Dat leuk vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:26 schreef Roces18 het volgende:
Net ff gauw paar potjes Rush kunnen doen. Tot nu toe mis ik vooral bottlenecks zoals operationele metro enz. Dat vond ik altijd episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |