Lijkt me ook tof. Heb alleen geen crew natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:07 schreef SoldMayor het volgende:
Met een vaste groep spelen dan is BF het beste wat er is.
Mooi hoe die random bomber in het begin ons probeert te redden van die tank.
Op de X1 is er vaak wel ruimte hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof. Heb alleen geen crew natuurlijk.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
. Alles aan BF1 speelt beter dan BF4.
Haha hoezo ben ik frusti waar heb je het in godsnaam over. Ik ben niet aan t huilen dat het spel geen diepgang heeft omdat er niet 300 attachments vrij te spelen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]Wat een frusti ben jij, echt niet normaal..
Ik vind 't ook juist geinig dat er in BF4 assignments zijn die ik nog steeds niet heb unlocked na 500 uur. De Phantom assignments, en bijv. die Final Stand assignment waarvoor je kills moet maken met die vage stationairy shotgun. Dat geeft wat extra motivatie om dingen te doen die je anders niet zo vaak niet..
Want?? Wat is er volgens jou beter aan BF4?quote:
Ja dat heb ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed heb jij het spel uberhaupt al gespeeld of
Ok leuk om te weten.quote:
Adem in. Adem uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoezo ben ik frusti waar heb je het in godsnaam over. Ik ben niet aan t huilen dat het spel geen diepgang heeft omdat er niet 300 attachments vrij te spelen zijn.
ahahaha wtf manquote:
Ja het officiële spel is natuurlijk wel wat zwaarder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Was de beta lichter om te draaien dan de volledige versie, ik kon de beta nog vrij aardig draaien op mijn computer namelijk.
Gokkie wagen maar danquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja het officiële spel is natuurlijk wel wat zwaarder.
Vooral mensen die via via hoorden dat de game bij launch...Ken mensen die nergens last van hadden. Vorm vooral je eigen mening.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want?? Wat is er volgens jou beter aan BF4?
Mag ik je eraan herinneren dat BF4 een draak van een game was bij de launch. Pas na een halfjaar kwamen er patches die het speelbaar maakten op 64man conquest maps.
Deze game is nagenoeg perfect, ben weinig bugs tegen gekomen, single player is veeeel beter dan bf4, multiplayer is fantastisch en slechts 1 map kan me niet bekoren.
Het speelt vloeiender en fijner dan bf4.
Maargoed heb jij het spel uberhaupt al gespeeld of??
Nee, je maakt jezelf nogal belachelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ahahaha wtf man
Ik maak alleen die lui belachelijk die over 'diepgang' zitten te huilen
Waar heb je het over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just like the old daysquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Een groot nadeel is wel de keuze in wapens en modificatie. Geen keuze in wel/geen bipod, scope, grip of wat dan ook.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:13 schreef Awsom het volgende:
Het mocht ff duren.ff duren? De game is net uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf vandaag komen alle idioten online, het is gedaan met de objective play
Probeer Operations maar eens te spelen met een team van 20 waarvan er 12 snipenquote:
Ja de snipers mogen van mij vandaag nog weg, wat een faalhazen zijn dat zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Probeer Operations maar eens te spelen met een team van 20 waarvan er 12 snipen"Ja, maar we spelen toch positief, waarom verliezen we dan!"
Overall vermaak ik me trouwens heel erg goed met de gamequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de snipers mogen van mij vandaag nog weg, wat een faalhazen zijn dat zeg
Ja dat snap ik, maar level 50 in een paar dagen is niet "duurt ff" maar dat is belachelijk snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kon al een tijdje 'tijd' kopen om de game pre-release te spelen...
Hoe zit het met het rejoin tijd als je het spel weer inkomt? Ik bedoel dus of het net zo snel is als bij menig vorig BF spel uitgaande vanaf BF2. En de ranking gaat zo te zien ook vrij snel of speel je al zoveel en lang?quote:
Muhaha!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Vanaf vandaag komen alle idioten online, het is gedaan met de objective play
Dat viel me in de beta al op, dat belachelijk snelle levellen. Ik had gehoopt dat ze dat aangepakt zouden hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar level 50 in een paar dagen is niet "duurt ff" maar dat is belachelijk snel
Wat voor cpu heb je dan? Mijn 970 zit op 30-40% load oidquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
Vandaag maar een GTX 1070 besteld, die mijn GTX 970 gaat vervangen
Rejoin tijd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe zit het met het rejoin tijd als je het spel weer inkomt? Ik bedoel dus of het net zo snel is als bij menig vorig BF spel uitgaande vanaf BF2. En de ranking gaat zo te zien ook vrij snel of speel je al zoveel en lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |