SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 11-10-2016 14:05:45 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
De PS Plus games uit de OP moeten nog worden aangepast.
quote:
Zijn dat geen refurbushed ps4 ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe Ibood actie.
Sony PS4, 500GB - FIFA 17 en Uncharted 4 voor ¤299
Anders had dat er wel bij gestaan, dus nieuw lijkt me. Opzich ook logisch om deze nu aan te bieden met de komst van de Pro & Slim.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Zijn dat geen refurbushed ps4 ?
hier ook alquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:08 schreef Dagger87 het volgende:
Psvr geannuleerd. Toch te duur op dit moment. Heb nu een gear vr gehaald om toch vr te kunnen beleven. Mss de ps4 pro halen voor ffxv.
**hoopt nog steeds op een goede inruil deal**quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anders had dat er wel bij gestaan, dus nieuw lijkt me. Opzich ook logisch om deze nu aan te bieden met de komst van de Pro & Slim.
Ik denk dat vive ook beter is omdat je eenvoudig zelf kan ontwikkelen, en zelfs als je dat niet zelf doet dan genoeg anderen en dus meer content en ondersteuning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:08 schreef Dagger87 het volgende:
Psvr geannuleerd. Toch te duur op dit moment. Heb nu een gear vr gehaald om toch vr te kunnen beleven. Mss de ps4 pro halen voor ffxv.
dat is de pro ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier ook al
blijft prijzig voor weinig..
Join the clubquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:40 schreef Gellarboy het volgende:
Des te dichter we bij 13 oktober komen, des te slechter ik kan wachten. #rolberoerte
Don't hold your breathquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
**hoopt nog steeds op een goede inruil deal**
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:59 schreef MMaRsu het volgende:
Buyer beware: Enorme deadzone in Tomb Raider
He, dit is me een tip!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 01:12 schreef Ties02 het volgende:
Wat een uitvinding dat Spotify op je PS4.
Lekker racen met mijn favoriete hitjes op de achtergrond.
Wat is er toch met die studio aan de hand? FF XV en KH3 beide zo extreem in de vertraging.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kh3 nieuws uiterlijk feb 2017 😑 Dat is dus wederom bijna 2 jaar zonder nieuws.
Hopen op een eind 2017 release..
ff moet eerst, dus ze gaan geen andere game van zichzelf die hype weg laten nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er toch met die studio aan de hand? FF XV en KH3 beide zo extreem in de vertraging.
Net als met Audiosurf op de PC. Het is echt onmogelijk om muziek uit streamingdiensten daarvoor te gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
Harmonix voor PSVR schijnt een grappige audio visualiser voor PSVR te zijn, waarmee je als het ware in je muziek kunt rondlopen. Maar nu lees ik gisteren dat je hiervoor een USB stick met muziek moet inprikken..
. Halleeeuw, 2007 belde...
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:23 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Watchdogs 2 gepre-ordered bij Ubisoft
Ik heb echt nergens last van, game me al dagen de ziekte met die game zonder haperingenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk input lag met de pookjes, daar had de Xbox One versie ook last van.
Ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Blue_note het volgende:
Rise of the tombraider dus wel een aanrader (even buiten de eventuele input lag).?
Want?quote:
jup, ziet er ook nog eens fantastisch uit, hoop te ontdekken. ik was in een bepaald besneeuwd level meer bezig met ontdekken dan dat ik de main quest volgde, zo veel was er daar te onderzoeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Blue_note het volgende:
Rise of the tombraider dus wel een aanrader (even buiten de eventuele input lag).?
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:52 schreef Juuly het volgende:
Is Dragon Quest Builders een leuke game?
Klopt. Die heb ik zelf ook maar een week gehad i.v.m. de teleurstelling (geen preorder trouwens, zelfs pas een jaar na release gekocht tweedehands), maar over deze heb ik echt een goed gevoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
watch dogs 1 was een deceptie voor iedereen die m gepreordered had.
Helemaal niet. Ik vond het een prima spelletje en heb me er goed mee vermaaktquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
watch dogs 1 was een deceptie voor iedereen die m gepreordered had.
quote:It really is that bad. It's probably more apparent to me since I've just come from playing a lot of Uncharted 4.
The combat is not good at all. I was struggling against something as simple as killing a pack of wolves. The huge dead zone and the instant acceleration is just terrible. It makes the whole game feel sluggish. If they fixed it the combat would actually be great.
quote:It feels better than on the Xbox One, but the controls are still undeniably awful.
quote:And so far I super agree. Having replayed TR13 over the summer, that game controlled like a dream. Rise just feels so much more sluggish in comparison to me. Even movement, which is strange because they added sprint and fast swim so you're moving faster but it feels like Lara gained about 30 invisible pounds.
Im not really having issues but it's noticeable. The aiming though, that's an issue. I've been stealthing as much as possible since I just don't want to bother aiming, though I'm sure there will be plenty of full on fire fights soon.
Allemaal quotes van verschillende usersquote:The aiming is still hilariously bad. I invite anyone saying they don't feel it to simply go ahead and hunt some rabbits.
Maar niet zijn hype waard.. en ik heb het pas 2 jaar na de release uitgespeeld ofzquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:24 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond het een prima spelletje en heb me er goed mee vermaakt![]()
Doe ik normaal ook eigenlijk nooit, maar i.v.m. korting toch maar gedaan deze keer.quote:
Dat kan best hoor, ik weet alleen dat mensen die input-lag hebben gemerkt in de One-versiequote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:30 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van, game me al dagen de ziekte met die game zonder haperingen
Rez VR krijgt nog betere cijfersquote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:08 schreef DKUp het volgende:
Rigs schijnt trouwens wel een toffe VR titel te zijn.
Ik heb het benoemd in mijn review van de Xbox One-versie als 'crosshair vertraging' maar dat ging niet om echte input lag (wordt ook nog bediscussieerd in de comments). Sinds kort weet ik dankzij Blizzard (Overwatch-update) wat het is, namelijk 'exponential ramp-mode' en het is een bewuste manier van thumbstick-aansturing (in tegenstelling tot dual-zone):quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, ik weet alleen dat mensen die input-lag hebben gemerkt in de One-versie
Dat filmpje wat je eerder postte herken ik totaal niet, het was geen input-vertraging in maar een debiele vorm van acceleratie.quote:Exponential ramp: the further the control stick moves to the outer edge, the faster/higher the input ('exponentially').
Dual-Zone mode (New default): The vast majority of the thumbstick's range moves with reduced sensitivity and relatively high acceleration. However, when the thumbstick crosses to the outer 10% of its range, it will move with high sensitivity and relatively low acceleration. This mode will allow for more precise aiming, while still allowing players to turn around quickly.
Oh oké, ik heb het daarna nooit meer gevolgd eigenlijk. Maar wel tof dat er nu meer duidelijkeid over isquote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb het benoemd in mijn review van de Xbox One-versie als 'crosshair vertraging' maar dat ging niet om echte input lag (wordt ook nog bediscussieerd in de comments). Sinds kort weet ik dankzij Blizzard (Overwatch-update) wat het is, namelijk 'exponential ramp-mode' en het is een bewuste manier van thumbstick-aansturing (in tegenstelling tot dual-zone):
[..]
Dat filmpje wat je eerder postte herken ik totaal niet, het was geen input-vertraging in maar een debiele acceleratie.
Ik vond het ook wel grappig om te lezen, alleen het vreemde is dat ik het in Overwatch totaal niet gemerkt heb terwijl ze er daar nu speciaal een patch voor uitbrengen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh oké, ik heb het daarna nooit meer gevolgd eigenlijk. Maar wel tof dat er nu meer duidelijkeid over is
Geen van beiden. Tomb Raider heeft deadzone problemen ( je beweegt de stick maar de cursor beweegt niet )quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:00 schreef Juuly het volgende:
Rise of the tomb raider of mafia 3 halen?
Rise of the Tomb Raiderquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:00 schreef Juuly het volgende:
Rise of the tomb raider of mafia 3 halen?
The last of us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ook eindelijk een PS4 aangeschaft. Ga eerst Fallout4 en The witcher 3 spelen. Nog aanraders verder? Het liefst (offline) open wereld games.
Battlefield 1 lijkt me ook heul vet.
GTA helemaal grijs gespeeld op de PS3 (ook first person vanwege mod menu).quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
The last of us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GTAV is ook gruwelijk op next gen, verhaal in first person is erg cool
Ik heb hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Ze schijnen al in de winkel te liggen bij Fame in Amsterdam.
Uncharted 4quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ook eindelijk een PS4 aangeschaft. Ga eerst Fallout4 en The witcher 3 spelen. Nog aanraders verder? Het liefst (offline) open wereld games.
Battlefield 1 lijkt me ook heul vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |