Ik denk het wel, die zit nu naar aanleiding van deze video al zijn volgende ''cadeau'' te bedenken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Zou het de hilarische buurman van de strings zijn?
Wordt mijn reactie hier nu ook al verwijderd? WTF?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
Deze reeks is niet dedicated aan Braddie. Hij kan zich hier niet verweren, beetje flauw om dan hem af te blijven zeiken hier.
Best sneu eigenlijk. Waar is het ook bij hem misgegaan want zo lelijk is hij niet. Als hij wat zou doen aan zijn haatbaard en +- 25kg afvalt dan worden de chickies al nat bij de gedachtequote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Forever Alone TV begint Elliot Rodger trekjes te vertonen:
Er zal ongetwijfeld een persoonlijkheidsstoornis aan ten grondslag liggen. Hij ontvouwt al drie jaar lang allerlei plannen op zijn youtube kanaal om zijn situatie te verbeteren maar hij is nog geen meter opgeschoten. Hij heeft ook geen doorzettingsvermogen en doet niks met de goede raad die mensen hem geven. Ik zie het nog wel verkeerd aflopen met deze jongen. Hij is op een of andere manier niet in staat om zijn leven een andere wending te geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk. Waar is het ook bij hem misgegaan want zo lelijk is hij niet. Als hij wat zou doen aan zijn haatbaard en +- 25kg afvalt dan worden de chickies al nat bij de gedachte
Ik volg niet alles van 'm, maar wat een depressieveling. Hij is alleen, wil een chick, maar heeft geen zin om wat te doen om een chick te hosselen? Dat chickies nat worden bij de gedachte vind ik dan weer wat ver gaan, maar als hij wat meer moeite doet, kan hij echt wel een vriendin krijgen. Sommige mensen hebben ook geen zin of hele hoge standaarden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk. Waar is het ook bij hem misgegaan want zo lelijk is hij niet. Als hij wat zou doen aan zijn haatbaard en +- 25kg afvalt dan worden de chickies al nat bij de gedachte
Ja zoals stiekem foto's maken van andere mensen om daarna over ze te klagen op het internet!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:24 schreef Iwanius het volgende:
lt en de meesten beter hun tijd aan iets zinvollers kunnen besteden.
En hier hoor je Sander Dekker niet over terwijl BradgeTV natuurlijk ook gewoon een soort publieke omroep is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil mij beklagen over het feit dat de producent van BradgeTV het wekelijkse weegmoment heeft teruggeschroefd naar een maandelijks weegmoment.
Stom.
Dat komt er gewoon op neer dat hij weer heeft gefaald en daarom niet op de weegschaal durft te staanquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:27 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil mij beklagen over het feit dat de producent van BradgeTV het wekelijkse weegmoment heeft teruggeschroefd naar een maandelijks weegmoment.
Stom.
Teeeeering wat irritant, dat geposeer het hele filmpje lang. Mooie meiden hoor, maar als ik daar een hele dag mee zou moeten doorbrengen... Neh.quote:
Aan de andere kant, het zijn niet mijn gewrichten die op knappen staan dus mijn probleem is het niet, hij heeft vooral zichzelf ermee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat komt er gewoon op neer dat hij weer heeft gefaald en daarom niet op de weegschaal durft te staan
Ach ja, dat is ook zo. Hij zit nu in ieder geval weer in zijn beschermde bubbelquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het zijn niet mijn gewrichten die op knappen staan dus mijn probleem is het niet, hij heeft vooral zichzelf ermee.
Heb je helemaal gelijk in. Wat een irritante vlog om naar te kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Teeeeering wat irritant, dat geposeer het hele filmpje lang. Mooie meiden hoor, maar als ik daar een hele dag mee zou moeten doorbrengen... Neh.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zoals stiekem foto's maken van andere mensen om daarna over ze te klagen op het internet!
Ik snap ook niet waarom de politie met deze kansloze figuren werkt...quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:47 schreef luckass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_dumpt_slisking.html
Is een prank kill!
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de politie met deze kansloze figuren werkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |