Mooie collectie bieren, maar sowieso zou een beetje meer context welkom zijn bij al die foto's.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Seul het volgende:
Beetje vreemde foto zonder context - maar m'n broer heeft net z'n eerste auto gekocht... Cash geld voor de aanbetaling... Engelse bij-titel was "This is on the money"...
quote:Mooie collectie bieren, maar sowieso zou een beetje meer context welkom zijn bij al die foto's.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef OMG het volgende:
Bah, bier.
3x Upland's Revive, 4x Founders' Backwoods Bastard, 4x Stillwater's Why Can't IBU? en 6x Stillwater's Classique;
[ afbeelding ]
Hoe ontwikkeld die Tap 6 Vintage zich Seul. Heb der nog een aantal staan dus wel benieuwd naar?!quote:
Het eerste, ja.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof je in de US bivakkeert? Of ben je gewoon groot fan van Amerikaanse bieren?
waar heb je het nu over?quote:Op woensdag 2 november 2016 11:50 schreef MCH het volgende:
Zo'n beetje het beste bier dat je in een normale Duitse supermarkt kan vinden en dat voor maar 1,09
De Aventinus Eisbock bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Van de week de Schneider Weisse Tap 6 Doppelbock op. Dat is me wel een pareltje onder de bockjes hoor. Snel kijken of ik nog ergens wat flesjes kan scoren, deels om te laten rijpen.
Heel schappelijke prijzen ook, de gewone Bomb! betaalde ik in Seattle ook al ruim $12 voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 07:56 schreef Seul het volgende:
En nu heeft Seb ook Prairie Birthday Bomb! en Apple Brandy Noir... Plus nog een miljoen andere leuke dingen... Aanrader: Evil Twin Doughnut Break...
https://www.beergium.com/en/new-products
En probeer daarna 10 ook eensquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:38 schreef blow... het volgende:
2x rochefort 8 aangeschaft, ben benieuwd.
Afhankelijk van de zaken die je in je mandje geflikkerd hebt, is eerst langs de winkel gaan altijd de beste optie... Je kan het natuurlijk ook zeggen en niet doen, zoals ik... Gisteren bieren gereserveerd bij Beergium, na het werk straks naar Geers...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:25 schreef Nighthawk88 het volgende:
Bedankt. Nu heb ik weer voor 140 euro een digitaal winkelkarretje ingeladen en twijfel of ik t wel moet kopen of eerst langs een andere winkel ga.
Die Teppistenbier is te gek!..quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook maar even wat inkopen posten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, erg lekker spul! Heb deze meegenomen voor een collega, omdat ik er zelf best wel over te spreken was.quote:
Waar heb je die gehaald, @Kinrooi zeker?..quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, erg lekker spul! Heb deze meegenomen voor een collega, omdat ik er zelf best wel over te spreken was.
Te ver uit de richting voor me. Essen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald, @Kinrooi zeker?..
Ah, oke..quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te ver uit de richting voor me. Essen.
Uiteraard!.. Als je weet dat het niet te vinden is in winkels: kopen die hap!..quote:Op zaterdag 5 november 2016 05:26 schreef OMG het volgende:
Dan niet, hè? Maar goed, ik ging er even vanuit dat het om vooral bier ging dat niet of nauwelijks iets de buurt van Nighthawk88 te vinden is.
Als je in Amerika zit toch niet?..quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:36 schreef Seul het volgende:
[..]
En qua budget: tsja, die Amerikaanse bieren zijn me dunkt toch duurder in het algemeen?..
Die 3 flessen die ik postte waren zo'n $55 bij elkaar. Die Great Divide was al $26.quote:
Dammit!..That's no catpiss..quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Die 3 flessen die ik postte waren zo'n $55 bij elkaar. Die Great Divide was al $26.
Bombers zijn vaak $9 - $15 of meer per stuk, en sommige 4 of 6 pakjes tikken ook behoorlijk aan.
Ik ben fan van 18th Street Brewery, maar hun bombers kosten vaak minstens $18..
Nu snap ik je username.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Die 3 flessen die ik postte waren zo'n $55 bij elkaar. Die Great Divide was al $26.
Bombers zijn vaak $9 - $15 of meer per stuk, en sommige 4 of 6 pakjes tikken ook behoorlijk aan.
Ik ben fan van 18th Street Brewery, maar hun bombers kosten vaak minstens $18..
Ben ik de enige die die foto niet kan zien?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:31 schreef Tism het volgende:
Ik heb net voor 60 Euro bier gehaald (Vandaag @ Geleen bij drankenhandel Vos - is aanradertje)..![]()
Dat doe ik eens in de twee weken, dan rij ik stad en land af voor een nieuwe batch..
[ afbeelding ]
Geen idee, zal ff kijken of ik er iets aan ken doen..quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die foto niet kan zien?
Je kunt mij op untappd volgen als je wilt, zie je een gedeelte vanavond voorbij schieten..quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks mis mee! Hoewel ik liever etiketten dan bierdoppen zie.
Toegevoegd, zie ze wel verschijnen!quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Je kunt mij op untappd volgen als je wilt, zie je een gedeelte vanavond voorbij schieten..
Thanks! Vanaf vorig jaar augustus bezig, en heb de smaak aardig te pakken...maar ik kan nog niet tippen aan de aantallen van menig andere liefhebber.quote:
Dat is 4 uur rijden voor mij.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:31 schreef Tism het volgende:
Ik heb net voor 60 Euro bier gehaald (Vandaag @ Geleen bij drankenhandel Vos - is aanradertje)..![]()
Dat doe ik eens in de twee weken, dan rij ik stad en land af voor een nieuwe batch..
[ afbeelding ]
Amerikaanse bieren zijn (veel) duurder dan hier.. Dus in de VS zélf, bedoel ik...quote:
Mja...Dat is wel een beetje een behoorlijke tijdreis....Maar als je ooit een keer hier in de buurt bent..quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is 4 uur rijden voor mij.
Moet je ook niet doen...Gewoon rustig aan..quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf vorig jaar augustus bezig, en heb de smaak aardig te pakken...maar ik kan nog niet tippen aan de aantallen van menig andere liefhebber.
Hadden ze die daar staan? Moet ik een van deze weken ook weer langs. Moet ook nog wat Kerstbieren scoren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Craft Beer Spezialist. Lekker random dus haha.quote:
Welke zaak ga je meestal heen in Kinrooi dan? Ik ken Kuva Dranken in Ophoven wel, maar als er in de buurt nog een goede tent zit...?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Toffe onderzetters! Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:59 schreef Seul het volgende:
En uh, prettig weekend iedereen!..
[ afbeelding ]
Kuva is volgens mij de enige. Voor mij maar een km of 12quote:Op zondag 6 november 2016 09:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Welke zaak ga je meestal heen in Kinrooi dan? Ik ken Kuva Dranken in Ophoven wel, maar als er in de buurt nog een goede tent zit...?
[..]
Toffe onderzetters! Waar heb je die vandaan?
Ja die bedoel ik..quote:Op zondag 6 november 2016 09:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Welke zaak ga je meestal heen in Kinrooi dan? Ik ken Kuva Dranken in Ophoven wel, maar als er in de buurt nog een goede tent zit...?
Ze worden niet meer gemaakt...quote:Op zondag 6 november 2016 09:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toffe onderzetters! Waar heb je die vandaan?
quote:
Dat valt mee toch? Meestal ben ik met een tripje (eens in de paar maanden) zo'n 150 euro kwijt. En tussendoor wil ik ook nog wel eens ergens stoppen als ik toevallig in België ben.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef Oldground het volgende:
Laatst een biertrip gedaan door Düsseldorf, Keulen en Brussel. Ik denk voor in totaal aan zo'n 80 euro aan bier ingeslagen (exclusief consumptie ter plaatste).
Vooral bij met een Gouden Carolus Indulgence Whisky Infused en een Black Albert.
Niet even nagebeld of ze nog aangetroffen zijn?quote:Op zondag 6 november 2016 20:13 schreef PeneGrande het volgende:
Ik heb gisteren nog specialbier gehaald. Waarschijnlijk in het cafe laten staan oid.
Weg mijn schatjes.
Ik weet het alweer. Samen met een kroeg kameraad de flesjes soldaat gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet even nagebeld of ze nog aangetroffen zijn?
quote:Op zondag 6 november 2016 20:54 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ik weet het alweer. Samen met een kroeg kameraad de flesjes soldaat gemaakt.
Volgende week eens een kijkje nemen, dan ben ik toevallig in de buurtquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:13 schreef Nighthawk88 het volgende:
[..]
Craft Beer Spezialist. Lekker random dus haha.
http://craftbeerspezialist.de/
Webshop is trouwens verre van compleet. Op facebook zie je meer van het assortiment. Zijn ook pas paar maanden open.
Er zitten wel wat leuke slijters in die regio Helmond/Deurne:quote:Op maandag 7 november 2016 08:54 schreef Nighthawk88 het volgende:
Sowieso wel goed te doen voor Noord-Limburgers of lui uit de hoek Helmond/Deurne. Kaufland, Lidl en DM o.a. vind je ook in Nettetal-Lobberich. Dus prima te combineren met boodschappen/tanken.
Ja valt op zich wel mee, maar als student kan ik me ook niet veel meer veroorloven. Ben namelijk ook zeer te spreken over het aanbod van Flink Gegist hier in Delft.quote:Op zondag 6 november 2016 18:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
[..]
Dat valt mee toch? Meestal ben ik met een tripje (eens in de paar maanden) zo'n 150 euro kwijt. En tussendoor wil ik ook nog wel eens ergens stoppen als ik toevallig in België ben.
Zo'n Indulgence en Black Albert zijn wel mooie exemplaren ja. Ik heb hier nog zo'n Indulgence van de eerste batch staan om te rijpen, ook wel mooi.
ik zag ze paar weken geleden ook weer in de caigny. Maar met een houdbaarheidsdatum tot in november... Heel raar. Andere soorten bier waren wel tot ergens in 2017 houdbaar. Lekker een oude batch gekregen dus.quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:25 schreef Seul het volgende:
mckroket: in Geers stond daarnet Jack Hammer in blik. Die zocht je toch, of heb ik dat fout?.. Zoja: oogjes open houden, waarschijnlijk binnenkort ook in jouw lokale winkels!..
Hoe goedkoop is ze dan ?quote:Op zondag 6 november 2016 20:04 schreef MCH het volgende:
Ik ben wel fan van de Dochter van de Korenaar, ook goed te doen qua prijzen.
Euhquote:Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef MCH het volgende:
[..]
2x de helft van je grandepener in euro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |