Vind je dit nou een goede diss? Ben je hier nou trots op?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat hebt je al, je bent namelijk even lelijk.
Ik vind Tete oprecht beter dan Karsdorpquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
Kan nog leuk worden als Tete dadelijk weer fit is. Karsdorp zit niet heel ver meer van het niveau van wat Kenny wekelijks etaleert af!
Heel hard niet moeten lachen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom liggen die potvissen op het veld? Was het een mooie POT hahahaaa?
De Franse Memphis?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Die Pogba maakt t vooralsnog qua spel niet echt waar om de duurste speler ter wereld te zijn.
Gewaagdquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Die Pogba maakt t vooralsnog qua spel niet echt waar om de duurste speler ter wereld te zijn.
Gelukkig liggen die niet op het veld.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Depay kan nog geen stoeptegel passeren
Die was er vlak voor de 0-1.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Waar blijft die wave nou? Dierentuin volk.
Bijdehand much.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig liggen die niet op het veld.
Klaassen heeft in ieder geval nog wat slimmigheden in zijn spel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch knap dat Klaassen nog anoniemer is dan bij Ajax.
Niet zo gek als je rechtsbuiten moet spelen terwijl je daar letterlijk geen kwaliteiten voor bezet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch knap dat Klaassen nog anoniemer is dan bij Ajax.
Ik ook! Oranje gaat een glansrijke toekomst tegemoet mbt rechtsbacks. Karsdorp zie ik nog wel bij een Schalke of iets spelen. Tete bij Barca of Real natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Tete oprecht beter dan Karsdorp
Karsdopr is in alles gewoon nog een middenvelder, vind zijn hype ook overdreven.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Tete oprecht beter dan Karsdorp
Verdiend in het weekend bij als tomatenplukker.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
ALERT!!!!
[ afbeelding ]
VERMIST
80 minuten geleden voor het laatst gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |