Té triest.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wegkijkjournalistiek van tegenwoordig, hé.
Netjesquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze uit mijn FUTpakje gekregen.
Einde bericht
2e heb je niks aan >> playoff en aangezien we 24ste staan heb je geen beschermde status. Succes met een beslissingspot tegen Spanje/Italie etcquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zo slecht nog niet in verdedigend opzicht, jammer van die knal want die was toch wel te houden...
Dit Franse elftal hoort bij de top 4 van de wereld qua talent en kwaliteit dus je moet er ook niet te zwaar aan tillen. Het gaat om Zweden en Bulgarije
41k maarquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Einde bericht
Het gaat goed, hoor. Momenteel ben ik bezig met het schitterende gebeuren dat journaliseren heet, ondertussen lees ik dit topic door en ik krijg vochtige oogjes van de bagger.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat het wel goed met je stijntje?
One flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En jij bent die ene die denkt dat hij in dat gezelschap wat te vertellen heeft.
Ha, die had ik vorige week ook!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Einde bericht
Appels en Peren al is Steek wel een downiequote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Zorro het volgende:
Steek kon er niks aan doen.
Je neemt het een VMBO-er toch ook niet kwalijk dat hij de relativiteitstheorie niet begrijpt?
Pools team in FUT is niks mis mee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Einde bericht
Ik weet niet eens wat de vraag is, instant KingFloplandquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: dit middenveld is het slechtste van het afgelopen 20 jaar
• Ja
• Nee
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
No shit!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Durmada het volgende:
Als Frankrijk wint wordt eerste worden in de poule lastig
Tja het is nu eenmaal niet realistisch om Nederland hoger te zien eindigen dan dit Frankrijk, dan maar hopen op een gelijkwaardige pot in play-offsquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2e heb je niks aan >> playoff en aangezien we 24ste staan heb je geen beschermde status. Succes met een beslissingspot tegen Spanje/Italie etc
Dus? Ik ben tevreden als we 2e worden en verliezen van Italië in de PO's (gegeven redelijk spel)quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2e heb je niks aan >> playoff en aangezien we 24ste staan heb je geen beschermde status. Succes met een beslissingspot tegen Spanje/Italie etc
Je hoeft dit niet te verliezen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is nu eenmaal niet realistisch om Nederland hoger te zien eindigen dan dit Frankrijk, dan maar hopen op een gelijkwaardige pot in play-offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |