Nou scheelt het dat er best veel personeel rondloopt en die zijn eraan gewend dat ze de hele dag door vragen krijgen...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja, boodschappenlijstje via de site. Niet erg handig. Sommige afbeeldingen missen ineens en bij bijna alle artikelen staat: 'vraag een medewerker om de locatie'...
Klopt, en ik weet wel waar ik ze ongeveer kan verwachten. Gewoon zorgen dat de artikelen die ik ZEKER nodig heb direct in mijn wagentje gooi, zoals gordijnroede's, douchegordijn, ringen en stang en een kookplaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou scheelt het dat er best veel personeel rondloopt en die zijn eraan gewend dat ze de hele dag door vragen krijgen...
Die ga je wel vinden, die liggen op voordehandliggende afdelingen. Al denk ik dat je zo'n kookplaat ws. in het magazijn moet halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, en ik weet wel waar ik ze ongeveer kan verwachten. Gewoon zorgen dat de artikelen die ik ZEKER nodig heb direct in mijn wagentje gooi, zoals gordijnroede's, douchegordijn, ringen en stang en een kookplaat bijvoorbeeld.
De handleiding. Daar had ik zelf ook aan kunnen denken.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je de handleiding even gelezen had, had je gezien dat het muurplaatje ook anders is. Gewoon kappen wisselen, is dus geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poang kleur berken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poang kleur beuken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 14-10-2016 00:20:33 ]![]()
Ik vind het allebei niet matchen met je meubels eigenlijk
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
Blijkt achteraf dat de informatie over meubels niet hetgene was waar iemand hulp bij nodig had
Krijgt iemand trouwens die maandelijkse ikea-family aanbiedingen email nog? Ik had me ingeschreven maar heb hem al tijden niet meer ontvangen...![]()
Blauwe stoel bij grijze bank, berken of beuken stoelframe bij eikenhouten tafels.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:43 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Krijgt iemand trouwens die maandelijkse ikea-family aanbiedingen email nog? Ik had me ingeschreven maar heb hem al tijden niet meer ontvangen...
Hij had beter hulp kunnen vragen bij het uitzoeken van de meubels, het is toch gewoon zonde dat je alles nieuw koopt en het er nog bij elkaar geraapt uitziet?
En nee, ik ben echt niet van de VT wonen interieurs, maar dit vind ik gewoon jammer.![]()
Hij vraagt welke (nep)houtsoort er het beste bijpast, ik zeg dat (ik vind dat) het er allemaal niet uitziet? Zie het probleem niet.
En wat Leandra zegt, ja. Spendeer je je geld aan nieuwe meubelen, ziet het er nog uit als een bij elkaar geraapt zooitje. Shame.![]()
Ja, precies, dat bedoel ik nou. Geef gewoon je mening over wat je zelf wel en niet goed bij elkaar gaat staan. Maar onthoud je van commentaar als 'bij elkaar geraapt zootje'. Waar is dat nou goed voor?The love you take is equal to the love you make.![]()
Ben ik de enige die vind dat de stoelen die D. in zijn post heeft staan best cheap uit ziet vinden? De IKEA heeft zijn dagwinst binnen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zo! Alles gevonden... Ook nog een poang stoel gehaald. donkerblauw edum kussen. benieuwd of die bij mijn grijze bank past... Alles grijs is ook weer zoiets. [ afbeelding ]
Ben alleen iets te snel geweest met de aanschaf...zie nu dat ik de berken Poang heb en twijfel of de beuken niet beter bij mijn meubels past (eiken kleur). Kleurt berken nog wat donkerder bij? Even een plank bij mijn meubels houden als die binnen zijn komende week en anders even het onderstel ruilen als ik weer eens bij de IKEA ben.
meubelkleur eiken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poang kleur berken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poang kleur beuken:Heb je alles bij de IKEA gekocht? Waarom niet eens kijken bij de andere meubelzaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis met de Poang, klassieker, die kom je zelfs in enorme villa's tegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:16 schreef 0906 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de stoelen die D. in zijn post heeft staan best cheap uit ziet vinden? De IKEA heeft zijn dagwinst binnen.![]()
Alleen deze stoel van de IKEA is afwijkend, de rest is dezelfde serie van eiken, dressoir, eettafel, salontafel, klerenkast etc. Hallund serie van de jysk. Kan nog terugbrengen naar IKEA hoor een keer. Alles nog in de opslag staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauwe stoel bij grijze bank, berken of beuken stoelframe bij eikenhouten tafels.
Hij had beter hulp kunnen vragen bij het uitzoeken van de meubels, het is toch gewoon zonde dat je alles nieuw koopt en het er nog bij elkaar geraapt uitziet?
En nee, ik ben echt niet van de VT wonen interieurs, maar dit vind ik gewoon jammer.![]()
Ik vind het vaak juist niet mooi als alles van dezelfde serie is eigenlijk? Die poang kan prima staan bij de rest, dat is bijna onmogelijk te zeggen op basis van wat foto's van losse meubels. Ligt ook maar net aan je verdere inrichting, plaatsing, laminaat, muurkleur en noem het maar. Al had een neutralere kleur kussen zoals wit het makkelijker te combineren gemaakt denk ik.
Overigens niks mis met een Poang, heb er ook een staan en ik ben er blij mee (en de kat ook)![]()
Er zit natuurlijk veel meer tussen alles uit één serie en eerdergenoemde meubelen. Allerlei soorten houtmotiefjes door elkaar vind ik persoonlijk rommelig en totaal niet chique staan. Dan had ik eerder voor een lichte houtsoort gekozen voor alles. Of wit, weet ik 't.
Uiteindelijk een kwestie van smaak.![]()
Heb ik de Byholma koffer binnen, blijkt daar geen bodem in te zittenWat heb je nou aan een koffer/kist zonder bodem.
![]()
Die mand? Daar zit wel een bodem bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:48 schreef Hupje het volgende:
Heb ik de Byholma koffer binnen, blijkt daar geen bodem in te zittenWat heb je nou aan een koffer/kist zonder bodem.
De bodem zit er los bij, die leg je er van bovenaf in.
Als er geen bodem bij zit, heb je een incomplete verpakking.The love you take is equal to the love you make.![]()
Zijn de wissellijsten van fiskbo niet meer in zilver grijs te verkrijgen voor 7,99¿Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik ben inmiddels gebeld door de klantenservice en er hoort inderdaad wel een bodem in, gelukkig. Ze komen hem omwisselen. Over een paar weken dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die mand? Daar zit wel een bodem bij.
De bodem zit er los bij, die leg je er van bovenaf in.
Als er geen bodem bij zit, heb je een incomplete verpakking.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: