92, we zijn er bijnaquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh sorry ja het is maat 3-4yr van Next, dus 104 ongeveer
Welke maat zijn die treggings, die met z'n 4'en op de foto staan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:45 schreef Kyara het volgende:
Nog even mijn linkjes.... (tweelingspul komt wellicht later hier, dat probeer ik eerst elders als set te verkopen)
Jongenskleding
Meisjeskleding
Overige
Prijzen staan in de foto en zijn exclusief verzenden.
Speciaal voor jou een tevreden-klant-actiefoto:quote:Op maandag 26 september 2016 16:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een aantal dingen te koop:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:52 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een tevreden-klant-actiefoto:
[ afbeelding ]
Heel blij met zijn nieuwe schoenen! Dankjewel!!!
Zal vanavond even een foto maken. Valt mee met hoe lang ze gedragen zijn. Was volgens mij vlak voor een groeispurtjequote:Op maandag 10 oktober 2016 06:47 schreef Hupje het volgende:
Kyara, heb je ook een foto van de Ecco schoentjes mt 23 van de voorkant? Zijn ze veel gedragen?
De treggings zijn maat 98 (die van Name-it en H&M).quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Welke maat zijn die treggings, die met z'n 4'en op de foto staan?
En hoe vallen die moonboots? Goed op maat?
Ah jammer van de treggings, die zijn dan helaas te klein.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
De treggings zijn maat 98 (die van Name-it en H&M).
De laarsjes zijn maat 26 en ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoe ze vallen. Zoals je ziet zitten de kaartjes er nog aan... ik heb ze wel even gepast vorig jaar dacht en toen vielen ze niet overdreven groot of klein. Ze zijn hier niet gedragen ivm prutwinter.
Mag ik het jurkje DPAm maat 86, Tuniekje van Next maat 86 en de H&M broek maat 86?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:45 schreef Kyara het volgende:
Nog even mijn linkjes.... (tweelingspul komt wellicht later hier, dat probeer ik eerst elders als set te verkopen)
Jongenskleding
Meisjeskleding
Overige
Prijzen staan in de foto en zijn exclusief verzenden.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 06:47 schreef Hupje het volgende:
Kyara, heb je ook een foto van de Ecco schoentjes mt 23 van de voorkant? Zijn ze veel gedragen?
Ja, kan inderdaad door als skinny. Ik ben de superskinny's of treggings gewend en zo strak valt deze niet maar hij valt wel mooi smal om de benen en kan ook prima in laarsjes.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kyara, dat spijkerbroekje maat 98, smal model gaat dat door voor een skinny?
Ja hoor, ik ga even alles bij elkaar rapen en kijken of het door de brievenbus past.... kom er morgenavond even via pm op terugquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:39 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Mag ik het jurkje DPAm maat 86, Tuniekje van Next maat 86 en de H&M broek maat 86?
Dan wil ik 'm graag van je overnemen. Kan die in een vlop?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, kan inderdaad door als skinny. Ik ben de superskinny's of treggings gewend en zo strak valt deze niet maar hij valt wel mooi smal om de benen en kan ook prima in laarsjes.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:03 schreef pinquit het volgende:
Ik was pas bij Prenatal, waar ik ongevraagd geholpen werd door een verkoopmedewerker die haar les 'overtuig de klant' vet goed geleerd had. Totaal gehersenspoeld liep ik met twee truitjes de winkel uit, 1 waarvan het model mijn kleine beer niet staat + met tekst waar ik eik niet zo weg van ben, 1 in een heel tof model maar in het blauw, terwijl ik helemaal niet van blauw houd
![]()
Diep diep teleurgesteld in mezelf uiteraard.
Iemand interesse? 1× gewassen, nooit gedragen. Beide mt80
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is van prenetal, eigen merk en ons jongetje rockt hem! Hij is zoo leuk 😍quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:48 schreef silliegirl het volgende:
Cassandra is me voor, maar ik ben ook fan van die tweede pinq! Waar is die van?Kan 'm niet vinden in de prenatal online shop
Ja hoor, dat kan wel. Zal hem zo even wegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm graag van je overnemen. Kan die in een vlop?
Je gegevens heb ik nog wel, mits ze ongewijzigd zijn. Ik DM je vanavond. Loop nu in de Efteling
Ik zou hem anders ook zo kopen voor mijn meisje. Die kleur staat haar fantastisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Haha pinquit! Mocht mijn baby toch een jongen zijn dan zou ik de tweede echt leuk vinden! Maar als het goed is, is het een meisje 😜 komen we binnen nu en max 12 dagen achter, haha!
Ik heb 2 spijkerbroeken van H&M Mama, een maat 40 maar niet stretch en met wijde pijpen, en een maat 38 met stretch en bootcutpijpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:33 schreef Sylver_ het volgende:
Ik gooi mijn vraag er nog eens in:
Wie heeft er nog positiekleding in de aanbieding? Maat 40 ongeveer.
Oh, en een positiewinterjas?
Oh als je foto's wil maken, graag! Ik hou niet zo van wijde pijpen, maar mss valt het mee als ik de foto zie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb 2 spijkerbroeken van H&M Mama, een maat 40 maar niet stretch en met wijde pijpen, en een maat 38 met stretch en bootcutpijpen.
Beide iets te optimistisch gekocht, dus die maat 38 zitten zelfs de kaartjes nog aan
Als je wilt kan ik donderdag foto's maken.
Medium is goed denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:51 schreef Gevalletje het volgende:
Haha Pinq!! 2e is inderdaad leuk, maar de mijne zit nu toch net in maat 86 al!
Ik heb ook nog positiekleding en lading kleding liggen, maar de helft staat nog niet eens op de fotomisschien toch maar wat ik er al op heb staan hier zetten binnenkort.
Sylver, ik heb kleding en winterjas, zou naar de maten moeten kijken. Geloof dat het meeste Medium is, weet niet of dat dan de goede maat voor jou is?
Haha nou te klein voor mij in elk gevalquote:Op woensdag 12 oktober 2016 06:44 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oh als je foto's wil maken, graag! Ik hou niet zo van wijde pijpen, maar mss valt het mee als ik de foto zie?En de 38 weet ik niet of die gaat passen, weet je toevallig hoe die valt?
Heb je er 12,50 inclusief verzending voor over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Pinq die tweedewat moet die opbrengen?
Oh, extreme flare sla ik toch maar overquote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha nou te klein voor mij in elk gevalIk weet niet, H&M Mama is redelijk consequent met maatvoering geloof ik, qua broeken in elk geval. Ik kon altijd maat 38 aan, maar dankzij de +20 kilo bij S nu niet meer....
Die maat 40 is extreme flare, dus dat valt echt wel op
kidoki!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:01 schreef AwayTL het volgende:
Kleurdoos, ik heb interesse in het zara jongenspakket 110.
Dm je vanavond indien nog beschikbaar!
Ah, dat was het inderdaad. Ik heb gekeken, vond een hele stapel in 104, en ontdekte toen dat Sticker al bijna in 104 zit dus ik kan niets voor je doenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:39 schreef Loj het volgende:
Nee!!!
Weer iemand me voor
Ik gooi mijn vraag er nog een keer in
Iemand truien of sweaters in 104/110 voor een jongen?
Ja ik, maar mijn album had je al gezien toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:39 schreef Loj het volgende:
Nee!!!
Weer iemand me voor
Ik gooi mijn vraag er nog een keer in
Iemand truien of sweaters in 104/110 voor een jongen?
Ja, de dingen die ik leuk vond had iemand (wie was t ook al weer) al gereserveerdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja ik, maar mijn album had je al gezien toch?
Truien vond je ook niks?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, de dingen die ik leuk vond had iemand (wie was t ook al weer) al gereserveerd
En jammer le
wat was de nieuwprijs? k Denk het wel. Hij is zo leukquote:Op woensdag 12 oktober 2016 11:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Heb je er 12,50 inclusief verzending voor over?
heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, ik heb nog steeds alle kleertjes hier liggen. Ik link nog 1x mijn albums, en daarna gaan ze naar de kringloop.
Babykleertjes
Meisjes vanaf maat 86
Niet per se iets nodig maar snuffelen in mt 74/80 voor iets leuks doe ik altijd graag ^^quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:57 schreef Kimpossible het volgende:
Is hier nog behoefte aan
Meisjes:
Schoenen 20 tm 23
Jasjes tm maat 86
Kleding tm maat 86?
Wij hebben zo.veel. Liggen. En ik frot elke keer alles in tassen en dozen achter het schot en op zolder maar uh ja. Vol is vol enzo.![]()
/stok achter de deur nodig
Ja, ik zoek nog wel schoenen in die maten en winterkleding maat 86quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:57 schreef Kimpossible het volgende:
Is hier nog behoefte aan
Meisjes:
Schoenen 20 tm 23
Jasjes tm maat 86
Kleding tm maat 86?
Wij hebben zo.veel. Liggen. En ik frot elke keer alles in tassen en dozen achter het schot en op zolder maar uh ja. Vol is vol enzo.![]()
Noo niet de wollen rompers en het handgebreide broekje naar de kringloop, dan wil ik ze wel hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, ik heb nog steeds alle kleertjes hier liggen. Ik link nog 1x mijn albums, en daarna gaan ze naar de kringloop.
Babykleertjes
Meisjes vanaf maat 86
Oké, ik ga heel lief foto's maken als mijn kindje slaapt en ik een minuutje over heb van t weekend. 😌 Eerst moet ik het geheugen van mijn telefoon even leeggooien.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ik zoek nog wel schoenen in die maten en winterkleding maat 86
Maat 80 wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:57 schreef Kimpossible het volgende:
Is hier nog behoefte aan
Meisjes:
Schoenen 20 tm 23
Jasjes tm maat 86
Kleding tm maat 86?
Nieuwprijs was 19 eu. A heeft mn nog niet aangehadquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat was de nieuwprijs? k Denk het wel. Hij is zo leukpast A hem ruim? Want als jouw beertje er goed in past moet mijn draak nog wel ruim passen
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nieuwprijs was 19 eu. A heeft mn nog niet aangehadMaar ik kan m er morgen misschien even insteken en een fotootje schieten voor je?
+1!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet per se iets nodig maar snuffelen in mt 74/80 voor iets leuks doe ik altijd graag ^^.
Noo niet de wollen rompers en het handgebreide broekje naar de kringloop, dan wil ik ze wel hebben.quote:
Als je ze wilt, pm je me dan even je gegevens?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:39 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Noo niet de wollen rompers en het handgebreide broekje naar de kringloop, dan wil ik ze wel hebben.
Weet niet of jouwe daar nog in past? Het valt als 56-62 als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
[quote]
Noo niet de wollen rompers en het handgebreide broekje naar de kringloop, dan wil ik ze wel hebben.
Ik heb nog 2 treggings van H&M gevonden, een lichtroze (mt 40) en een mosgroene (mt 38). Ook nog een spijkerrok van Love2Wait, width 32. En een set voedingsshirts (1 zwarte lange mouwen, en een roze en een grijze met korte mouwen) van BonPrix, want die zitten precies niet mooi bij mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:54 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Oh, extreme flare sla ik toch maar over![]()
En ik ben bang dat ik die 38 niet ga passen, broeken moeten meestal wel maat 40 zijn.
Bedankt iig!
MevrouwC, heb je deze 4 nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb nog wat winterspul liggen:
[ afbeelding ]
Pyjama's van Carter's, maat 12 maanden (maar vallen wat kleiner, meer maat 74). 5 euro voor de 2 samen.
[ afbeelding ]
Winterslaapzakken maat 68-80. 4 euro per stuk.
Heb je misschien een foto van die voedingstops?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 treggings van H&M gevonden, een lichtroze (mt 40) en een mosgroene (mt 38). Ook nog een spijkerrok van Love2Wait, width 32. En een set voedingsshirts (1 zwarte lange mouwen, en een roze en een grijze met korte mouwen) van BonPrix, want die zitten precies niet mooi bij mij.
Nou, een deel van het probleem is dat zélfs míjn buik niet bol genoeg isquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van die voedingstops?
Mijn positiekleding staat hier; http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Positiekleding
Die mamalicious broek is een rechte spijkerbroek maar de foto is gesneuveld zie ik
Oh ja, die hele logische combinatie van voeden met een zwangere buikquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, een deel van het probleem is dat zélfs míjn buik niet bol genoeg isHet zijn zeg maar meer zwangerschapstops dan voedingstops...
Nou, hier is de foto dan eindelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 06:44 schreef Sylver_ het volgende:
Medium is goed denk ik
Als je foto's hebt, heel graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eens kijken welke maat m'n broeken zijn. Had een Prenatal, H&M en Mamalicious. De laatste probeerde ik het zuinigst op te zijn, dus uiteraard heeft die een vlekje en een gaatje in de buikband![]()
Oké je hebt toch wel een punt, ik doe het toch maar nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Weet niet of jouwe daar nog in past? Het valt als 56-62 als ik het me goed herinner
Dat broekje van Mignonne mag echt niet verloren gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Haha nou dus nog steeds 2 Cosilana wolzijden rompers en 1 wollen broekje in de aanbieding
Wat zou je voor die rompers willen hebben als ze er nog zijn? (mag via P/DM)quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Haha nou dus nog steeds 2 Cosilana wolzijden rompers en 1 wollen broekje in de aanbieding
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat broekje van Mignonne mag echt niet verloren gaan.Ik dm je even.
Sylver was je voor! Ik wacht de reactie even af, anders kom ik er op terugquote:Op zondag 16 oktober 2016 08:14 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Wat zou je voor die rompers willen hebben als ze er nog zijn? (mag via P/DM)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je voor een derde ja? Wat leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Goede reden om nog een meisje te bakken
Ik heb er geen in 80 maar wel in 86? 3 zijn 3/4 in 86 dus vallen wat langer bij 80. Maar ik weet niet of ze de enkels echt halen. Zijn rood, fuchsia en koningsblauw.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand nog meisjes leggings/treggings in mt 80?
Mt 74 is hier inmiddels compleet verkocht.
Binnenkort weer wat jongensspul mt 98 o.a. en Adidas gympen mt 25 met elastiek veters. Ik ben alles aan het verzamelen en dan moet het nog op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 16-10-2016 22:37:33 ]Ik heb je lief mijn hele leven
Mag ik de maxomorra?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:18 schreef laziness het volgende:
Maxomorra maat 110/116 5 euro
[ link | afbeelding ]
H&M maat 98 maar valt behoorlijk groot 10 euro. Ongedragen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sylver was je voor! Ik wacht de reactie even af, anders kom ik er op terug
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef laziness het volgende:
Alles 1 euro markt. Afname van meerdere stuks tegelijk. Ik ga niet elk item apart verzenden, sorry![]()
Pakketje via kiala 3,95. Maat is hoe ik het vond vallen. Wellicht staat er wat anders in. We hebben twee katten dus verdwaalde haren mogelijk. Gezien de prijs mag je verwachten dat de jas bijv niet compleet meer glanst van nieuwheidmaar alles is heel en kan nog een ronde mee. Sommige dingen zijn niet tot nauwelijks gedragen.
Wegens scroll gevaar in een spoilerMag ik de Thomas en Mickey spullen als MM er vanaf ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thomas hemden zijn voor J te klein, dus all yours wmbquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mag ik de Thomas en Mickey spullen als MM er vanaf ziet?
Past die in een envelop?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand interesse in een zwarte Anita ondersteunende buikband?
[ afbeelding ]
Maat L en mag weg voor ¤5
Snap ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Danic, bedankt. Maar ik zoek echt lange. Vrees dat ze anders ook te los zitten.
Ze gaat echt net naar 80 aan broekjes, leggings etc. Ruime 74 past nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens (met ook nog een heleboel uniseks stretchrompers en wat uniseks broekjes en slaapzakken):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2016 23:34:38 ]
Nee? Gaat dat niet passen? Ik dacht ze rekken vast heel erg, maar dan steunt ie natuurlijk niet zoveelquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt toch by far geen L nodig joh
quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ook opruiming gehouden! Jongens maat 62-68 en meisjes maat 80 en 86 en nog een paar kleine dingetjes. Alles mag weg voor weinig!
Gestreeptestoel - er zitten ook leggings maat 80 bij!
Meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens (met ook nog een heleboel uniseks stretchrompers en wat uniseks broekjes en slaapzakken):Mag ik die drie truien en de fleece in 86?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Wat is je normale kledingmaat? Ik heb qua broek meestal 48 en heb een xl band.quote:Op maandag 17 oktober 2016 06:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nee? Gaat dat niet passen? Ik dacht ze rekken vast heel erg, maar dan steunt ie natuurlijk niet zoveel
Zijn die buikbanden fijn, trouwens? Want dan ga ik eens actief op zoek naar een M
Maat 40.quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat is je normale kledingmaat? Ik heb qua broek meestal 48 en heb een xl band.
Ik vind m echt erg fijn, heeft lange tijd lopen makkelijker gemaakt.
Ik had het idee van wel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maat 40.
Vorige zwangerschap heb ik geen buikband gehad, maar ik merk dat ik nu al een stuk meer last van mijn banden heb (en onderrug, maar dat ligt meer aan het tillen van peuter dan ik). Helpt een buikband daar bij?
Dan zou ik naar een S kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 08:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maat 40.
Vorige zwangerschap heb ik geen buikband gehad, maar ik merk dat ik nu al een stuk meer last van mijn banden heb (en onderrug, maar dat ligt meer aan het tillen van peuter dan ik). Helpt een buikband daar bij?
Ja, heel graag! Zijn mijn favoriete broeken voor N. Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:01 schreef mousemicky het volgende:
Is er hier een meisje (of slank jochie) die blij wordt van 2 hema skinny's in maat 80? Beide éen keer gedragen. F is echt te stevigEen groene en blauwe, beetje die koele grijsachtige pastels. Bij interesse maak ik foto's.
¤2,50 ps + verzenden? (kan wel in een enveloppe)quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:02 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, heel graag! Zijn mijn favoriete broeken voor N. Wat zou je ervoor willen hebben?
Helemaal goed, laat via dm het eindbedrag + rekeningnummer maar weten, dan geef ik je mijn adres.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
¤2,50 ps + verzenden? (kan wel in een enveloppe)
Zie PMquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:07 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Helemaal goed, laat via dm het eindbedrag + rekeningnummer maar weten, dan geef ik je mijn adres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Album: http://s1017.photobucket.(...)leding%2074-80/story
[ Bericht 3% gewijzigd door mousemicky op 17-10-2016 21:34:04 ]
quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:03 schreef mousemicky het volgende:
Jongensspul in mt 74 en 80. Kleine prijsjes, pakketjes/ combi's hebben daarom de voorkeur.
Zara tuinbroek, hier gedragen van 68-80. Officieel een maat 80. ¤4
[ link | afbeelding ]
Benneton en Little Bird vestje, mt 74. ¤2 ps
[ link | afbeelding ]
Achterkant vestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Next pyjama's, vallen als 74/80 (smalle broekjes voor Next begrippen)¤1 ps
[ link | afbeelding ]
De rest even onder de spoiler!Die twee LM rompers van Hema, zijn die allebei donkerblauw? Dan wil ik ze wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Album: http://s1017.photobucket.(...)leding%2074-80/story
En het H&M shirt naast het verkochte groene shirt, is dat zwart of donkerblauw? En is die nog netjes?
Zijn er allemaal nog! Pm je me even?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:00 schreef fysio-tje het volgende:
Mousemicky zijn dat benneton, little bird en rode
moonkids vestje er nog? Dan wil ik deze graag van je overnemen!
Rompers zijn donkerblauw idd. Groene shirt is niet verkocht, staat gewoon echt een gele ster opquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die twee LM rompers van Hema, zijn die allebei donkerblauw? Dan wil ik ze wel!
En het H&M shirt naast het verkochte groene shirt, is dat zwart of donkerblauw? En is die nog netjes?
Ah oké, ik dacht dat je die met een ster had afgestreeptquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Rompers zijn donkerblauw idd. Groene shirt is niet verkocht, staat gewoon echt een gele ster opHM shirt is blauw en als nieuw maar gaat waarschijnlijk naar Lamb, die had al geappt.
Ik heb je even ge-apptquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:23 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht dat je die met een ster had afgestreept.
Jammer van het blauwe shirt! En alleen de rompers is dan wat weinig misschien.
De grijze legging is weg, de rest is er nogquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Razz
De grijze Zara legging (valt dat normaal op maat?)
De Hema legging met stipjes
HM jurkje met stippen.
Is dat er nog en zal dat passen in een envelop?
Sac gaat over dus we hebben er 2 over. Geen ongelukken oid mee gebeurd. Mag je voor iets klein hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil even voorzichtig polsen hier. We hebben een extra autostoeltje nodig voor als we bij m'n ouders zijn en we daar met de trein of het vliegtuig heen komen. Groep 1 of 1/2. Ik vind het een beetje lastig om dat gebruikt te kopen, maar wil er ook niet zoveel geld aan uitgeven. Heeft er hier iemand eentje staan die nog veilig te gebruiken is?
Grote kans dat ik er op terugkom, hoor en toch een nieuwe wil kopen. Maar wou toch even informeren.
wat voor stoel is het? En waar woon je?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Sac gaat over dus we hebben er 2 over. Geen ongelukken oid mee gebeurd. Mag je voor iets klein hebben.
Dat kan we hebben er 2. Zelfs 3 want bij opa en oma staat er ook een. Maar zit sticker al niet in een grotere stoel?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:32 schreef L-E het volgende:
Oh wij willen er ook wel een extra voor op de boerderij. Dus wellicht heb ik ook interesse fr!
Een romer king wel ouder model en een mc type weet ik zo niet. Wij wonen omg. Eindhovenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor stoel is het? En waar woon je?
Oh is groep 1 niet de grotere?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat kan we hebben er 2. Zelfs 3 want bij opa en oma staat er ook een. Maar zit sticker al niet in een grotere stoel?
Ik raak altijd in de warquote:
ik heb opzich wel interesse in een groep 1 stoel. Alleen wonen mijn ouders bij Enschede, dus dat wordt lastig. Helaas.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war
Groep 0 is maxi-cosi
Groep 1 tot 15kilo
Groep 2 alleen met gordel
Wij hebben dus 3 groep 1 stoelen over straks
Daar kom ik voorlopig ook niet gok. Ik kan het aan mijn vader vragen of hij binnenkort in de buurt is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb opzich wel interesse in een groep 1 stoel. Alleen wonen mijn ouders bij Enschede, dus dat wordt lastig. Helaas.
zou opsturen een goed idee zijn? Ivm gooien en smijten enzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar kom ik voorlopig ook niet gok. Ik kan het aan mijn vader vragen of hij binnenkort in de buurt is.
Geen rozequote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:26 schreef Malteser het volgende:
Anders hier ook interesse in eentje (mits niet roze) ferrari_rood mochten Jagar en/of LE afhaken.
Ik schrok hier even van, want Stip is over de 15 kilo en zit in een MC Tobi (groep 1 stoel), maar gelukkig is die wel tot 18 kiloquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war
Groep 0 is maxi-cosi
Groep 1 tot 15kilo
Groep 2 alleen met gordel
Wij hebben dus 3 groep 1 stoelen over straks
Oh nee vanaf 15 mogen ze naar 2quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik schrok hier even van, want Stip is over de 15 kilo en zit in een MC Tobi (groep 1 stoel), maar gelukkig is die wel tot 18 kilo
/offtopic
+1... die dikzak van mij is net over naar groep1 (die MC was niet meer te tillenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik schrok hier even van, want Stip is over de 15 kilo en zit in een MC Tobi (groep 1 stoel), maar gelukkig is die wel tot 18 kilo
/offtopic
Volgens mij heb ik iig 1 smal vallend gloednieuw spijkerbroekje, ik ga straks even kijken als alex wakker is. Hier was dat natuurlijk wishful thinking, met dat dikkedijenmonster van mijquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar soepele spijkerbroekjes maat 80ooit een hele bups van iemand overgenomen maar die vielen heel wijd en dat vind ik niet mooi. En volgens mij was dat ook grotendeels 74
Geen idee. Je kunt ze ook online bestellen en thuis laten bezorgen. Maar die verpakken ze toch anders dan dat ik kan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zou opsturen een goed idee zijn? Ivm gooien en smijten enzo?
als jij een doos hebt die groot genoeg is, en wat verpakkingsmateriaal dan graag. Betaal ik natuurlijk. Heb je trouwens foto's van de stoelen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt ze ook online bestellen en thuis laten bezorgen. Maar die verpakken ze toch anders dan dat ik kan.
Ik wil het wel doen maar op eigen risico
Die komen eraan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als jij een doos hebt die groot genoeg is, en wat verpakkingsmateriaal dan graag. Betaal ik natuurlijk. Heb je trouwens foto's van de stoelen?
Van allebei, en als je de types nog kunt achterhalen zou dat helemaal top zijn..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die komen eraan.
Van welke wil je?
Ik haak af, sla je slag!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:26 schreef Malteser het volgende:
Anders hier ook interesse in eentje (mits niet roze) ferrari_rood mochten Jagar en/of LE afhaken.
ik ben dankzij h&m en pinqquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar soepele spijkerbroekjes maat 80ooit een hele bups van iemand overgenomen maar die vielen heel wijd en dat vind ik niet mooi. En volgens mij was dat ook grotendeels 74
Ik volgens mij. Een felgifgroenequote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heeft er iemand een regenjas voor een jongetje maat 92 te koop?
Ik heb hem even op het Next bloesje van 86 gelegd en ze zijn even grootquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:13 schreef Hupje het volgende:
Fazzoletti, dat Petit Bateau bloesje, hoe groot valt dat? Als het een ruime 80 of groter is, wil ik die graag! (En ik kijk nog even verder)
Dat groene furry zara vest in 92, is dat er nog?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Met een meisje op komst moet ik echt meer jongensspullen weg doenDe eerste batch hier, kleiner spul volgt binnenkort want dat ligt allemaal op zolder
![]()
68-74
80-92
wat wil je er voor hebben, en zou je hem ook opsturen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:06 schreef danic het volgende:
Mocht er nog iemand op ziek zijn naar een autostoel groep 1, dan heb ik nog steeds onze maxi cosi priori te koop.
Rood en altijd een hoes eroverheen. Nooit ongelukken gehad.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:51 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat groene furry zara vest in 92, is dat er nog?
Daar rekende ik al op, F heeft nu 86. Ik pb je evenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:24 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]Valt wel klein! Eerder als 86 zou ik denken, maar staat echt super cute
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:07 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Daar rekende ik al op, F heeft nu 86. Ik pb je even
De 3 hemabroeken maat 86, hoe zien die er nog uit?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:37 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
Ik kijk vanmiddag thuis even of ik nog een brievenbusdoosje heb
Hij staat op mp voor ¤50,-quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat wil je er voor hebben, en zou je hem ook opsturen?
ik stuur je een pmquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:06 schreef coccinelle het volgende:
[..]
De 3 hemabroeken maat 86, hoe zien die er nog uit?
Ik zou graag een foto willen zien van de stoelen en willen weten hoe de soorten heten. Ik ben misschien een beetje zeikerig, maar vind dat met stoeltjes wel belangrijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:36 schreef Malteser het volgende:
Hier ook nog steeds interesse in de groep 1 stoel. Ferrari, had je foto's van de stoelen? Of Danic eventueel?
Ik weet even niet zo goed van wie Jagar nu wel/niet een stoel over wil nemen.
Yes!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Interesse in meisjes maat 92 en 98 ?
Schoenen / laarsjes maat 23/24/25 ?
Ja, zal ik morgen even maken. Denk dat hij ergens in de garage is, want kan hem hier in huis niet vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is Sjaak z'n favoriete kleurheb je er een foto van toevallig?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Wat vraag je voor de roze laarsjes en panter schoentjes? <3quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
schoenen kleren en laarzen
Komt nog veel meer hoor !![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Heb je een foto van die Sesamstraat knuffels? Alleen indien je ze wel op wilt sturen, ophalen is niet echt een optie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:29 schreef Loj het volgende:
Iemand interesse in wat little people spul?
(Kleine dierentuin, boerderij (een dingetje afgebroken)
Een houten loopwagentje (koetje met blokjes)
Of een lading Sesamstraat knuffels (nooit gebruikt alleen voor de sier)
Of een groot jungle sta ding (duidelijke omschrijving he) voor een baby
Bij interesse maak ik foto's, en het meeste is het fijnst om op te halen in omgeving Rotterdam-den haag-Zoetermeer
Er staat een klein beetje op de vorige blz. van dit topic.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:55 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat vraag je voor de roze laarsjes en panter schoentjes? <3
Ik ben op zoek naar meisjeskleding 86/92. Wie heeft er iets voor ons liggen?
Panterschoentjes zijn net verkocht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:55 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat vraag je voor de roze laarsjes en panter schoentjes? <3
Ik ben op zoek naar meisjeskleding 86/92. Wie heeft er iets voor ons liggen?
ga de kasten uitruimen, wie weetquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:59 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Heb je ook nog wat in 104-110 toevallig?
Jaa, maat 98quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ja hoi!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:54 schreef Selvaria het volgende:
(Winter) meisjesspul!
Zo. Ik heb N.'s kast ook weer eens uitgemest. Het meeste is/valt als maat 68 of 74.
[ afbeelding ]
Lekkere warme vestjes. De lichtgele en blauwe (met wol) zijn van Next maat 6-9 maanden, de okergele is van Next maat 9-12 maanden. Rechtsboven is Hema maat 74.
[ afbeelding ]
Bolero's. Boven Next maat 3-6 maanden, heerlijk warm en zacht.onder 2x Zeeman maat 74.
[ afbeelding ]
Warme jurkjes van Next, maat 6-9 maanden
[ afbeelding ]
Trui Next maat 3-6 maanden, maar valt veel (veel veel) groter.
[ afbeelding ]
Korte broekjes. Links Zara maat 68, rechts Hema maat 68. Vallen ongeveer even groot.
[ afbeelding ]
Spijkerbroekjes. Primark maat 80 (valt klein), Noppies, Name-it (wijd) en H&M, allen maat 74.
[ afbeelding ]
Jurkjes. Links Next maat 9-12 maanden, Next 6-9 maanden en Zara maat 80 (valt klein)
[ afbeelding ]
Beide Zara maat 86 (vallen als 74)
[ afbeelding ]
Hema maat 74
[ afbeelding ]
Longsleeves. Next 6-9 maanden en linksonder Zara maat 80.
[ afbeelding ]
Roze shirtje maat 80 (nooit gedragen), jurkje maat 74/80 (nooit gedragen) en episch dinopak (Next) maat 9-12 maanden.
Prijzen komen we wel uit, alles is gewassen en duidelijk niet gestreken.
Aan mijn sokken ben ik teveel gehechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:34 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja hoi!(episch dinopak is hier te klein, maar zoooo tof!)
Ik zou in eerste instantie graag jouw sokken willenEn verder het epische dinopak, de blauwe longsleeve met muis en de roze met de applicaties, het Name-it spijkerbroekje en het linkerjurkje van Next met de beestjes.
Als iemand het epische dinopak zoekt in een kleinere maat, kijk dan hier; http://s1318.photobucket.(...)mtsgay.jpg.html?o=10
Interesse!quote:
Ik vind het moeilijk inschatten hoor, maar ik zou zeggen alles zo tussen maat 68 en 74. N. paste er toen ze al goed in maat 74 zat nog wel in geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Interesse!Maar wel een paar vragen
.
Die trui van next die veel veel groter valt, valt ie als 74/80 of iets kleiner?
Verder: de 2 korte broekjes (want leggings), de HEMA vestjes en de overige longsleeves (vallen die een beetje als mt 74/80? Zo op het oog lijkt het ong. even groot vandaar).
Is het niet voordeliger en makkelijker de plaatselijke zeeman/wibra/hema in te lopen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gezocht: pakjes en rompers maat 50! Meneer is kleiner dan gedacht waardoor zn kleding slobbert, veelal de combimaten. Maat 50 is ook ruim maar kan net. (Hij is 47cm)
Iemand?
Waarschijnlijk wel maar dan moet ik t uit handen geven :pquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is het niet voordeliger en makkelijker de plaatselijke zeeman/wibra/hema in te lopen?
Ik heb dit;quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gezocht: pakjes en rompers maat 50! Meneer is kleiner dan gedacht waardoor zn kleding slobbert, veelal de combimaten. Maat 50 is ook ruim maar kan net. (Hij is 47cm)
Iemand?
[ Bericht 2% gewijzigd door Dot. op 21-10-2016 15:09:58 ]
Ghehe ja dat is niet makkelijk met hormonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dan moet ik t uit handen geven :p
Ik heb heel veel maat 44 rompers in V&A staan, en ook veel maat 50quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand?
Die met olifantjes had je al van mij toch? Die moet vast al wel passen :-)quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand?
Klopt! Die ligt op de "past wel" stapel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:41 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Die met olifantjes had je al van mij toch? Die moet vast al wel passen :-)
Ik heb wel wat rompertjes! En ook eventueel een overslag shirtje, van hema.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand?
Ik heb deze in maat 50 en dezelfde in het wit. En een klein uitgevallen wit 56 broekje-met-voetjes die hier nooit gepast heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand?
Ik heb ook nog best wat pakjes die mogen gaan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand?
Kiala an sich is niet zo'n probleem. Goed verpakken enzo welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je hem kunt verzenden Danic ben ik geinteresseerd. Zou dat met kiala kunnen? ik begrijp het volkomen hoor als het teveel gedoe is.
Heb jij foto's van de groep 1 stoelen? Volgens mij wonen we vlakbij elkaar dus ik zou kunnen ophalen.quote:
Jagärtrut ziet er vanaf dus mocht je nog interesse hebben in de mijne? Misschien kan ik qua verzenden wel wat organiseren, maar dat moet ik even uitzoeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:10 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb jij foto's van de groep 1 stoelen? Volgens mij wonen we vlakbij elkaar dus ik zou kunnen ophalen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:05 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel kan hoor, omdat je ze kan aansnoeren. Moet ze niet met de veters willen spelen natuurlijk
Ik heb overigens ook nog shoesmeslofjes mt17 in de aanbieding, die bijna niet uit kunnenmaar die zijn blauw en niet zo schattig als deze
Verder nog in de aanbieding: 2 (ongeopende) pakken van 68 Pampers New Baby maat 3 en een Tiny Love boxmobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er een van f_r overnemen, bedankt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:29 schreef danic het volgende:
[..]
Jagärtrut ziet er vanaf dus mocht je nog interesse hebben in de mijne? Misschien kan ik qua verzenden wel wat organiseren, maar dat moet ik even uitzoeken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik kan er een van f_r overnemen, bedankt!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:01 schreef Selvaria het volgende:
Heeft er iemand Hema stretchrompers met lange mouwen in maat 86/92 in de aanbieding? Ik krijg N.'s hoofd bijna niet meer door de 74/80s gepropt.
Nou ik heb een stapeltje nauwelijks gedragen unisexkleuren dus die bewaar ik liever nog even, maar ik heb ook nog een roze! Wil je die?quote:
Het zijn er 5, en ze mogen weg voor ¤4,- inclusief verzending.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:58 schreef Mariposas het volgende:
Deze rompers heb ik ook nog in de aanbieding wegens wit of grijze HEMA stretchromper-tik:Ik zou graag alle langemouwenromper uit je vorige post willen en toch ook wel alle Hema kortemouwenrompers van het bovenste plaatje van deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als de hema vestjes er nog zijn, heb ik wel interesse!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:54 schreef Selvaria het volgende:
(Winter) meisjesspul!
Zo. Ik heb N.'s kast ook weer eens uitgemest. Het meeste is/valt als maat 68 of 74.
[ afbeelding ]
Lekkere warme vestjes. De lichtgele en blauwe (met wol) zijn van Next maat 6-9 maanden, de okergele is van Next maat 9-12 maanden. Rechtsboven is Hema maat 74.
[ afbeelding ]
Bolero's. Boven Next maat 3-6 maanden, heerlijk warm en zacht.onder 2x Zeeman maat 74.
[ afbeelding ]
Warme jurkjes van Next, maat 6-9 maanden
[ afbeelding ]
Trui Next maat 3-6 maanden, maar valt veel (veel veel) groter.
[ afbeelding ]
Korte broekjes. Links Zara maat 68, rechts Hema maat 68. Vallen ongeveer even groot.
[ afbeelding ]
Spijkerbroekjes. Primark maat 80 (valt klein), Noppies, Name-it (wijd) en H&M, allen maat 74.
[ afbeelding ]
Jurkjes. Links Next maat 9-12 maanden, Next 6-9 maanden en Zara maat 80 (valt klein)
[ afbeelding ]
Beide Zara maat 86 (vallen als 74)
[ afbeelding ]
Hema maat 74
[ afbeelding ]
Longsleeves. Next 6-9 maanden en linksonder Zara maat 80.
[ afbeelding ]
Roze shirtje maat 80 (nooit gedragen), jurkje maat 74/80 (nooit gedragen) en episch dinopak (Next) maat 9-12 maanden.
Prijzen komen we wel uit, alles is gewassen en duidelijk niet gestreken.
Die gaan al naar zusje, sorry! Het vestje van de eerste foto rechtsboven (ook Hema) is er nog wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Als de hema vestjes er nog zijn, heb ik wel interesse!
Ik heb een paar staan waarvan ik twijfel of Sjaak ze nog past. Zal het morgen even proberen!quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef mousemicky het volgende:
Longshot...
Ik zoek snowboots/ gevoerde regenlaarzen in maat 21/22. Iemand toevallig nog iets liggen, of weet iemand waar ze te krijgen zijn voor weinig? Ik heb er bij next gezien, maar die zijn toch nog ¤17, en dat vind ik best wat gezien de tijd dat ze hier gebruikt kunnen gaan worden.
Yay!quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb een paar staan waarvan ik twijfel of Sjaak ze nog past. Zal het morgen even proberen!
Jammer! Heb het eigenlijk ook niet nodig dus maakt niet uit 😉quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Die gaan al naar zusje, sorry! Het vestje van de eerste foto rechtsboven (ook Hema) is er nog wel.
Wat ik nog heb staat hier: http://myalbum.com/album/kXaUi5jxiN7Wquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:10 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben op zoek naar langemouwenshirts of truien maat 56. Neutraal of jongenskleuren. Liefst uni of met een subtiele print (geen grote teksten/wilde prints). Iemand nog iets in de aanbieding?
Ik had een joggingbroek van de Lidl in maat L, maar die was me zelfs op het eind nog te groot. Maar ik ga m anders gewoon wegdoen dus die mag je voor verzendkosten hebben als je wiltquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had vorige zwangerschap echt een hele relaxte jazzpants van h&m. Ik zie m nu echter niet meer in de collectie en mijn oude is nu wat aan de grote kant. Heeft iemand zoiets liggen? Dus een positie huisbroek van tricot met normale / wijde pijpen (dus geen joggingbroek!) in maat L?
echt een joggingbroek? Of een yogabroek?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een joggingbroek van de Lidl in maat L, maar die was me zelfs op het eind nog te groot. Maar ik ga m anders gewoon wegdoen dus die mag je voor verzendkosten hebben als je wilt
Had je de fleecepakken die Lidl verkoopt gezien? Niet duur, en volgens mij wel wat je zoekt. Deze: https://www.lidl-shop.nl/(...)-jumpsuit/p100200761quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier nog een fijn pak in maat 74/80 voor S? Hij zit nu óf in de voetenzak in de buggy, of in de doek, maar vooral dat laatste wordt eigenlijk algauw te fris denk ik. Ik bedoel dus niet zo'n skipak, dat is echt te warm, maar meer een wollen of fleecepak.
Oh dank voor de tip! Fijne pakken zijn dat, heb ze meteen voor beide kindjes besteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Had je de fleecepakken die Lidl verkoopt gezien? Niet duur, en volgens mij wel wat je zoekt. Deze: https://www.lidl-shop.nl/(...)-jumpsuit/p100200761
Ik denk dat ik nog een groen-blauwe heb liggen van Carter's, maar Photobucket werkt even niet mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier nog een fijn pak in maat 74/80 voor S? Hij zit nu óf in de voetenzak in de buggy, of in de doek, maar vooral dat laatste wordt eigenlijk algauw te fris denk ik. Ik bedoel dus niet zo'n skipak, dat is echt te warm, maar meer een wollen of fleecepak.
Ik heb er nog wel..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar winterslaapzakken 90/100/110 cm
Ohquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Had je de fleecepakken die Lidl verkoopt gezien? Niet duur, en volgens mij wel wat je zoekt. Deze: https://www.lidl-shop.nl/(...)-jumpsuit/p100200761
Zelf geen ervaring maar ik zag op de Facebook groep waar ik lid van ben dat ze massaal besteld worden voor in de draagzak/doek. Ze zouden wel groot vallen. Hier helaas dus te groot voor deze winter.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OhNee dus!
En iemand positieve ervaring met zoiets in draagdoek? Ik vind fleece zelf altijd zo vies polyester
op zich wel ja!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:17 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Heeft iemand interesse in 5 witte hema (stretch) rompers in maat 50/56 met lange mouw?
En 3 overslag rompers (2 creme, 1 grijs) in maat 50 met lange mouw?
Lange mouw pakken we hier nooit, dus dan maak ik er liever iemand anders blij mee voor een klein prijsje. Ze zijn niet nieuw, heb ze zelf ook overgenomen, maar wel netjes nog. Foto's kan ik wel maken als er interesse is.
Ik heb er 1 besteld en die komt morgen binnen! Zal wel even laten weten hoe hij (be)valt en of het fijn zit in de doek!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OhNee dus!
En iemand positieve ervaring met zoiets in draagdoek? Ik vind fleece zelf altijd zo vies polyester
PMquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Malteser wat wil je voor het laatste setje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |