Het heerst. Je bent geen zwakkeling van de maatschappij. Wees gerust.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:51 schreef Rezania het volgende:
Oh. Wacht. Nee, mijn post was geen reactie op die post van Kaas. Ik ben echt ziek.Als in lekker balffen, niezen, koppijn. Heerlijk.
Oh thank god, dat moest er nog bij komen!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heerst. Je bent geen zwakkeling van de maatschappij. Wees gerust.
Ja niet dat je je ineens minderwaardig voelt of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh thank god, dat moest er nog bij komen!
Wel lekker rustig dat je niemand hoort praten in de tram of metro.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant als je oren dichtzitten bij verkoudheid
Zo naar die constante druk
Koop ze allebei.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:10 schreef Rezania het volgende:
Mijn vriend is dus volgende week jarig en ik ga daarvoor naar Rome. Superveel zin in natuurlijk, en hij zegt ook dat dat al prima is al cadeau, maar wil hem graag nog wat geven. Op één van onze eerste dates zijn we naar het Naturalis geweest en daar was hij heel enthousiast over een knuffel in de giftshop. Kon me niet herinneren of het nou een hond of een tijger was, maar de plek in de winkel wel. Helaas is het Naturalis dus dicht ivm met verbouwingen. Ga nog wel een knuffel kopen, maar kan nu niet kiezen tussen een hond of een tijger. Beide zal hij erg leuk vinden waarschijnlijk, maar toch frustrerend.
Knuffel vastmaken aan je handbagage.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen in mijn handbagage.
Haha. Zo zou ik het ook zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, heb je ook een tijger in bed wanneer ik er niet ben."
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, heb je ook een tijger in bed wanneer ik er niet ben."
Ben ik ook wel af en toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben ik ook wel af en toe.Weet je nog dat we het eens hadden over de exacte betekenis van het woord nihil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet je nog dat we het eens hadden over de exacte betekenis van het woord nihil?
quote:
Ik had onlangs (nou ja, vorige winter) de winterburger op bij De Burger en dat was met gecarameliseerde ui en foie grasquote:
Nihihihil!quote:
Zielig voor die gansjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had onlangs (nou ja, vorige winter) de winterburger op bij De Burger en dat was met gecarameliseerde ui en foie gras![]()
Burp.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zielig voor die gansjes.
[ afbeelding ]
Een nachtje 22:00-08:30 op bed liggen en alles is verholpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:19 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ben zoooo moe. Dat weinig en slecht slapen gaat zijn tol eisen nu
Gelukkig welquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een nachtje 22:00-08:30 op bed liggen en alles is verholpen.
Dat krijg je ervan als je niet trouw je virusscanner updatet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik voel ook griep aankomen...
Damn you Rezania!!!!
Hoe doet je nieuwste boek het?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet trouw je virusscanner updatet.
Zulke mooie reactiesquote:
Ik had vandaag hetzelfde. Zit nu in zo'n modus dat ik niet weet of ik een winterjas of zomerjas met vest aan moet doenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:09 schreef Kaas- het volgende:
Inmiddels echt gewoon vies koud buiten trouwens. Zat rillend op de fiets.
Zomerjas met een hoodie eronder.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik had vandaag hetzelfde. Zit nu in zo'n modus dat ik niet weet of ik een winterjas of zomerjas met vest aan moet doen
Aww.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zulke mooie reactiesKreeg vandaag nog dit: "Wat een fantastisch boek! (...) De manier waarop hij ermee omgaat en met name de ontwikkeling die hij doormaakt in het verhaal geeft hoop. Bedankt daarvoor!"
Precies dat had ik zojuist maar toch rillen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zomerjas met een hoodie eronder.
Hm. Iets dat de wind tegenhoudt is dan wel fijn. adidas heeft daar leuke windstopper jekkies voorquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Precies dat had ik zojuist maar toch rillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook ziek.![]()
Anders vliegen ze toch maar de motor van een vliegtuig in.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zielig voor die gansjes.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:22 schreef praisethebooty het volgende:
Jij moet kotsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook ziek.
God created gays so fat chicks could have friends.
Yes.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zomerjas met een hoodie eronder.
Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook ziek.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Dat doet ie zellufquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet trouw je virusscanner updatet.
Ik zit gewoon op t werk m'n collega's aan te steken. Eigen schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook ziek.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb het liever vlak voor ik naar bed ga. Dat je nog een beetje nagloeit en dan onder de dekens kruipt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
Een warme douche na rillend uit bed te lopen is wel echt het beste gevoel op aarde.
Zeg ik overigens terwijl ik vol nostalgie en met warme gevoelens terugdenk aan vanochtend, ik kom niet nu net uit bed of zo.
Al een jaar niet ziek hoeven melden. Beetje doorbikkelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb zoals altijd nergens last van. Goede genen he.
Ik doe het allebei. Wel slecht voor het milieu eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het liever vlak voor ik naar bed ga. Dat je nog een beetje nagloeit en dan onder de dekens kruipt.
En voor je huid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe het allebei. Wel slecht voor het milieu eigenlijk.
En na de warme douche weer rillend de slaapkamer in lopen. Lang leve de isolatie van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
Een warme douche na rillend uit bed te lopen is wel echt het beste gevoel op aarde.
Zeg ik overigens terwijl ik vol nostalgie en met warme gevoelens terugdenk aan vanochtend, ik kom niet nu net uit bed of zo.
Ik. Wil. Vloerverwarming.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En na de warme douche weer rillend de slaapkamer in lopen. Lang leve de isolatie van tegenwoordig.
quote:
Och, na een hete douche blijf je nog wel eventjes warm. Mits afgedroogd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En na de warme douche weer rillend de slaapkamer in lopen. Lang leve de isolatie van tegenwoordig.
Problemen in het leven:quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Och, na een hete douche blijf je nog wel eventjes warm. Mits afgedroogd.
Lekker warme badjas aan intussen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Problemen in het leven:
Na het douchen wil ik nog even de douchevloer droogmaken (alleen de ventilator is een gebed zonder end) Dan doe ik de vaatwasser aan, want tijdens het douchen met een vaatwasser aan is het lauw warm lauw warm lauw warm. Even de deuren controleren of ze op slot zijn en daarna pas bed in. Ondertussen ben ik dan al afgekoeld!
Problemen... problemen...!
Ik word er een beetje claustrofobisch van. En die zolder lijkt me niet bepaald goed geisoleerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:24 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rabenhauptstraat-59/
Meningen! Meningen!
ik weet het ooook niet. Maar het buurtje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word er een beetje claustrofobisch van. En die zolder lijkt me niet bepaald goed geisoleerd.
Beetje Allerhande/Libelle-achtige uitstraling. Wel oud (isolatie idd) en krap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:24 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rabenhauptstraat-59/
Meningen! Meningen!
Vind het raar, 90m2 hebben we nu ook en drie slaapkamers en een forse woonkamer. Vreemd. Twee slaapkamers zijn in principe groot genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Beetje Allerhande/Libelle-achtige uitstraling. Wel oud (isolatie idd) en krap.
Ik geef slechts mijn mening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het raar, 90m2 hebben we nu ook en drie slaapkamers en een forse woonkamer. Vreemd. Twee slaapkamers zijn in principe groot genoeg.
Isolatie is iets dat ik hoop te halen uit de brochure
Ja, daarom ben ik sceptisch, juist om die meningquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening.
Op de foto's ziet het er krap uit. Maar je kunt ook eens heel goed kijken naar wat het "zinvolle" woonoppervlak is van je huidige woning tbv van deze woning.
Ik ben geswitched naar een winterjas. En dan helemaal erin wegduiken als een schildpad die zich verschuilt in z'n huisje. Direct veel beter.quote:
Twee slaapkamers zijn 12m2. Dan neem ik aan dat de woonkamers eronder ook 2 x 12m2 zijn. Dan zit je op 48m2 echt nuttig woonoppervlak. En laten we eens gek doen en zeggen dat de keuken en badkamer 10m2 zijn. Dan zit je op 68m2. En zo ziet het er op de foto's ook uit. Ik vermoed dat de overige 22 m2 bestaan uit het trapgat en de die gang boven en beneden. En dan heb je boven ook nog schuine daken, waardoor je er ook niet zo maar een hoge kledingkast kunt neerzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik sceptisch, juist om die mening!
En ik denk een smalle vaatwasser.
Ik raak alleeeen nieuwsgierig
Jaaa...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben geswitched naar een winterjas. En dan helemaal erin wegduiken als een schildpad die zich verschuilt in z'n huisje. Direct veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |