Het heerst. Je bent geen zwakkeling van de maatschappij. Wees gerust.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:51 schreef Rezania het volgende:
Oh. Wacht. Nee, mijn post was geen reactie op die post van Kaas. Ik ben echt ziek.Als in lekker balffen, niezen, koppijn. Heerlijk.
Oh thank god, dat moest er nog bij komen!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heerst. Je bent geen zwakkeling van de maatschappij. Wees gerust.
Ja niet dat je je ineens minderwaardig voelt of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh thank god, dat moest er nog bij komen!
Wel lekker rustig dat je niemand hoort praten in de tram of metro.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant als je oren dichtzitten bij verkoudheid
Zo naar die constante druk
Koop ze allebei.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:10 schreef Rezania het volgende:
Mijn vriend is dus volgende week jarig en ik ga daarvoor naar Rome. Superveel zin in natuurlijk, en hij zegt ook dat dat al prima is al cadeau, maar wil hem graag nog wat geven. Op één van onze eerste dates zijn we naar het Naturalis geweest en daar was hij heel enthousiast over een knuffel in de giftshop. Kon me niet herinneren of het nou een hond of een tijger was, maar de plek in de winkel wel. Helaas is het Naturalis dus dicht ivm met verbouwingen. Ga nog wel een knuffel kopen, maar kan nu niet kiezen tussen een hond of een tijger. Beide zal hij erg leuk vinden waarschijnlijk, maar toch frustrerend.
Knuffel vastmaken aan je handbagage.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen in mijn handbagage.
Haha. Zo zou ik het ook zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, heb je ook een tijger in bed wanneer ik er niet ben."
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, heb je ook een tijger in bed wanneer ik er niet ben."
Ben ik ook wel af en toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben ik ook wel af en toe.Weet je nog dat we het eens hadden over de exacte betekenis van het woord nihil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet je nog dat we het eens hadden over de exacte betekenis van het woord nihil?
quote:
Ik had onlangs (nou ja, vorige winter) de winterburger op bij De Burger en dat was met gecarameliseerde ui en foie grasquote:
Nihihihil!quote:
Zielig voor die gansjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had onlangs (nou ja, vorige winter) de winterburger op bij De Burger en dat was met gecarameliseerde ui en foie gras![]()
Burp.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zielig voor die gansjes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |