Ik las net hetzelfdequote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blind haalt Toornstra bij Oranje
KAMPIOEN
Lekker nog de avond van tevoren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
KAMPIOEN
Omdat schelden met ziektes nergens voor nodig is. Iemand die een andere mening is aangedaan kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij censureert een werkwoord. Wie doet hier nou gek?
Maakt ook geen fuck uit, normaal gesproken ben je tegen Frankrijk toch kansloos.quote:
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maakt ook geen fuck uit, normaal gesproken ben je tegen Frankrijk toch kansloos.
Kankeren is een werkwoord dat compleet losstaat van de ziektequote:Op zondag 9 oktober 2016 20:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Omdat schelden met ziektes nergens voor nodig is. Iemand die een andere mening is aangedaan kan ik niet serieus nemen.
Ik kijk vast wel, maar heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken.
Omdat ik wat anders heb.
Anders had ik wel gekeken
Dan neem ik bij dezen je niet serieusquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
K* is een werkwoord dat compleet losstaat van de ziekte
Stel je niet zo aan, meid.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Omdat schelden met ziektes nergens voor nodig is. Iemand die een andere mening is aangedaan kan ik niet serieus nemen.
Huh nu nogquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
KAMPIOEN
Gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:15 schreef Bolasie het volgende:
Op aanraden van Mexicanobakker kijk ik nu ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |