quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:06 schreef autoknutselaar het volgende:
Bijna niks waarschijnlijk. 3 euro per uur ofzo of wat het minimumloon is op jouw leeftijd. Maar je krijgt al koerier natuurlijk wel fooi. Ik geef meestal een euro per pizza fooi. Dus als je 4 bezorgingen van 4 pizza's hebt per uur. En je werkt 20 uur per week zit je zo aan 1280 euro per maand. Daar komt dan je loon nog bij.
Maar hoe precies ga jij uit dan? K snap waarom je niet bij New York Pizza's zou werken, maar jij bent tegen bijbaantjes in het geheel blijkbaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je jeugdjaren gaan verpesten met een rotbaantje wat 3 euro per uur vangt.
Als je later een eckte baan hebt (met een goede opleiding) verdien je het 10-voudige per uur.
Nu bijna voor niks gaan werken is gewoon tijd weggooien die je nooit meer terugkrijgt.
Niet iedereen heeft een rijke mama en papa.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je jeugdjaren gaan verpesten met een rotbaantje wat 3 euro per uur vangt.
Als je later een eckte baan hebt (met een goede opleiding) verdien je het 10-voudige per uur.
Nu bijna voor niks gaan werken is gewoon tijd weggooien die je nooit meer terugkrijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:06 schreef autoknutselaar het volgende:
Bijna niks waarschijnlijk. 3 euro per uur ofzo of wat het minimumloon is op jouw leeftijd. Maar je krijgt al koerier natuurlijk wel fooi. Ik geef meestal een euro per pizza fooi. Dus als je 4 bezorgingen van 4 pizza's hebt per uur. En je werkt 20 uur per week zit je zo aan 1280 euro per maand. Daar komt dan je loon nog bij.
Lol, pak je rekenmachientje er nog eens bij, gewoon voor de leukquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:06 schreef autoknutselaar het volgende:
Niks mis mee als 15 jarige een beetje werken, lijkt me een beter baantje dan om 5uur sochtends kranten bezorgen of achter de kassa zitten!quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom zou je daar willen werken?
bijbaantjes zijn zonde van je tijd. je verdient er niks mee maar moet wel zwaar werk doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:18 schreef 111210 het volgende:
[..]
Niks mis mee als 15 jarige een beetje werken, lijkt me een beter baantje dan om 5uur sochtends kranten bezorgen of achter de kassa zitten!
Onzin, moet je na je school dan maar de hele dag een beetje gaan lopen gamen of voetballen? Ik ben er echt niet slechter op geworden hoor door vanaf mn 14/15e te gaan werken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
bijbaantjes zijn zonde van je tijd. je verdient er niks mee maar moet wel zwaar werk doen.
je kan beter gewoon je best doen, goed studeren en daarna je diploma halen. dan kun je daarna teminste een fatsoenlijke baan krijgen waarbij je teminste nog een normaal salaris krijgt.
Goeie troll.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Mijn ouders hadden het absoluut niet slecht, maar zodra ik een bijbaantje kon krijgen mocht ik zelf gaan werken voor m'n centen. Weten wat geld waard is en discipline leren. Word je zeker niet slechter van.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke mama en papa.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hun werk niet voor het geld doen...quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:54 schreef Sami_Hanna het volgende:
Zelf vond ik het een beetje onbeleefd om zomaar te vragen omdat het dan lijkt alsof ik alles voor het geld zou doen vind ik maar goed.
er bestaat ook nog zoiets als huiswerk maken na school.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:55 schreef 111210 het volgende:
[..]
Onzin, moet je na je school dan maar de hele dag een beetje gaan lopen gamen of voetballen? Ik ben er echt niet slechter op geworden hoor door vanaf mn 14/15e te gaan werken.
Zaterdags in de supermarkt prima naar mn zin gehad met leeftijdsgenoten en daarna meteen door bier drinken, leuke herinneringen aan overgehouden.
Ik kan mij niet herinneren dat ik iedere avond 5/6uur met mijn huiswerk bezig was en zaterdag/zondag ook nog de hele dag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:17 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
er bestaat ook nog zoiets als huiswerk maken na school.of denk jij van niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |