nou ik anders wel hoor. bij mij zal er zeker geen baanje meer bij kunnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik iedere avond 5/6uur met mijn huiswerk bezig was en zaterdag/zondag ook nog de hele dag.
Dat is mooi, zo hoort het ook.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders hadden het absoluut niet slecht, maar zodra ik een bijbaantje kon krijgen mocht ik zelf gaan werken voor m'n centen. Weten wat geld waard is en discipline leren. Word je zeker niet slechter van.
Plus als je daarna niet meer voor een hongerloontje productiewerk hoeft te doen waardeer je het des te meer
Serieus toch wel. Ik deed een combi van de natuurprofielen en ik was hele dagdelen sommetjes aan het oefenen om het onder de knie te krijgen. Ik heb nooit meer zo hard gewerkt als op de middelbare school.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nou ik anders wel hoor. bij mij zal er zeker geen baanje meer bij kunnen.
Dus jij zat op je 15 iedere hele avond te blokken en zaterdag/zondag ook van sochtends 9uur tot savonds laat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nou ik anders wel hoor. bij mij zal er zeker geen baanje meer bij kunnen.
jaa en nee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:57 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dus jij zat op je 15 iedere hele avond te blokken en zaterdag/zondag ook van sochtends 9uur tot savonds laat?
Had je 20 talig onderwijs ofzo?
Ow wat raar. Ik geef altijd fooi. Behalve 1 keer maar die jongen was ook echt niet aardig. Hield zijn oortjes in, en speelde met zijn telefoon terwijl hij de pizza op tafel kwakte.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:40 schreef Vermon het volgende:
[..]wat is dit
Ik ben ook bezorger geweest, bijna niemand geeft fooi.
Bruto 5k lukt makkelijk, vanaf een goede hbo opleiding al met 10+ jaar werkervaring.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goeie troll.
Er zijn weinig opleidingen waarmee je tegen de 5K per maand binnentrekt.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
bijbaantjes zijn zonde van je tijd. je verdient er niks mee maar moet wel zwaar werk doen.
je kan beter gewoon je best doen, goed studeren en daarna je diploma halen. dan kun je daarna teminste een fatsoenlijke baan krijgen waarbij je teminste nog een normaal salaris krijgt.
Op de middelbare school hoef je sowieso amper te leren thuis.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:57 schreef 111210 het volgende:
Dus jij zat op je 15 iedere hele avond te blokken en zaterdag/zondag ook van sochtends 9uur tot savonds laat?
precies.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Of sneuer van die gasten die altijd druk zijn met bijbaantjes en vervolgens ook nog dikke studievertraging oplopen.![]()
Hadden ze beter een kwart van die werktijd kunnen besteden aan studeren en de rest van de werktijd aan lol. Zouden ze een jaar eerder kunnen starten met een echte baan waar je wel geld mee kunt verdienen.
ach....quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
hoop wel dat je een beetje een leuke jeugd gehad hebt dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |