ik heb zaterdag geleerd dat hij als De Dijk kan klinken, ik dacht ook eens hip en bij de tijd te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was toen nog niet geboren...
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zaterdag geleerd dat hij als De Dijk kan klinken, ik dacht ook eens hip en bij de tijd te zijn
aha voor mij dus bijna tijdquote:
Koen is verre, aangetrouwde familie van me die ik niet kan rijmen met de Dijk...quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zaterdag geleerd dat hij als De Dijk kan klinken, ik dacht ook eens hip en bij de tijd te zijn
staat nog koffie voor mijn neus dus ik wacht nog evenquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende nog even mee kunt pikken
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Echt... ik zet er een knalroze achtergrond op en nog ga ik de fout in.
Maar goed...
Het is vrij letterlijk blauw, of niet?
gebeurt mij nou nooitquote:
Foeiquote:
dit is de persoon die ik het langste kenquote:
Mad?quote:
ik had 'm ooit op bewegend beeld gezien, maar wist niet dat hij hij wasquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
dit is de persoon die ik het langste ken
* Symphonic = buzzerquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mad?
Ja, ik weet het niet hoor. Piet zei laatst dat hij een ouder account heeft.
Ik zelf trouwens ook hoor... (Elfletterig is strikt genomen ook maar gewoon een kloon)
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had 'm ooit op bewegend beeld gezien, maar wist niet dat hij hij was
Dan gokte ik toch vrij goed?quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic = buzzer
maar dan andersom natuurlijk
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel me toch wel een uitzondering, zo zonder kloon
Hallo, user die ik niet ken (maar die mogelijk een eerder account is van een user die ik wel ken)quote:
Precies, dat bedoel ik. Daarom dacht ik dat het misschien Piet wasquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die ene van Piet is inmiddels ook weer zonder streep
Ik hoorde even een hapering aan het eind van New Order, maar nu niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Ligt het nou aan mij of stottert de stream af en toe?
Dat vraagt om een pak slaag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel me toch wel een uitzondering, zo zonder kloon
Er knalde iets in op mijn microfoon, was de talkover die over zijn nek gingquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde even een hapering aan het eind van New Order, maar nu niet meer.
vergader zequote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich verplaatsen, op naar de golfvergadering![]()
![]()
bedankt symph
![]()
Zo'n vergadering is vast geen bal aan...quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef just me het volgende:
![]()
bedankt symph
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef just me het volgende:
![]()
bedankt symph
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |