Van Dijk ben ik ook geen liefhebber van in Oranje, maar ik denk dat die gasten beter zouden spelen als er op het middenveld weer met 2 controleurs zou worden gespeeld. Iets meer zekerheid inbouwen kan geen kwaad bij dit Nederlands elftalquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vorig seizoen griezman vs bruma gemist ?
Van dijk was juist de zwakke schakel afgelopen vrijdag
Toen Griezmann er in de eerste helft al twee had moeten maken? Lol.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vorig seizoen griezman vs bruma gemist ?
En jij hebt bewijs dat hij vandaag wel alle kansen er in schiet?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen Griezmann er in de eerste helft al twee had moeten maken? Lol.
In het begin was het ff chaos in de verdedeing van PSV, ...daarna heb ik Griezmann 200 min niet meer gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen Griezmann er in de eerste helft al twee had moeten maken? Lol.
Of hij ze erin schiet is niet relevant. Het gaat erom dat hij die kansen krijgt. Het feit dat hij die kansen krijgt is het bewijs dat er niet goed verdedigd is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En jij hebt bewijs dat hij vandaag wel alle kansen er in schiet?
Bruma speelde in Spanje goed, in Nederland vrij matig.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is ook wel erg krom gedacht. Zoet weerhoudt Griezmann van scoren dus Bruma heeft het goed gedaan. Of zo.
Griezmann had ook in de return gewoon weer moeten scoren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In het begin was het ff chaos in de verdedeing van PSV, ...daarna heb ik Griezmann 200 min niet meer gezien.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ek2008 die eerste 2 potjes waren genot en die 3-1 van Robben
starfuckertjequote:Op maandag 10 oktober 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde dat Sabia dat toernooi effe moest verneuken
GENOTquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ek2008 die eerste 2 potjes waren genot en die 3-1 van Robben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |