Kampioenschap is wel soort van klaar nu. Maar goed, blij met geen Hamilton als kampioen, waarschijnlijk dan. Kan nog wel wat gebeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:35 schreef Jane het volgende:
Blij met de overwinning van Rosberg ook.
Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Slecht voor Hamilton, dus jawelquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:35 schreef Jane het volgende:
Blij met de overwinning van Rosberg ook.
Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Hoezo hoort dat niet? Omdat het gevaarlijk is? Ik vind dat zo'n flauwekul. Laat ze toch lekker verdedigen hoe ze willen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:35 schreef VacaLoca het volgende:
Het is wel zo dat moving under braking niet echt hoort. Maar hopelijk geen penalty, want het mag nog wel gewoon officieel.
Hij probeert het 4 rondes lang op de makkelijkste manier op motorvermogen en DRS en dan gaat hij in de 2 laatste rondjes nog eens een keer andere lijnen rijden, maar toen was het al te laat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:34 schreef Martijn85 het volgende:
Was gewoon proberen VES een straf aan te naaien omdat hij wist dat ie er niet voorbij kon
Dat is echt niet altijd het geval hoor. Misschien bij de Gutierrezen, Ericssons en Nasr's van deze wereld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewegen in de remzone = blokkerende wielen.
Dit. Was nog voor de witte lijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:36 schreef marcodej het volgende:
Vraag me af of die move uberhaupt in de braking zone was.
Als de twee Mercedessen er staan vooralquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
altijd als Hamilton er bij staat is de sfeer ijzig kil... begint op te vallen
Omdat het een verwend kind is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
altijd als Hamilton er bij staat is de sfeer ijzig kil... begint op te vallen
Mwoah, HAM zit gewoon te bedenken welke club hij vanavond pakt...quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rug naar iedereen toegedraaid, kijkt niemand aan.
Voer voor psychologen dit.
Hamilton dacht Max even snel in te kunnen halen op vermogen en banden. Mooi niet dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien hoe ham max negeert. Heerlijk. Dat arrogant mannetje even op de plaats gezet. Wen er maar aan
dat sowiesoquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de twee Mercedessen er staan vooral
Je kunt geen fan van hem zijn, maar stellen dat Hamilton niet in kan halen, wut. Als hij iets goed kan is dat het wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeert het 4 rondes lang op de makkelijkste manier op motorvermogen en DRS en dan gaat hij in de 2 laatste rondjes nog eens een keer andere lijnen rijden, maar toen was het al te laat.
Altijd hetzelfde met hem, waardeloze inhaler.
Psychologische oorlogsvoering voor volgend jaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:38 schreef AMDB het volgende:
Moet Max nou gewoon altijd een opmerking maken tegen elke coureur in de kamer dat hij op een gegeven moment sneller was?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:40 schreef Gezicht het volgende:
De race was het vroege opstaan in ieder geval wel waard.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kunt geen fan van hem zijn, maar stellen dat Hamilton niet in kan halen, wut. Als hij iets goed kan is hij een Mercedes het wel.
Voor het eerst in 7 races voor RICquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:40 schreef marcodej het volgende:
Is dit ook het omslagpunt in het duel VES-RIC trouwens? Begint te outqualifien en in de race heeft RIC alle hoeken van de baan gezien.
Die auto van hem ja. Ham zelf zuigt met inhalen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kunt geen fan van hem zijn, maar stellen dat Hamilton niet in kan halen, wut. Als hij iets goed kan is dat het wel.
Misschien op de lange termijn, eerst maar eens afwachten. Ricciardo sloeg eerder dit jaar ook goed terug met een goede serie, na een overweldigend begin van Max.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:40 schreef marcodej het volgende:
Is dit ook het omslagpunt in het duel VES-RIC trouwens? Begint te outqualifien en in de race heeft RIC alle hoeken van de baan gezien.
Als je in de onboards zag hoe Verstappen iedere keer weg reed in die lange doordraaier naar links wist je dattie daar z'n tijd pakte zodat ie op het rechte stuk genoeg overhield.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton dacht Max even snel in te kunnen halen op vermogen en banden. Mooi niet dus
Mwoah, minder spectaculair dan vorige week. Resultaat is het dubbel en dwars waard, zeker gezien het gevecht met HAM.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:40 schreef Gezicht het volgende:
De race was het vroege opstaan in ieder geval wel waard.
Sowieso heeft Max echt briljant gespaard in de periode toen HAM en VET naar hem toereden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je in de onboards zag hoe Verstappen iedere keer weg reed in die lange doordraaier naar links wist je dattie daar z'n tijd pakte zodat ie op het rechte stuk genoeg overhield.
?quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:41 schreef Razor21 het volgende:
Rosberg negeert Verstappen gewoon. Max zei wat.
t zijn allemaal pubersquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:41 schreef marcodej het volgende:
Ves is de meest volwassene op het podium.
Wat een dooie ceremonie.
Nee, bij Mercedes is het zelden nodig geweest, alleen het eerste jaar. Bij de McLaren was hij daar echter heel sterk in, op 2012 na. En ook voor McLaren, in de opstapklassen, is hij daar jarenlang om geroemd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die auto van hem ja. Ham zelf zuigt met inhalen.
Vond de hele race toch wel interessant hoor, verschillende strategieën en hier en daar de gevechten hielden het leuk. Al was vorige week inderdaad nóg leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mwoah, minder spectaculair dan vorige week. Resultaat is het dubbel en dwars waard, zeker gezien het gevecht met HAM.
daar is het een duitser voorquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:42 schreef ondeugend het volgende:
Die Kai gast kleedt zich echt elke race belachelijk
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:39 schreef Zorro het volgende:
Komt ie dadelijk weer bij Hamilton
"First I want to say thank you to the fans..."
Jep, en Rosberg toen nog bij Williams.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer werd ROS voor het eerst Britney genoemd? Was dat nog door Webber?
Welke vraag?quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:44 schreef lord_bono het volgende:
Hamilton geeft niet eens antwoord op de vraag
Mwa, Hij heeft top verdedigt tegen Ham. De rest was allemaal veel te tam deze racequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:45 schreef Gezicht het volgende:
Weer niet helemaal eens met Max als DotD, maar goed. Was in de achterhoede meer verdiend geweest.
Wie wel?quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:45 schreef Gezicht het volgende:
Weer niet helemaal eens met Max als DotD, maar goed. Was in de achterhoede meer verdiend geweest.
Haha idd. Mooi tochquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:43 schreef VacaLoca het volgende:
Weer DotD haha, kan men op Facebook weer los
Die zag ik niet aankomen. Ik dacht in eerste instantie dattie zn banden verneukt had en nog een keer naar binnen moest. Maar nee hoor, gewoon de wereldkampioen laten komen en dan vervolgens de deur dichtgooien op het moment dat het moet om die 2e plek binnen te slepen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sowieso heeft Max echt briljant gespaard in de periode toen HAM en VET naar hem toereden.
Het is de Van Barneveld van de motorsport.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef Razor21 het volgende:
Dat kut kind van een Hamilton is alweer weg van het podium.
Is in een hoekje uithuilen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef Razor21 het volgende:
Dat kut kind van een Hamilton is alweer weg van het podium.
Volgend jaar is weer compleet nieuw met die bredere banden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef marcodej het volgende:
RB komt ook gewoon dichterbij Mercedes. Wordt geil volgend jaar.
Ik heb me verslapenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond de hele race toch wel interessant hoor, verschillende strategieën en hier en daar de gevechten hielden het leuk. Al was vorige week inderdaad nóg leuker.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat de man met de hamer afwachten gaat
Op speed 4 afspelen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:47 schreef wattel het volgende:
[..]
Ik heb me verslapen. Is het de moeite om de race in de herhaling te kijken of was het voornamelijk "wedstrijdspanning" wat het de moeite van het kijken waard maakte?
Hammertime?quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat de man met de hamer afwachten gaat
Strategie was echt dramatisch.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:47 schreef Abdus18 het volgende:
Waar zijn die ferrari's op het einde gebleven
Saaie racequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:47 schreef wattel het volgende:
[..]
Ik heb me verslapen. Is het de moeite om de race in de herhaling te kijken of was het voornamelijk "wedstrijdspanning" wat het de moeite van het kijken waard maakte?
Denk niet dat je dat aan deze race af kunt lezen. Rosberg hoefde niet harder te rijden en zal geen risico genomen hebben met de motor, Hamilton kwam met rassen schreden dichterbij en heeft een gat van 16 seconden gedicht. Mercedes is nog steeds ver weg voor Red Bull en Ferrari.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef marcodej het volgende:
RB komt ook gewoon dichterbij Mercedes. Wordt geil volgend jaar.
Alleen laatste kwartier kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:47 schreef wattel het volgende:
[..]
Hulk reed ook aardig maar ik vind die kerel sowieso een topgozer dus ben wat dat betreft misschien wat bevooroordeeldquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie wel?
Ik heb niet gestemd omdat niemand echt opviel.
Dat hij voor HAM uit de pits zou komenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef Sjemmert het volgende:
Maar wat was Ferrari nou denkende toen ze Vettel op softs zette
Hopen dat ik dan nog wakker benquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef sasquatsch het volgende:
Zo maar de Formule E kijken. Wedstrijd is om 10.00 uur.
trololololo?quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef Sjemmert het volgende:
Verstappen liet hamilton komen, toen het moest kwamen de rondetijden weer op niveau.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat aan deze race af kunt lezen. Rosberg hoefde niet harder te rijden en zal geen risico genomen hebben met de motor, Hamilton kwam met rassen schreden dichterbij en heeft een gat van 16 seconden gedicht. Mercedes is nog steeds ver weg voor Red Bull en Ferrari.
johquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:49 schreef Peterselieman het volgende:
Move van Hamilton en Max terug gezien. Niets aan de hand.
Dit ja Rosberg was aan het cruisen deze race.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat aan deze race af kunt lezen. Rosberg hoefde niet harder te rijden en zal geen risico genomen hebben met de motor, Hamilton kwam met rassen schreden dichterbij en heeft een gat van 16 seconden gedicht. Mercedes is nog steeds ver weg voor Red Bull en Ferrari.
ze dachten dat het kon. Niet dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef Sjemmert het volgende:
Wat ook niet zoveel verschil uit maakte.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat hij voor HAM uit de pits zou komen
Ook dan was het een domme strategie geweest, die banden hebben teveel verval voor een stint van 19 ronden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat hij voor HAM uit de pits zou komen
Verkeerd uitgepakte gok. Het is dat Vettel telkens nét niet dicht grnoeg bij Lewis kwam.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:48 schreef Sjemmert het volgende:
Tja dom, ik weet het niet. Ze moesten wat anders proberen dan Hamilton. Mediums was dan misschien wat handiger geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook dan was het een domme strategie geweest, die banden hebben teveel verval voor een stint van 18 ronden.
Nope. Voor het Hulkenberg-momentje gewoon het laatste uur.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Voor spanning gewoon het complete laatste half uur.
twitter:wtf1couk twitterde op zondag 09-10-2016 om 08:36:53Mercedes win the Constructors' Championship #F1 #JapaneseGP https://t.co/XxPyX000Y0 reageer retweet
Dat is gewoon een mythe van die hysterische Britten, ik zie geen reden om dat na te gaan praten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kunt geen fan van hem zijn, maar stellen dat Hamilton niet in kan halen, wut. Als hij iets goed kan is dat het wel.
nee Max is Vettel voorbij. Op basis van podiums en overwinning.quote:
Dat was mij als "niet kenner" ook al reeds een paar keer opgevallen. Wanneer die jankebal niet bij de start op kop ligt, zijn zijn inhaal skills maar matig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeert het 4 rondes lang op de makkelijkste manier op motorvermogen en DRS en dan gaat hij in de 2 laatste rondjes nog eens een keer andere lijnen rijden, maar toen was het al te laat.
Altijd hetzelfde met hem, waardeloze inhaler.
Daarom -0quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:52 schreef WEST het volgende:
[..]
nee Max is Vettel voorbij. Op basis van podiums en overwinning.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nope. Voor het Hulkenberg-momentje gewoon het laatste uur.
Ehm.. Ricciardo heeft problemen met zijn huidige Renault motor dit weekend, die loopt op zijn einde, kon al tijdens de kwalificatie niet voluit gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef VacaLoca het volgende:
Riccardo gewoon bijna halve minuut achter Max en was bij normale omstandigheden op het eind ook achter Max geëindigd in de vorige GP.
Enige keren dat Ric voor Max eindigde was toen Max problemen met de start had.
Racepace gewoon gemiddeld twee a drie tienden sneller steeds hele seizoen in gelijke omstandigheden. En kwalificatie begint ie 'm ook te pakken.
Hij is er klaar voor: als Red Bull de beste auto heeft in 2017 is hij DE kandidaat voor de titel
Stomme gok dan was toch wel duidelijk dat die softs er vrij snel aangingenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Verkeerd uitgepakte gok. Het is dat Vettel telkens nét niet dicht grnoeg bij Lewis kwam.
Ik denk (maar ik kan wel zoveel roepen, ik werk niet met alle data bij het teamquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja dom, ik weet het niet. Ze moesten wat anders proberen dan Hamilton. Mediums was dan misschien wat handiger geweest.
Dat interesseert echt niemand.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef WEST het volgende:
twitter:wtf1couk twitterde op zondag 09-10-2016 om 08:36:53Mercedes win the Constructors' Championship #F1 #JapaneseGP https://t.co/XxPyX000Y0 reageer retweet
Hij ziet er ook niet uit als iemand die regelmatig iets snapt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:46 schreef marcodej het volgende:
Hamilton DotD? Winston Post snapt het niet.
bedankt Hansquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat interesseert echt niemand.
En eerste ronden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Voor spanning gewoon het complete laatste half uur.
Bottas.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:55 schreef Sjemmert het volgende:
Mooiste actie was wel van Hulkenberg, op wie was die ook alweer ?
Een Williams "See you later!"quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:55 schreef Sjemmert het volgende:
Mooiste actie was wel van Hulkenberg, op wie was die ook alweer ?
Zelfs al zou dat zo zijn dan nog staat dat na 13 races wel is gebleken dat Max sneller is in de race en gaf qua kwalificatie heeft gedicht.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ehm.. Ricciardo heeft problemen met zijn huidige Renault motor dit weekend, die loopt op zijn einde, kon al tijdens de kwalificatie niet voluit gaan.
Oh, bedoel gewoon zijn hele voorkomen...Britse dwergquote:
Die was echt fantastisch ja. Op basis daarvan had Hulk DotD mogen worden wat mij betreftquote:
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:01 schreef wattel het volgende:
Ik heb lang niet alle races gezien dit seizoen maar het lijkt erop dat Mercedes langzaam z'n voorsprong op met name Red Bull aan het verliezen is. Ze winnen de races met steeds iets minder overmacht. Of lijkt dat maar zo door de rivaliteit tussen Rosberg en Hamilton?
Vettel kwam natuurlijk ook achter Hamilton terecht door die achterblijvers. Dat beinvloedt gewoon het podium.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk (maar ik kan wel zoveel roepen, ik werk niet met alle data bij het team) dat hij gewoon rond ronde 30 naar binnen moest komen. 23 rondes op hard is meer dan goed te doen, en daarmee had hij de undercut gehad op Hamilton, waardoor het gat nog een paar seconden groter zou zijn geweest in het voordeel van Vettel.
Het leek erop dat men bij Ferrari begreep dat ze Verstappen niet zouden pakken via de pitstops, toen Verstappen zo vroeg naar binnen werd gehaald, en dat zij daarom maar de gok namen om lang door te gaan en op softs het gat dicht te rijden. Daarmee hebben ze het podium zelf uit handen gegeven.
Hij doet wel eens een goede inhaalactie, maar dan moet je ook even kijken naar wat er aan vooraf gaat, doorgaans is dat 5 keer een kijkje nemen aan het eind van het rechte stuk terwijl iedereen inclusief hijzelf weet dat hij hem er niet naast krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was mij als "niet kenner" ook al reeds een paar keer opgevallen. Wanneer die jankebal niet bij de start op kop ligt, zijn zijn inhaal skills maar matig.
RBR komt wel dichterbij maar Rosberg cruised ook gewoon naar de finish. Als die echt zou trappen wordt het gat veel groter.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:01 schreef wattel het volgende:
Ik heb lang niet alle races gezien dit seizoen maar het lijkt erop dat Mercedes langzaam z'n voorsprong op met name Red Bull aan het verliezen is. Ze winnen de races met steeds iets minder overmacht. Of lijkt dat maar zo door de rivaliteit tussen Rosberg en Hamilton?
Dit was toch ook gewoon een dikke divebomb geweest als Max niet had verdedigd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanuit Hamilton's view
https://streamable.com/zdqo
Nou nou, om zelfs Rosberg te benoemen als betere inhaalracer dan Hamilton gaat wel heel ver, zelfs voor jouw doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mythe van die hysterische Britten, ik zie geen reden om dat na te gaan praten.
Ricciardo, Vettel, Verstappen en zelfs Rosberg maken gewoon korte metten als er zo'n snelheidsverschil is. Die gaan meteen verschillende inhaalpunten inplannen en met lijnen en hun batterij varieren, Hamilton probeert het eerst altijd,5 keer met PK's en DRS om dan te ontdekken dat hij geen tijd meer heeft om meer dan 1 andere manoeuvre te plaatsen. Het is echt niet de eerste keer dat je hem ronde na ronde vruchteloos halve pogingen ziet doen.
zeker. Andere coureurs houden de deur open met Hamilton. Max doet m juist dichtquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit was toch ook gewoon een dikke divebomb geweest als Max niet had verdedigd.
Ik hoop dat RBR FER en MERC redelijk gelijk opgaan. Laat ze het maar uitvechten met ze 6e. Wat een seizoen zou dat zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:04 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop echt zo dat volgend jaar de RB de beste auto heeft
Dan moet je er voor 6:00 al zijn zelfs...quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:08 schreef Gezicht het volgende:
Je zou daar trouwens maar om 07.00 in de studio zitten bij Ziggo
Ik zou er ook niet om 14:00 gaan zitten tussen die nitwits.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:08 schreef Gezicht het volgende:
Je zou daar trouwens maar om 07.00 in de studio zitten bij Ziggo
Niets aan de hand dus.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanuit Hamilton's view
Het gros van Max zijn inhaalacties zijn ook zonder DRS hoor. En dan met regelmaat op plekken waar anderen het niet doen en soms zelfs op plekken die schier onmogelijk lijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:05 schreef Rodawa het volgende:
Het is echter wel grappig dat je Max noemt als goede inhaalcoureur, echter heeft Hamilton in zijn eerste jaren - zonder DRS - dezelfde soort inhaalacties en verdedigende kwaliteiten laten zien.
Ja, dat heeft hem inderdaad geen goed gedaan. Al zijn al die boordradio's dan ook weer niet nodig, ze mogen best eens wat interessanter materiaal uitzenden in plaats van dat geblèr ronde in ronde uit. "Come ooooon, blue flags" "oooh come oooon, I lost a second"quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel kwam natuurlijk ook achter Hamilton terecht door die achterblijvers. Dat beinvloedt gewoon het podium.
[..]
Dit is ook een echt rijderscircuit en dan zitten Verstappen en Vettel er logischerwijs dichter op qua snelheid. Maar de trend is wel dat het naar < 0.5 in de kwalificatie gaat, en qua racepace richting 0.0, en dan gaat om dingen als hoe hoog durft Mercedes die motor op te schroeven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:01 schreef wattel het volgende:
Toto kneep hem wel ff toen Ham zo aan het stampen was xDquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit is ook een echt rijderscircuit en dan zitten Verstappen en Vettel er logischerwijs dichter op qua snelheid. Maar de trend is wel dat het naar < 0.5 in de kwalificatie gaat, en qua racepace richting 0.0, en dan gaat om dingen als hoe hoog durft Mercedes die motor op te schroeven.
Waarschijnlijk wordt er niet veel interessants gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:10 schreef Rodawa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 oktober 2016 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel kwam natuurlijk ook achter Hamilton terecht door die achterblijvers. Dat beinvloedt gewoon het podium.
[..]
Ja, dat heeft hem inderdaad geen goed gedaan. Al zijn al die boordradio's dan ook weer niet nodig, ze mogen best eens wat interessanter materiaal uitzenden in plaats van dat geblèr ronde in ronde uit. "Come ooooon, blue flags" "oooh come oooon, I lost a second"
Ik bedoel inderdaad niet dat Max altijd DRS gebruikt voor zijn inhaalacties, maar dat Hamilton in zijn eerste jaren, toen DRS überhaupt nog niet aanwezig was, genoeg heeft geknokt om te laten zien dat hij goed in kan halen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gros van Max zijn inhaalacties zijn ook zonder DRS hoor. En dan met regelmaat op plekken die anderen niet doen en soms zelfs schier onmogelijk lijken.
Daar kan Lewis nog een puntje aan zuigen. Ik kan hem er niet op betrappen in elk geval.
Dan kies is toch voor een avond race...., over 2 wekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je er voor 6:00 al zijn zelfs...
Met een dominante auto haalt ie alleen maar op plekken in waar het makkelijk is en blijft ie ronden aan een stuk telkens hetzelfde proberen. Wat niet lukt. Probeer dat 2 keer en verzin wat anders. Dat doet ie niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:11 schreef Rodawa het volgende:
Dat het tegenwoordig weinig voorkomt is logisch, met een dominante auto.
Wat Paul tijdens het filmpje ook al zegt. Je weet dat Max die verdigende lijn gaat rijden, deal with it.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanuit Hamilton's view
Er zijn wat kanalen op YouTube die af en toe leuke boordradio-compilaties erop gooien. Zit een hoop tussen wat niet tijdens de race is afgespeeld voor het grote publiek, maar wat toch leuk is om te horen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er niet veel interessants gezegd
Welke uitslag? Volgens mij is er geen investigation gaande hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:12 schreef MakkieR het volgende:
Hoe laat is de uitslag officieel met de aanvaring tussen Max en Hamilton?
duurt wel een paar uur. Eerst moeten alle auto's nog door de keuring heen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:12 schreef MakkieR het volgende:
Nu. Enkel de technische keuring kan nog dingen veranderen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:12 schreef MakkieR het volgende:
dat was maar 10%. De rest is gewoon een slechte startquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Herbertalles wat er mis ging bij Hamilton aan zijn startplek wijten. Die zit zo diep in Hamiltons aarsch dat ie zijn amandelen kan kietel met zijn tong
Dus de uitslag kan niet meer gewijzigd worden? Meende dat de gridstraf van vettel ook laat was met de vorige race toen hij Rosberg liet spinnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Welke uitslag? Volgens mij is er geen investigation gaande hoor.
Dat klinkt geiler dan dat jij het bedoelde waarschijnlijkquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Die zit zo diep in Hamiltons aarsch dat ie zijn amandelen kan kietel met zijn tong
Oh wacht, je bedoelt gewoon wanneer de uitslag officieel is? Ik dacht dat je bedoelde dat de move van Max op Hamilton momenteel onderzocht werd door de stewards. Maar zodoende wordt de uitslag na de technische controles door de FIA officieel volgens mij ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus de uitslag kan niet meer gewijzigd worden? Meende dat de gridstraf van vettel ook laat was met de vorige race toen hij Rosberg liet spinnen.
Vonden ze die actie niet goed dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky krabbelt terug wat betreft de move van Verstappen.
En voor de goeie start van Max vanaf het beginquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nope. Voor het Hulkenberg-momentje gewoon het laatste uur.
Ja, maar dit zijn Hamilton liefhebbers, met F1 hebben ze niet zoveel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vonden ze die actie niet goed dan?
Elke zichzelf respecterende F1 liefhebber kan toch niet anders dan alleen maar hulde en juichen voor die actie van Max? Perfect verdedigd.
Op ziggo lieten ze fragment zien van de kwalificatie van de formule E waar frijns zijn wagen volop de barriere in rijd.quote:
Ok thanksquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Op ziggo lieten ze fragment zien van de kwalificatie van de formule E waar frijns zijn wagen volop de barriere in rijd.
Hamilton had dat nooit van zijn leven gedaan als hij 3e was geworden zoals Rosberg vorige week.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:24 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk dat de drie heren wel blij waren dat ze niet uit Ricciardo zijn schoen hoefde te drinken haha
Dat hij de deur natuurlijk niet open ging zetten en dat hij vanwege zijn goede grip in bocht 14 ERS niet nodig had op het rechte stuk bij start/finish, maar dat hij het gebruikte op het andere rechte stuk. Bij de aanval van Hamilton gebruikte Verstappen zelf ook de overtakeknop om nog meer pk's te krijgen. Zodra Hamilton naar rechts stuurde ging hij ook en daarmee had hij hem afgeschud.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:22 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wat zegt ie, de grootste sportheld sinds tijden voor Nederland?
dat geluk moet je soms hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:26 schreef Gezicht het volgende:
Wat had deze race balen kunnen worden trouwens als Kimi geen penalty had gekregen en Max achter Hamilton had gestaan bij de start
Sky vroeg hem er niet naar ...quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:26 schreef Fer het volgende:
Zegt Hamilton er nog iets over. Moving under breaking is een puntje, maar hij zit zelf ook vaak op de limiet van wat toegestaan is.
Heb Hamilton er inderdaad niet over gehoord.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sky vroeg hem er niet naar ...
Allen hebben 1 lang recht stuk maar Red Bull heeft vaker goede seizoens eindes gehadquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:29 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zijn de aankomende races? zijn die gemaakt voor de RBR bolide of krijgen we nog loodzware motorvermogen circuits?
twitter:OfficialMinis twitterde op zondag 09-10-2016 om 09:28:35MiniDrivers - #F1 - #JapaneseGP - Race #Rosberg #Verstappen #Hamiltonhttps://t.co/zHsEnF0jaX https://t.co/vVZtHkmZnG reageer retweet
Austin VS, is geloof ik vaak een regen race toch?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Allen hebben 1 lang recht stuk maar Red Bull heeft vaker goede seizoens eindes gehad
er gebeurde geen reet ? de laatste 6 rondjes was leuk verder niet ?quote:
Paar keer al inderdaad, Max maakte het daar vorig jaar Vettel nog moeilijk in de regen. Toen zat hij nog in de Toro Rosso. Bizar. Na al die resultaten in de Red Bull voelt het als 2-3 jaar geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Austin VS, is geloof ik vaak een regen race toch?
Tsjongejongejongequote:Op zondag 9 oktober 2016 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lewis die wegrent bij het feestje voor de constructeurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |