https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 9 oktober 2016 07:27 schreef De-Hamster het volgende:
Heeft iemand een goed alternatief voor Live Timing van
http://www.livesportstreaming24.com/
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 9 oktober 2016 07:27 schreef De-Hamster het volgende:
Heeft iemand een goed alternatief voor Live Timing van
http://www.livesportstreaming24.com/
madquote:
Massa moet ook gewoon nog pitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:29 schreef Gezicht het volgende:
Max heeft dalijk Vettel én Hamilton in z'n nek. Dat gaat lastig afhouden worden.
Mooie actie RIC op Flippy Massa trouwens hoor
Hamilton zit nog wel ver weg.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:29 schreef Gezicht het volgende:
Max heeft dalijk Vettel én Hamilton in z'n nek. Dat gaat lastig afhouden worden.
Mooie actie RIC op Flippy Massa trouwens hoor
Strategieen uitdenken op Alzheimer lijkt dan ook alleen daar n goed ideequote:
voorlopig ligt hamilton nog 4quote:
Ham die Vettel eraf beukt zou ook wel mooi zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien ploffen beide Mercs vandaag.
RIC had wel enorm veel pech met zijn stopquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Daarom was Max zo sterk vorige GP.. Die maakte een gecomprimeerde start helemaal goed op Riccardo.
Riccardo zit al op 21 seconden achter Max nu
wtf gecomprimeerde start?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Daarom was Max zo sterk vorige GP.. Die maakte een gecomprimeerde start helemaal goed op Riccardo.
Heeft gewoon dikke pech gehad met z'n pitwindow. Als dat Max was overkomen waren we allemaal aan het zeiken dat Max de inferieure strategie zou krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Dat valt best mee. Ze starten dan ook een mooi stuk achter de FI. Hun gevecht was eigenlijk met Haas en als je dat bekijkt zitten ze niet zo heel gek.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:33 schreef Peterselieman het volgende:
Williams heeft het strategisch niet voor elkaar vandaag. Ze rijden als slakken rond
ze hadden die auto's al lang moeten pittenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je Olav weer. Het zit bij Massa tussen de oren. Met die banden zeker.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:34 schreef Zorro het volgende:
Heb je Olav weer. Het zit bij Massa tussen de oren. Met die banden zeker.
Dat dat heb je als 2e rijderquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heeft gewoon dikke pech gehad met z'n pitwindow. Als dat Max was overkomen waren we allemaal aan het zeiken dat Max de inferieure strategie zou krijgen.
Da's een beetje als een zipje of een rar rijden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:34 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf gecomprimeerde start?
bedoel je gecompromitteerd?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heeft gewoon dikke pech gehad met z'n pitwindow. Als dat Max was overkomen waren we allemaal aan het zeiken dat Max de inferieure strategie zou krijgen.
Vandaag of vorige GP?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
RIC had wel enorm veel pech met zijn stop
Moet hij eerst dichterbij komenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eens kijken of VET zo weer gaat piepen als hij Max wilt inhalen.
Was ook onverstaanbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verstond echt niets van die radio van Kyvat.
Iets met Cyka Blyat defendquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leek net een Russische kosmonaut ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vettel?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:36 schreef F1gamer het volgende:
Wie moet driver of the day worden?
Ik zie weinig bijzonders
Da's wel vrij noodzakelijk om in te halen jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet hij eerst dichterbij komen
Max natuurlijkquote:
Onvoldoende ERS en "needs to fuckin defend".quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gegund, hij doet het goed.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik wacht nog even af maar Hulk als DotD zit er wel aan te komen
Waar je het ID invoert, op "meer opties weergeven" onderin klikken. Staat zo'n vakje voor buffertijd in msquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:41 schreef Bugno het volgende:
Iemand een idee hoe ik de buffertijd van een stream aanpas (durf n00b-vragen te stellen)
Mm, ik kijk gewoon naar een stream in mn browser, geen ID niksquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waar je het ID invoert, op "meer opties weergeven" onderin klikken. Staat zo'n vakje voor buffertijd in ms
Moet die eerst nog Perez voorbij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:41 schreef De-Hamster het volgende:
Driver of the day tot nu toe voor The Hulk.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:41 schreef Bugno het volgende:
Iemand een idee hoe ik de buffertijd van een stream aanpas (durf n00b-vragen te stellen)
Wellicht rijdt hij op zijn max of Vettel van zich af te houden?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Refragmental het volgende:
Nu al tractieverlies? Dat is wel erg snel lijkt me.
#viesdikquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
Een van m'n worstenbroodjes is op de grond gevallen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Hij moet nog zeker 6 rondjes door voordat het pitwindow weer open gaat voor hemquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max alweer problemen met de bandjes.
10 secondenregel toegepast?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Nooo.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Het is 07:44 uur.....quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
3 seconden regel toepassenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
#worstenbroodjesmatterquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Dus je kunt bij jou van de vloer eten?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Dan houdt 't op.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij gebruikt dus blijkbaar een of andere website
Er ligt genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus je kunt bij jou van de vloer eten?
Je bent zelf 'nquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij gebruikt dus blijkbaar een of andere website
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:45 schreef Gezicht het volgende:
Hond was me te snel af, die is wel sneller dan 3 seconden
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:45 schreef Gezicht het volgende:
Hond was me te snel af, die is wel sneller dan 3 seconden
Twee stuks waarvan er dus één is overgebleven. Worstenbroodjes is toch prima ontbijtmateriaal?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:46 schreef THEFXR het volgende:
had je er dan 4 op je bord liggen, zo vroeg in de ochtend?
Ik heb een datalimiet van 40GB per maandquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:46 schreef Gezicht het volgende:
Kan die boordradioboy van Max ook even er bij vertellen dat Massa gedurende die stint door het halve veld is ingehaald?
Datalimietquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:47 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb een datalimiet van 40GB per maandEn er komt nog een race deze maand, dus zit op een ultra brakke stream, kan de auto's nog net onderscheiden
Sterke nog..., er komen er nog 2quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:47 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb een datalimiet van 40GB per maandEn er komt nog een race deze maand, dus zit op een ultra brakke stream, kan de auto's nog net onderscheiden
Zeker goedgekeurd ontbijtmateriaal in het weekend.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Twee stuks waarvan er dus één is overgebleven. Worstenbroodjes is toch prima ontbijtmateriaal?
Je kan dan beter een BBC radio 5 stream opzoeken en zelf de plaatjes erbij denkenquote:
Net als frikadellen, bamihapjes en een zak chips ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Twee stuks waarvan er dus één is overgebleven. Worstenbroodjes is toch prima ontbijtmateriaal?
Oh shit ja. Gelukkig zijn die in de avond. Misschien maar een kroegje opzoeken in de stad dan.quote:
Datalimiet? 2001 wil een woordje met je.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:47 schreef Waffle het volgende:
[..]
40GB ook echt, dat haal ik mobiel al bijnaquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Datalimiet? 2001 wil een woordje met je.
De volgende race kijk ik in de studio van ziggoquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:49 schreef Waffle het volgende:
[..]
Oh shit ja. Gelukkig zijn die in de avond. Misschien maar een kroegje opzoeken in de stad dan.
Ja ben in België voor een stagequote:Op zondag 9 oktober 2016 07:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Datalimiet? 2001 wil een woordje met je.
Waarom nu al stemmen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:50 schreef F1gamer het volgende:
De site van DOTD is alweer stuk bij mij.
Ik zie 't wel gebeuren. De de vraag is wat z'n pace naar het einde doet, maar hoeft maar 4 ronden langer te rijden dan deze stintquote:
Neequote:Op zondag 9 oktober 2016 07:53 schreef Swetsenegger het volgende:
VET zal nu in verkeer komen denk ik.
uhuh. Hamilton gaat in de slotfase nog meedoen als hij zijn huidige banden heel kan houdenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zie 't wel gebeuren. De de vraag is wat z'n pace naar het einde doet, maar hoeft maar 4 ronden langer te rijden dan deze stint
Zal ook wel aan VES liggen dit, volgens Ferrariquote:
die heeft hij in de slotfase nog hard nodig denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:54 schreef Swetsenegger het volgende:
max pakte dit rondje op 1.7 sec op VET
Nee Kimiquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Verstappen nu snelste van het veld. 1.36.575
Kimi rijdt 1.36.1quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:54 schreef Razor21 het volgende:
Verstappen nu snelste van het veld. 1.36.575
en weer 2 secondenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die heeft hij in de slotfase nog hard nodig denk ik
in het begin niet te veel leven uit de banden halenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:54 schreef Justevo het volgende:
Max is aan het gassen. 2 seconden gewonnen.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:55 schreef AMDB het volgende:
Op Sky: "He's writing an audiobook, isnt he?"
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:55 schreef AMDB het volgende:
Op Sky: "He's writing an audiobook, isnt he?"
Oh ok verkeerd gekekenquote:
Die zit met een FIA-regelboek in de cockpit hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:54 schreef Nattekat het volgende:
Vettel klaagt over achterblijvers.
Gras is groen.
verneuktquote:
Verstappen is nu al een aantal ronde sneller dan de rest vd top 5.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:57 schreef VacaLoca het volgende:
Hmm max rijd weinig groen na z'n pitstop. Vers setje en minder benzine zou je toch verwachten van wel. Was bij z'n eerste keer naar hard wel het geval. Ging ie harder dan op softs.
Hij moet z'n banden sparen, die anderen komen straks met verse harden banden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:57 schreef VacaLoca het volgende:
Hmm max rijd weinig groen na z'n pitstop. Vers setje en minder benzine zou je toch verwachten van wel. Was bij z'n eerste keer naar hard wel het geval. Ging ie harder dan op softs.
Hij moet wat sparen want de laatste stint is langer dan de vorige en daar had hij al problemen met de banden. Ik ben benieuwd hoe MAX het in de laatste ronden gaat doen. Ik verwacht een flinke terugval.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:57 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt mij evident dat ze op 2 zittenquote:Op zondag 9 oktober 2016 07:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom dan zo lang doorrijden ? Ik denk dat ze wel voor een 2 stop gaan.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij moet wat sparen want de laatste stint is langer dan de vorige en daar had hij al problemen met de banden. Ik ben benieuwd hoe MAX het in de laatste ronden gaat doen. Ik verwacht een flinke terugval.
HAM is net binnen geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De Renault motor van RIC loopt op z'n laatste benen, kan niet voluit gaan, zoveel werd gisteren wel duidelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
RIC had de snelheid sowieso niet vandaag.
Dure keuze dit denk ik. Ook al lukt het, dan moet hij straks wat mannen gaan passeren op z'n softs.quote:
De rest ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 07:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Olaf had het over 8 tiendequote:Op zondag 9 oktober 2016 07:59 schreef Gezicht het volgende:
Max wint 1.9 sec ten opzichte van Vettel
Oh nee, Button ook zie ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:00 schreef Refragmental het volgende:
Soft. Apart. Volgens mij enige op het veld.
Idd. Al is deze race de RB wel een echte bandenvreter.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:01 schreef Bugno het volgende:
19 ronden op de softs, terwijl Max z'n Hards al in 20 laps had afgereden. Erg benieuwd...
En slaan er vonken over naar de auto van Lewis zodat zijn motor hopelijk in de fik vliegt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk fikt Vettel z'n banden op achter Hamilton
Puncture in lap 52quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk fikt Vettel z'n banden op achter Hamilton
Spa 2015 all over again voor Vettelquote:
Dan heeft ie als 1 1/2 sec verlorenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft 10 seconden op Hamilton nu
Schijnt niet zo fijn te zijn met die G-krachten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:03 schreef Bugno het volgende:
Wat 'n vette beelden uit de Ferrari...met softs door deze high speed bochten knallenmoet een heerlijk gevoel zijn
Daar leven die gasten toch voorquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schijnt niet zo fijn te zijn met die G-krachten.
volgens RTL heeft Pirelli aangegeven dat beste combi 1x hard 3x soft isquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |