Kijk eens in je eigen topic of KLB / Mensen die de sharia willen invoerenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:13 schreef IDkaart het volgende:
Heh wat ik heb daar niks van gemerkt hoor
Ja net zoals drugs verboden isquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:45 schreef Farenji het volgende:
Haha, ja, gewoon verbieden, dan is het meteen allemaal verdwenen.
Die gooien jou iig niet van een flat af als ze de kans krijgen.quote:
Jij bent een sharia tokkie. Ik was altijd fel tegen PVV en zal er nog steeds niet op stemmen.quote:
Ja, dat wil iedere moslim ever doen natuurlijk. Beide kanten zijn debiel, extremisme is debiel, in wat voor vorm dan ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die gooien jou iig niet van een flat af als ze de kans krijgen.
het sterke nederlandse volk wat zich tijdens de 2e wereld oorlog na een half uur overgaf hahaquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jij bent een sharia tokkie. Ik was altijd fel tegen PVV en zal er nog steeds niet op stemmen.
Maar mensen als jij doen ieta te biggie. Denk dat jullie niet nog 20 jaar zo door moeten gaan tegen het sterke Nederlandse volk.
Of het islamitsch volk dat vlucht naar Europaquote:Op zondag 9 oktober 2016 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het sterke nederlandse volk wat zich tijdens de 2e wereld oorlog na een half uur overgaf haha
Ohohoh dit zeggen. Dat is best wel gruwelijk. Ohhh dit is echt niet heel erg slim van je.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het sterke nederlandse volk wat zich tijdens de 2e wereld oorlog na een half uur overgaf haha
quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ohohoh dit zeggen. Dat is best wel gruwelijk. Ohhh dit is echt niet heel erg slim van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |