Nou nou nou.quote:
Verlaat ons Satan.quote:
Allahu akbarquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Verlaat ons Satan.
Met je vieze satan KKK kut racisten. Nog erger dan Shariatuig. Weg ermee
Eey jantje, flikker eens op uit mijn topicquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Verlaat ons Satan.
Ben geen neger en als ik een knap nichtje had zou ik haar doen dus liever kkk dan sharia danquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Verlaat ons Satan.
Dat zeggen ze allemaal!quote:
blijf uit marokkoquote:Op zondag 9 oktober 2016 02:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Fuck, welk metrostation nou weer?
Volgens mij vergis jij mij met je vader. Weer te veel gezopen Harry?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dankje Henk. Heb je nog problemen met je anus?
Kan je eindelijk weer normaal zitten?
Was jij geen ex moslim? Persoonlijk vind ik islam gevaarlijk omdat het makkelijk als gereedschap kan worden gebruikt om extremisme aan te wakkeren. Het christendom kan dat niet meer omdat er bijna geen christenen meer zijn en de christenen zijn vaan openlijk verdeeld. De moslims zijn soms ook verdeeld maar de harde kern is het luidst. Dat het geloof dan een slechte naam krijgt in de ogen van velen is niet geheel gek.quote:
Elke keer verras jij me weer met je dommigheid. Al kwam het voor 99,9% overheen. Zodra er dingen in staan over stenigen, verplichte kledingstukken en handen afhakken, is het een kutwet.In hoeverre het overheen komt is dus volledig irrelevant.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
90% van de Nederlandse wetgeving komt overeen met de sharia
Oh ja. Goed topic trouwens weer vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goede grap weer, vogeltjesdans.
Velen dank, vogeltjesdans!quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja. Goed topic trouwens weer vogeltjesdans.
Ehm, we hadden nog zo een jaar of 15 geleden een christelijke gek die sprak over een kruistocht en dat God hem persoonlijk had opgedragen om Saddam af te zetten. We hebben de Westboro baptist church, we hebben de christelijke terroristen in India, de KKK, White supremacisten, het Vaticaan die het leven van homo's zuur maakt en het gebruik van condooms afkeurt, christenen die moslims onthoofden waaronder vrouwen en kinderen. Als de een steeds wordt gelabeld met terreur en de Islam en bij de ander valt de naam van het geloof weinig tot niet, ja dan snap ik je perceptie. Verdeeld zijn is iig geen nuance als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Was jij geen ex moslim? Persoonlijk vind ik islam gevaarlijk omdat het makkelijk als gereedschap kan worden gebruikt om extremisme aan te wakkeren. Het christendom kan dat niet meer omdat er bijna geen christenen meer zijn en de christenen zijn vaan openlijk verdeeld. De moslims zijn soms ook verdeeld maar de harde kern is het luidst. Dat het geloof dan een slechte naam krijgt in de ogen van velen is niet geheel gek.
Neem het allemaal niet te serieus.quote:Ps vanwaar al die moeder grappen? In de islamatische wereld is de moeder ook echt heilig of zo. Als je een marrokaan iets over zijn moeder zegt gaat hij schuimbekken.
Het enige dat ik serieus neem is je moeder.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet te serieus.
Je oma dus?quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het enige dat ik serieus neem is je moeder.
Jouw oma is ook je moeder?quote:
Mijn moeder is jouw oma. begrijpend lezen gaat je weer niet goed af.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jouw oma is ook je moeder?
Dat verklaart veel.
Och, niks mis met een beetje incest.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn moeder is jouw oma. begrijpend lezen gaat je weer niet goed af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |